Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En epäile mahdollisuuksiani. Mutta en myöskään pidä sinua itsestäänselvyytenä. Olet upea ja sinulla on omanlaisesi vaikutus minuun.
Hurmaavan täyspäinen kommentti.
Mullakin tapana kehua itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut toimia oikolukijanasi. Nyt ei tarvitsisi hävetä.
Oikolukijana vai esilukijana? Sitähän minä esitin. 👉
Molempia!
Mikä hävettää?
En mä tiä. Sun mielestä mun pitäs hävetä. Ja siksi tulisit mulle oiko- ja esilukijaksi. Kaikki käy.
ei ois kannattanut viedä sitä multa
nyt on vainaa
En minä susta mitään halunnutkaan. Mutta sun silmiin oli kiva tuijotella. Ja tissit oli kivat. 😇 ~Mary~
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En epäile mahdollisuuksiani. Mutta en myöskään pidä sinua itsestäänselvyytenä. Olet upea ja sinulla on omanlaisesi vaikutus minuun.
Hurmaavan täyspäinen kommentti.
Mullakin tapana kehua itseäni.
Mä en ollu ap, ettäs tiiät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmä tosiasia: aidosti kiinnostunut tulee paikan päälle kertomaan tai näyttämään kiinnostuksensa. Kaikki muu on harhaa.
Tää. Ei nyt tarvi varsinaisesti kertoa, mutta kyllähän se kertoo kaiken oleellisen jos aikaa kuluu eikä tyyppiä vain näy.
Olisi hakeutunut lähelle jos tunne olisi ollut molemminpuolinen.Siksipä varmimman ns. vastauksen saa kun aikaa kuluu ja näkee miten asiat menee tai on menemättä.
Heh, minä kyllä katselin minkä kerkesin, eikä siitä ymmärtänyt kiinnostustani.
Okei, en tiedä sen enempää tilanteestasi mutta kyllähän se katseista usein lähtee jos johonkin julkisilla paikoilla tutustuu. Sellaisia katseita on harvojen kanssa, käytännössä useimmiten johtaa yhteyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmä tosiasia: aidosti kiinnostunut tulee paikan päälle kertomaan tai näyttämään kiinnostuksensa. Kaikki muu on harhaa.
Mikäs hiton faktalaatikko kuvittelet olevasi?
Faktaa tuo on. Ja aidosti kiinnostumaton pystyy sanomaan ei, vaikka se sattuisi.
Sensijaan ikävät jättävät asiat roikkumaan, tai jopa sulkevat yhteydenpitokanavat.Olisit heti sanonut, että olet kertonut hänelle kiinnostuksestasi, etkä vain odottanut hänen tulevan näyttämään kiinnostustaan sinua kohtaan.
Ihmettelen myös miten ristiriitaista tuo "kyllä kiinnostunut tulee ilmaisemaan"-ajattelu on, kun se yleensä tulee näiltä "näytän vihreää valoa silmilläni, kyllä hän tietää"-odottajatyypeiltä.
En kuuntele enää muutamia lauluja, se on ollut hyvä päätös . . .
Kerrankin sain sanat suustani ja sain tänään toivotettua sulle hyvää viikonloppua.
Yö yllättää jo varhain, mutta sinä olet ajatuksista parhain. Kaipaan sinua. Nuku hyvin.
muistakaa tarkkailla tilannetta.
Onko kukaan teistä nähnyt petoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup!
Mihin keskityt elämässäsi? Mikä on elämäsi sisältö?
Ei ole sisältöä. Siksi jäin jumiin ihastukseen, varattuun.
Ei kannata. Varatut on pilattu jo pitkällä suhteella.
Tiedän. Mutta kerropa se mun sydämelleni, sydän ei halua kuunnella järjen ääntä.[/quote
Ei sillä on omat polkunsa ja se pistää järjen polvilleen halutessaan mennen tullen.
Haluaisin sinut osaksi elämääni ja haluaisin olla osa sinun elämääsi. Mieluusti loppuelämän ajaksi. 💕
Voitaisiin jakaa toisillemme omia erilaisia arkirutiineja ja tapoja. Tämä olisi erittäin ihanaa. 😍
Harmittaa kun ei ole sinun yhteystieto juttusia. Olisi mukavempaa viestiä suoraan sinulle.
Mulla on ollut tänään erityisen yksinäinen olo.
Vissiin johtunee kun en ole nähnyt ystäviäni vähään aikaan.
Siskokin kohtelee taas minua huonosti ja syyllistää kouluun pääsystä että pilaan hänen elämäntapansa.
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Voisinpa olla viekussasi siitä en koskaan lähtisi pois.
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas mister J-man.
Nukuhan hyvin. 🥰😘
Love M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää. Ei nyt tarvi varsinaisesti kertoa, mutta kyllähän se kertoo kaiken oleellisen jos aikaa kuluu eikä tyyppiä vain näy.
Olisi hakeutunut lähelle jos tunne olisi ollut molemminpuolinen.Siksipä varmimman ns. vastauksen saa kun aikaa kuluu ja näkee miten asiat menee tai on menemättä.
Heh, minä kyllä katselin minkä kerkesin, eikä siitä ymmärtänyt kiinnostustani.
Tai sitten halusi esittää ettei ymmärtänyt. Kaikki ei ole aina soveliasta.
Note to myself: tää oli vika kerta kun oveni avaan ja lähelle päästän. Tästä lähtien mä kaiken mulle vain säästän.