Hollantilaistutkimuksen johtopäätös: elintärkeä merivirta tyrehtyy 95 prosentin todennäköisyydellä tällä vuosisadalla
Kommentit (23)
"Todennäköisyys sille, että Euroopan lämpöpatteri menee kiinni jo ennen vuotta 2050, on tutkimuksen mukaan yli 42 prosenttia."
Jaahas, täytyy myydä metsät ja mökkirannat pois. Ostan kultaa tilalle.
Nyt on oikea hetki järjestää kansalle iglunrakentamiskursseja.
Melkein syyskuu ja 24 astetta, nyt on kylmä.
Olen muuttamassa thaikkuihin muutaman vuoden päästä. Ei kosketa minua.
Ja kahvi kallistuu koska joka paikka on nytkin jäässä
Eihän tuosta ole peloteltu kuin viimeiset 50 vuotta että josko se viimein tapahtuisi.
Hyvä! Vihdoin saa suomessa viileän kesän
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että se vaikuttaa vain Suomen ilmastoon?
Eiköhän ne merivirrat virtaa niin kauan kuin maapallo pyörii. Maapallon pyörimisliike aiheuttaa merivirrat.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuosta ole peloteltu kuin viimeiset 50 vuotta että josko se viimein tapahtuisi.
Kalifornian jättimäisestä maanjäristyksestäkin jauhettu vähintään yhtä pitkään. Tarkoittaakohan se nyt ettei sitä olekaan tulossa? Viime vuosikymmeninä ovat kuitenkin varautuneet siihen niin, että arvokkaimpien rakennusten sokkelin alle on rakennettu maanjäristyksen kestävät tärinänvaimentimet.
No, niin ne ovat merivirrat jäätyneet aina jääkausina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että se vaikuttaa vain Suomen ilmastoon?
En, mutta ei aasiaan samassa määrin.
Viisi vuotta sitten jo ennustin, että tämä tapahtuu. Mietin talon/tilan ostoa Etelä-Ranskasta tai Argentinasta, mutta päädyin siihen, että vietän viimeiset vuoteni karibianristeilyillä tai vastaavasti, jos asuminen Suomessa käy ylivoimaiseksi.
Historia toistaa itseään on totuus, joka tulisi muistaa. Jääkausi seuraa aina, jos Golf-virta loppuu ja pohjoisnavan sulaminen tekee sen.
The Coming Ice Age - Climate Hysteria Circa 1978
Kompensoi mukavasti ilmaston lämpenemisen.
Vierailija kirjoitti:
Olisko tää pohjolalle kuitenkin ihan hyvä asia? Ilmasto lämpenee, mutta pohjolassa viilenee. +-0
Euroopassa viilenee, joten paniikki peruttu
Olisko tää pohjolalle kuitenkin ihan hyvä asia? Ilmasto lämpenee, mutta pohjolassa viilenee. +-0