Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Miten elämässä voi olla niin kiire, ettei ehdi laittaa muutamaa viestiä? En ymmärrä.
Hint: Kukaan ei ole niin kiireinen, etteikö päivän loppuun mennessä ennätä puhelinta vilkaisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peteeee! Sua kaipaan niin. Aivan pihvi että poistattaja poistaa. Luulottelee, vainoharhattelee.
Kukakohan niitä poistaa.....
Sivusta
No en minä tiedä mutta poistuneet ovat.
Kertoo kyllä ihmisestä, jos ei pysty olemaan tuollaisen kateuden yläpuolella,että kokee muiden viestit uhaksi.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Sinua tuskin kiinnostaa siellä vaimosi tuuhean kiharapilven vieressä.
🤣
Et vain halua pitää yhteyttä tai sinulla ei ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ymmärtänyt minua
vaikka väänsin asiani rautalangasta.
Näpertelyt ilman sanoja ovat aina vapaalle tulkinnalle avoimia. Sivu
se oli murha
ehkä täysin turha
ja rikos
jonka vuoksi sekosi(n)
varas
niistä kaikkein paras
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Sinua tuskin kiinnostaa siellä vaimosi tuuhean kiharapilven vieressä.
🤣
Minä kirjoitin tuon. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Miten elämässä voi olla niin kiire, ettei ehdi laittaa muutamaa viestiä? En ymmärrä.
Ehkä on niin kiireinen, ettei ehdi/jaksa kaikkea sitä, mitä siitä viestistä voisi seurata.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin viestin, kun vaan tietäis minne. ;)
Mammuleille..
"Vaikka puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, ilman rakkautta olisin vain kumiseva kaiku tai pamahtava pelti. Vaikka tuntisin kaikki salaisuudet, tietäisin kaiken ja profetoisin, vaikka voisin siirtää vuoria uskoni voimalla, ilman rakkautta en olisi mitään. Vaikka jakaisin pois koko omaisuuteni ja uhraisin itsenikin niin, että antaisin polttaa itseni, en hyötyisi mitään, jos minulta puuttuisi rakkaus. Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Se ei ole kateellinen, se ei kehuskele eikä ylpeile. Rakkaus ei käyttäydy häpeällisesti eikä tavoittele omaa etuaan. Se ei katkeroidu eikä suunnittele pahaa. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan totuuden voitosta. Aina se uskoo ja toivoo, kaiken se kestää ja sietää. Rakkaus ei katoa koskaan, vaikka profetiat menettävät merkityksensä, kielillä puhuminen loppuu ja tieto muuttuu turhaksi.
Nyt pysyvät voimassa nämä kolme asiaa: usko, toivo ja rakkaus. Tärkein niistä on kuitenkin rakkaus."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup!
Mihin keskityt elämässäsi? Mikä on elämäsi sisältö?
Haluan ihmisen joka haluaa myös minut.
En halua ketään tällä hetkellä minusta kiinnostunutta.Täällä yleensä mietitään, onkohan se toinen kiinnostunut. Sä tulet paikalle kertomaan, että tiedät kaikki ketkä ovat sinusta kiinnostuneita.
Sepä siinä onkin kun kiinnostus ei ole molemminpuolista kohdallani kuin hyvin harvojen ihmisten kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Tietty asia on vienyt kaiken energiani. Juuri nyt en ennätä yhtään tänne kaipaamaan. Se ei tarkoita ettetkö olisi ajatuksissani. Minulla on ikävä sinua. Kauniita unia.
Minullakin on sinua ikävä
Kauniita unia.
Pelkkä vahinko vai tahallasi teitkö?
Kunpa ei tarvitsisi nähdä sinua. Menen sekaisin ja kestää taas viikkoja, että normalisoidun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin viestin, kun vaan tietäis minne. ;)
Eli sinun elämässäsi ei ole niin kiire, etteikö kerkeisi palstailla jatkuvasti. Hienosti meni!
Näin mä kerran tähdenlennon
aivan pienen, ihan hennon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Pitkiä lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Vähän (oikeesti paljon) on ikävä 💕Kiitos. Hyvää yötä ja kauniita unia myös sulle. 💕
Halauksia ja suukkosia lämmöllä ja ihan oikealla ikävällä annettuina.
🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos kulta 🤗😘
Oot ajatuksissani 💕