Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappakaa mut!
Onko tää nyt vuorostaan sun hätähuutosi? Saat kyllä apusi sinäkin paha ihminen.
En halua sekaantua mihinkään vaan 🚪 eli ei kiinnosta toisten asiat. Omat kiinnostaa paljonkin ja ne on vähän huonosti nyt. Ennustajan lahjoja olisin tarvinnut.
Ok, no tossa tapauksessa on erittäin hyvä kun tiedostat ettei kannata yhtään puuttua muiden asioihin, menisi oma olotilasi pahemmaksi. Ehkä sinulle ei ole siunaantunut ennustajan kykyä mutta palveluitahan voi ostaa netistä, googlettamalla löytyy asiantuntijoita. Voit tutkia kuka resonoi, kysele tutuilta myös suosituksia.
Tuo oli typerin ehdotus ikinä, että maksaa jollekin humpuukkimaakarille siitä että hän kertoo sinulle ajatuksia joita itsekin voit keksiä.
Lähetän kaipaavat terveiset kaivatulle. Toivottavasti näemme syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan halua pysyä asialinjalla enää. Haluan, että tulet lähelle ja kosketat niin kuin aiemminkin.
J:lle
En mä voi töissä sua koskettaa. Muuten kyllä haluaisin.
Voithan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappakaa mut!
Onko tää nyt vuorostaan sun hätähuutosi? Saat kyllä apusi sinäkin paha ihminen.
En halua sekaantua mihinkään vaan 🚪 eli ei kiinnosta toisten asiat. Omat kiinnostaa paljonkin ja ne on vähän huonosti nyt. Ennustajan lahjoja olisin tarvinnut.
Ok, no tossa tapauksessa on erittäin hyvä kun tiedostat ettei kannata yhtään puuttua muiden asioihin, menisi oma olotilasi pahemmaksi. Ehkä sinulle ei ole siunaantunut ennustajan kykyä mutta palveluitahan voi ostaa netistä, googlettamalla löytyy asiantuntijoita. Voit tutkia kuka resonoi, kysele tutuilta myös suosituksia.
Tuo oli typerin ehdotus ikinä, että maksaa jollekin humpuukkimaakarille siitä että hän kertoo sinulle ajatuksia joita itsekin voit keksiä.
Ei ole pakko, mainitsit vain tuon ennustajan niin tuli mieleeni mainita. Varmasti osaat itsekin hoitaa asiasi kuntoon. Ei kannata kuitenkaan haukkua kaikkia täällä, sillä tiedän että olemassa on hyviä tulkitsijoita jne. Kaikki eivät usko niihin, eikä se haittaa minua ainakaan.
Tykkään siitä Ujosta (poijasta).
Terveisiä kaivatulle kaivaten.
Nähdään syksyllä.
En uskalla nähdä. Välttelen. Ei nähdä syksyllä, talvella, keväällä tai ensi kesänäkään ja jatkuu samaa rataa.
Vierailija kirjoitti:
Nähdään syksyllä.
Töissä?
Vierailija kirjoitti:
Tykkään siitä Ujosta (poijasta).
.
Tytöstä nainen, pojasta mies vaiko jotain muuta. Ei ole nykypäivää olettaa. Jatkakaa..
Ja se on sit syksyllä perjantaina! 🤙
Syksyinen ilmakin jo kolkuttelee ovella. Astetta oudompi kesä kokonaisuudessaan...
Vierailija kirjoitti:
En uskalla nähdä. Välttelen.
Miksi?
Kesä meni tosiaan kauheen nopeasti. No, sellaista se on. Vanhaksi kun tulee niin tuntuu että aika liitää.
Tavallaan se on asia, josta en nauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdään syksyllä.Töissä?
Tietää missä ja miten.
Silloin on halauksen aika.
Sinun kaunis iltaviestisi oli poistettu, joten enpä voinut siihen vastata. Heräsin myöhään ja ajatuksesi mielessäni. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdään syksyllä.Töissä?
Tietää missä ja miten.
Silloin on halauksen aika.
Jälleennäkemisen riemua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla nähdä. Välttelen.
Miksi?
Tyhmyyksissäni ajattelin hänenkin olevan kiinnostunut ja otin yhteyttä. Kuvittelin väärin. Nyt nolottaa niin paljon, etten enää ikinä uskalla nähdä, joten välttelen. Sanaakaan emme tule enää tämän elämän aikana vaihtamaan. Nolottaa ja hävettää niin paljon. Eiköhän ne tunteetkin tässä lievene, kun ei törmätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdään syksyllä.Töissä?
Tietää missä ja miten.
Silloin on halauksen aika.Jälleennäkemisen riemua...
Ihanat työkaverit on kyllä pelastus. Jaksaa taas pitkän syksyn ja talvenkin. 😊
Ei kesä ole vielä mennyt ja syksy on vasta syksyllä eikä nyt tai ensi viikolla!
Tulee joskus näistä pessimistisistä jutuista mieleen Inside Out-elokuvan hahmo Suru.
Eilen sinua katsellessani tajusin entistä enemmän, että saat aivan varmasti aina haluamasi naisen. Ja niitä varmasti riittäisi. Olet persoonallisella tavalla erittäin komea. Ja erittäin seksikäs. Harvasta miehestä olen koskaan ajatellut niin.