Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sä sitten pidät mua sikana, jos et jo aiempien ylilyöntien perusteella pitänyt. Huomenta tähän aamuun ja pahoitteluni vulgaarisesta ilmaisusta.
Miksi sitten teet sikamaisia juttuja? Käyttäydy kuten sika niin sua pidetään sikana. Suht yksinkertaista.
Hätäpäissäni kirjoitin jotakin ronskia, kun ajattelin että hän pitää mua ihan nyhverönä muuten joka haluaa vain kaverilliset välit.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Matti-Pirkko! Kaipaan sinua, melkein yhtä paljon kuin K-kaupan lihatiskiä! Sniif yhyy!
Ole tosissaan nyt ikävöimässä! Äläkä vitsaile
Unohdan aina, että kaivattuni ei koskaan kirjoittaisi minulle mitään negatiivista sillä on sen verran fiksu ja filmaattinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Unohdan aina, että kaivattuni ei koskaan kirjoittaisi minulle mitään negatiivista sillä on sen verran fiksu ja filmaattinen nainen.
Oon kylläki mieshenkilö mutnii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Matti-Pirkko! Kaipaan sinua, melkein yhtä paljon kuin K-kaupan lihatiskiä! Sniif yhyy!
Ihan tosissani olen, buhuu! Kyyneleilläni kastelen parvekekukat. Yhyy!
Samalla mietin lihatiskin antimia.
Jos helsingissä käydessäni menen hietsulle niin minne silloin menen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissani olen, buhuu! Kyyneleilläni kastelen parvekekukat. Yhyy!
Samalla mietin lihatiskin antimia.
Onks sul lasitettu parveke vai! Mitä kukkasia omistat siellä?
Mä taidan muodostaa tunteita suhun. Pitkän tauon jälkeen sydänalassa läikähti, että entä jos sinä olisit sittenkin.
seuraava asiakas kapula hihnalle vapaa valinta myymälässä, ketä muistaa vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sä sitten pidät mua sikana, jos et jo aiempien ylilyöntien perusteella pitänyt. Huomenta tähän aamuun ja pahoitteluni vulgaarisesta ilmaisusta.
Miksi sitten teet sikamaisia juttuja? Käyttäydy kuten sika niin sua pidetään sikana. Suht yksinkertaista.
Hätäpäissäni kirjoitin jotakin ronskia, kun ajattelin että hän pitää mua ihan nyhverönä muuten joka haluaa vain kaverilliset välit.
Jos se oli se eilinen pimppiviesti tänne niin sehän oli hot😚
Vierailija kirjoitti:
Tuskaani lisää,
kun kaipaukseni liikaa ,
modelle on!
Ja taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Radiohiljaisuus oli toiveesi. Toiveesi toteutui.
Kuin hänelle. Kenen käytöksestä ja kohtelusta se johtuu? Ai niin, hänen. Turha siis syytellä. Ei kannata kohdella kuin roskaa, jos haluaa pitää ihmisen elämässään. Hän piti mua niin itsestäänselvyytenä että ajatteli ihan minkä tahansa venkoilun ja paskan olevan okei mua kohtaan. Kilteimmillä, ymmärtäväisimmillä ja kärsivällisimmilläkin on rajansa. Mun kaivattu koetteli niitä räikeästi. Tulos oli radiohiljaisuus ja välirikko. Suoraa seurausta pitkästä huonosta kohtelusta, ei mistään muusta. Se ei ollut jotain mitä halusin, mutta oli pakko. Viime kädessä pitää vaikka itse kävellä pois niiden luota, jotka eivät osaa tai halua kohdella edes perushyvin. Ei toistuvaa valehtelua ja harhaanjohtamista tarvitse sietää.
Sinä miestenlehdessä pyllistit ja mua juopporentuksi pystybaarissa solvataan..🎤💃