Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Typerykset.
Menkää töihin.
Ei lomalla voi
Harmittaa, että tämä meni näin. Molemmat sanoivat pahasti ja omasta puolestani voin sanoa, että omat kommentit johtuivat vain loukkaantumisesta ja turhautumisesta, en tarkoittanut niitä. En usko, että säkään olet aidosti pahantahtoinen vaikka jossain vaiheessa aloin susta niin ajattelemaan. En ota enää yhteyttä, koska en tiedä oletko aidosti kiinnostunut ja viestittelystä jäi niin ristiriitainen olo. Mitään selvää merkkiä yhteyden toivomiseen ei ole ollut. Mä en ole myöskään koskaan käynyt treffeillä, ehkä siinä mielessä pystyt ymmärtämään miksi mun puoleltani olisi vaikeaa olla se aloitteellinen osapuoli. Ja löytyisikö edes aitoa kiinnostusta sopia ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Jos näin haluaisit, mulle olisi tärkeää kuulla, ettet säkään aidosti tarkoittanut mitä sanoit. Muuten olisi vaikeaakin nähdä kun asiaa joutuisi edelleen päässään vatvomaan. n->m
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, että tämä meni näin. Molemmat sanoivat pahasti ja omasta puolestani voin sanoa, että omat kommentit johtuivat vain loukkaantumisesta ja turhautumisesta, en tarkoittanut niitä. En usko, että säkään olet aidosti pahantahtoinen vaikka jossain vaiheessa aloin susta niin ajattelemaan. En ota enää yhteyttä, koska en tiedä oletko aidosti kiinnostunut ja viestittelystä jäi niin ristiriitainen olo. Mitään selvää merkkiä yhteyden toivomiseen ei ole ollut. Mä en ole myöskään koskaan käynyt treffeillä, ehkä siinä mielessä pystyt ymmärtämään miksi mun puoleltani olisi vaikeaa olla se aloitteellinen osapuoli. Ja löytyisikö edes aitoa kiinnostusta sopia ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Jos näin haluaisit, mulle olisi tärkeää kuulla, ettet säkään aidosti tarkoittanut mitä sanoit. Muuten olisi vaikeaakin nähdä kun asiaa joutuisi edelleen päässään vatvomaan. n->m
Eksää oo käyny koskaa treffeillä vai!
Ajatuksissani Anskun sielukkaat silmät ja mehukkaat huulet. Boksereissakin ahdasta.
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksissani Anskun sielukkaat silmät ja mehukkaat huulet. Boksereissakin ahdasta.
Onko tää ansku joku toimistotyöntekijä helsingissä?
Odotan lomasi loppumista (jonka ajankohtaa en tiedä) jotta näkisin sinut taas töissä ja ehkä tervehtiessäsi hymyilet minulle (se paljastaa, että ilahdut näkemisestäni).
Ihana miehekäs äänesi ja rauhallisuutesi tekee minuun vaikutuksen.
Tosin se että olet varattu raastaa mieltäni, en voi saada sinua vaikka ottaisin heti mitään empimättä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeiden aika ei ole ohi.
Ei ole ei. Muista että itsekin voit tehdä jotain asian eteen niin ihmeitä tapahtuu
Voi J...
Mitä sinulle on tapahtunut?
Miksi olit niin töykeä minulle, pelkäätö yhä omia tunteitasi minua kohtaan vai olenko oikeasti niin täysin yhdentekevä kuin esität (tätä en tosin kyllä usko koska olet aina sanonut asioita käänteisesti kun et ilkeä tai pysty sanomaan sitä mitä oikeasti tunnet)?
Huomasin kyllä että käyttäydyt minua kohtaan ihan eri tavalla kuin muita tuttujamme, sekin kertoo minulle jostain.
Toivoin että tapaamisemme olisi mennyt ihan toisin.
Ehkä jonain päivänä kokeillaan uudelleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeiden aika ei ole ohi.
Ei ole ei. Muista että itsekin voit tehdä jotain asian eteen niin ihmeitä tapahtuu
Tai sitten ei. Hassua lukea tollanen tölväisy kun oot ainoa joka koskaan tekee oikeesti mitään mutnii. Toivottavasti elät kuten opetat. Eikä toi btw edes välttis pidä kutiansa siltikään mutno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksää oo käyny koskaa treffeillä vai!
No mitä ihmeellistä siinä on? En ole minäkään. Kaikki ei ole treffailun harrastajia. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Mammat aamulenkille.
Ei jaksa ny. Mee sä.
Odotin sinua ja sinulta paljon enemmän.
Se oli tietysti virhe.
Petyin pahemman kerran ja tunnistin samankaltaisen tilanteen kuin kymmeniä kertoja sillon nuoruudessamme.
Kaikki muu oli tärkeämpää kuin minä.
Että se sattui ja satutti silloin, satutti vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi J...
Mitä sinulle on tapahtunut?
Miksi olit niin töykeä minulle, pelkäätö yhä omia tunteitasi minua kohtaan vai olenko oikeasti niin täysin yhdentekevä kuin esität (tätä en tosin kyllä usko koska olet aina sanonut asioita käänteisesti kun et ilkeä tai pysty sanomaan sitä mitä oikeasti tunnet)?
Huomasin kyllä että käyttäydyt minua kohtaan ihan eri tavalla kuin muita tuttujamme, sekin kertoo minulle jostain.Toivoin että tapaamisemme olisi mennyt ihan toisin.
Ehkä jonain päivänä kokeillaan uudelleen...ette tie mun nimee
Tai mun. Kuka oot?
Kaipaan työaikanakin!