Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Suvi? Kertokaa kaikki mitä tiedätte hänestä!
Suvi ei varmasti haluaisi, että kertoisin kaiken minkä hänestä tiedän.
Varmaan haluaisi ainakin tietää, että häntä joku kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Suvi? Kertokaa kaikki mitä tiedätte hänestä!
Varmaan haluaisi ainakin tietää, että häntä joku kaipaa?
Tietää kyllä
Minua ei kiinnosta mielipide ulkonäöstäni, en edes halua kuulla sitä.
Mulle kelpaa vain sellainen joka syttyy olemuksestani ja jonka kanssa katseet on se juttu, sielujen sympatia yms. En tee mitään miehellä jonka kanssa ei ole tuota.
Kaverini sanoi hiljattain yhtäkkiä, että kyllähän sunkin kroppa voi olla fantasiakroppa jollekin (en siis puhunut mitään tuollaista, eli kiva lol)
Vastasin, että kun en minä halua olla kenellekään mikään fantasiakroppa eikä mulla ole mitään tarvetta olla kenenkään fantasiakroppa - haluan sellaisen joka syttyy katseestani ja olemuksestani joka kestää läpi elämän, sellaisen ettei se liity mihinkään vartalon ulkomuotoon joka rapistuu anyway kaikilla aika kauankin ennen kuolemaa jos vanhaksi elää.
En ollut edes tajunnut, että joillakin se ajatus on tuollainen, mutta en sitä tietenkään sanonut kun eihän tuossa mitään väärää ole haluta ihailua fyysisillä ominaisuuksillaan - ei vaan ole minun juttuni.
Suoraan sanottuna hemmetin ahdistava, siis kurkkua kuristava ajatus, että pitäisi olla jollekin joku ulkonäöllinen fantasia. Siinähän on aivan jäätävät paineet ja koko ajan tiedostaisi miltä näyttää yms. Ei minun juttu kyllä ollenkaan, olen ihan päinvastainen ja vapaudenhaluinen (ulkonäköjutut nitistää minulta henkisen vapauden, inhoan seuraa jossa tulee kovin tietoiseksi omasta olemuksestaan).
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä sun mielestä nätti?
En ole nähnyt sinua, joten ei voi olla mielipidettäkään.
Kaivattuni on söpö, ei niinkään nätti tai kaunis. Täydellinen.
Ootko tänään normaaliin aikaan siellä? En uskaltanut eilen tulla
Tylsii. Tylsii kirjoittaa tänne, kun et ole täällä ja viestit katoaa.
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan halua pysyä asialinjalla enää. Haluan, että tulet lähelle ja kosketat niin kuin aiemminkin.
J:lle
En mä voi töissä sua koskettaa. Muuten kyllä haluaisin.
Suvi Johanna olis aika hieno nimi :)
Kuka lusikoi puuron lautaseltani?
Sinun sydämellinen, innostunut äänesi. Hymysi. Muistan sen äänensävyn muutoksen, kun totesit, ettet onnistu. Makasin hiljaa. Tiesin, että polku tulee olemaan raskas.
Tekee mieli lirkuttaa sulle tänne, mut ei kehtaa, kun tuntuu, että kun nähdään irl, niin se lukee mun otsassa, että on tullut pöljäiltyä netissä.
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli lirkuttaa sulle tänne, mut ei kehtaa, kun tuntuu, että kun nähdään irl, niin se lukee mun otsassa, että on tullut pöljäiltyä netissä.
Älä sure, jospa sillä toisella on otsassa sama leima.
Eilen ajoit kahdesti mua vastaan 🚙
Sinä ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no joo. Tuskin. Ehkä. Ollaan kyllä muutenkin vähän samiksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no joo. Tuskin. Ehkä. Ollaan kyllä muutenkin vähän samiksia.
Kaksi pöljää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappakaa mut!
Onko tää nyt vuorostaan sun hätähuutosi? Saat kyllä apusi sinäkin paha ihminen.
En halua sekaantua mihinkään vaan 🚪 eli ei kiinnosta toisten asiat. Omat kiinnostaa paljonkin ja ne on vähän huonosti nyt. Ennustajan lahjoja olisin tarvinnut.
Ok, no tossa tapauksessa on erittäin hyvä kun tiedostat ettei kannata yhtään puuttua muiden asioihin, menisi oma olotilasi pahemmaksi. Ehkä sinulle ei ole siunaantunut ennustajan kykyä mutta palveluitahan voi ostaa netistä, googlettamalla löytyy asiantuntijoita. Voit tutkia kuka resonoi, kysele tutuilta myös suosituksia.