Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Naurattaa ja melkein itkettää nämä harhat. Ihan kuin kävisit täällä välillä heittämässä jonkun kommentin, joka liittyy johonkin josta ollaan juteltu. Tiedän ettei se voi olla totta, mutta minussa asuu sellainen pieni höpsö joka haluaa kuitenkin uskoa. Ensi kerralla kun nähdään, katso vihaisesti niin jätän sinut rauhaan, tai hymyile ystävällisesti niin vastaan siihen hymyyn. Voit lähestyä pyytämällä apua jos niin haluat. Tää koko juttu on sellainen että mun pitäisi varmaan mennä jonnekin mt-toimiston luukulle mutta onpa taas ainakin koettu tunteita ja eletty elämää. Onko se lopulta niin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta J 💗
Hei
Moi 😊🤗
Huomenta, sulla varmaan jo perjantain tohinat menossa. Minulla hidas aamu brunssipöydän äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, sulla varmaan jo perjantain tohinat menossa. Minulla hidas aamu brunssipöydän äärellä.
Joo korkattu on jo ja heti ysiltä heti haettu salkku varoiksi, alkaa tässä olo helpottaa ja hymy nousta huulille, huh-huh... kova vkl tulossa
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa ja melkein itkettää nämä harhat. Ihan kuin kävisit täällä välillä heittämässä jonkun kommentin, joka liittyy johonkin josta ollaan juteltu. Tiedän ettei se voi olla totta, mutta minussa asuu sellainen pieni höpsö joka haluaa kuitenkin uskoa. Ensi kerralla kun nähdään, katso vihaisesti niin jätän sinut rauhaan, tai hymyile ystävällisesti niin vastaan siihen hymyyn. Voit lähestyä pyytämällä apua jos niin haluat. Tää koko juttu on sellainen että mun pitäisi varmaan mennä jonnekin mt-toimiston luukulle mutta onpa taas ainakin koettu tunteita ja eletty elämää. Onko se lopulta niin vakavaa.
Varmasti reaktioni riippuu hyvin pitkälti sinun ilmeistäsi. Jos katsot itse vihaisesti niin todennäköisesti minunkin ilmeeni on kova. Voidaan mennä yhdessä sinne mt-toimistolle, että voisi olla ihan hyvä paikka aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
s💖
Naiselle?
Suville. -vierestä seurannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
s💖
Naiselle?
Suville. -vierestä seurannut
Kiitos kirjanpidolle. Eri
Vierailija kirjoitti:
Ihana aloittaa aamu keskustelemalla irl nettikaverin kanssa, joka sanoo että olen hyvä tyyppi ja hän pitää siitä, etten jaa itsestäni julkisesti kuvia. Hän on ihminen, jonka koko elämä on ollut julkisesti nähtävänä ja luettavana somessa. Tiedän hänen kärsivän siitä monin tavoin.
Nettikaveri tullut luoksesi kylään vai sinä nettikaverin luona kylässä?
Netissä voi tosiaan tutustua oikeastikin ihmisiin, minulla on useita ystäviä joihin olen tutustunut netin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappakaa mut!
Onko tää nyt vuorostaan sun hätähuutosi? Saat kyllä apusi sinäkin paha ihminen.
En halua sekaantua mihinkään vaan 🚪 eli ei kiinnosta toisten asiat. Omat kiinnostaa paljonkin ja ne on vähän huonosti nyt. Ennustajan lahjoja olisin tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä sun mielestä nätti?
Olet, erittäin, mikäli olet M.
Vettä sataa. Ilma on harmaa. Onneksi sadekin lakkaa aikanaan. Siksipä voinkin toivottaa kaikille oikein aurinkoista päivää ja hyvää mieltä mukaan. 🍀
Kaivatulleni tietysti eniten. 🍀