Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Monta hellää halausta ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos. Hyvää aamua ja mukavaa alkavaa päivää. 💕
Tuntuu hyvältä saada joka aamu sulta halaukset ja suukot, joten monta hyvin lämpöistä halausta ja ainakin yhtä monta suukkosta sinulle. Siis paljon, 🤗🤗🤗🤗😘😘😘🤗 pienellä ikävällä.
Vierailija kirjoitti:
Se oli se 3. Luontopolku. Su klo 13 retkelle. :)
Minne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta hellää halausta ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘Kiitos. Hyvää aamua ja mukavaa alkavaa päivää. 💕
Tuntuu hyvältä saada joka aamu sulta halaukset ja suukot, joten monta hyvin lämpöistä halausta ja ainakin yhtä monta suukkosta sinulle. Siis paljon, 🤗🤗🤗🤗😘😘😘🤗 pienellä ikävällä.
Kiitos. Kiva kuulla ja tuntuu todella mukavalta saada sinulta niitä takaisin. Lisää halauksia ja suukkoja sulle 🤗🤗🤗😘😘😘
Olen niin ihastunut sinuun ja se on ihan parasta. Iso ikävä sua 💕
Hauki on hyvä kala.
Tykkään. 😚😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta hellää halausta ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘Kiitos. Hyvää aamua ja mukavaa alkavaa päivää. 💕
Tuntuu hyvältä saada joka aamu sulta halaukset ja suukot, joten monta hyvin lämpöistä halausta ja ainakin yhtä monta suukkosta sinulle. Siis paljon, 🤗🤗🤗🤗😘😘😘🤗 pienellä ikävällä.Kiitos. Kiva kuulla ja tuntuu todella mukavalta saada sinulta niitä takaisin. Lisää halauksia ja suukkoja sulle 🤗🤗🤗😘😘😘
Olen niin ihastunut sinuun ja se on ihan parasta. Iso ikävä sua 💕Kiitos. Minultakin oikein MAHTI suukkot ja halaukset sulle takaisin.
😘😘😘🤗🤗🤗
Pienellä suulla ja pikku kätösillä annettuna. 💕
Iso kiitos! Hymyssä suin lähden ajelemaan kaupalta kotiin. Oot ihana 🤗🤗🤗😘😘😘
Oltais varmaan aika hyvät yhdessä 💕
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, loikoilen vielä hetken, sitten kahvinkeittopuuhiin, tänään keitettävä enemmän, että saan ottaa mukaankin.
Käynnistymisvaikeuksia. Niistä huolimatta lähetän kaikkea hyvää sisältävän halin sinulle.
Huomenta ja kaikkea hyvää.
Samat oireet. Minne matka?
Sataa ja salamoi ja ajattelen vain sinua.
Ai sä poistatit sun iltaiset viesisi? Miksi? Ja irl viestiin ei vastausta. Vahvistaa sitä, mitä arvelinkin. Minä olisin valmis olemaan me. Olosuhteetkin olisivat jo ihan toiset, jos olisit antanut vihreää valoa.
Sulla on aikaa ja halua tavata kaikkia muita paitsi minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hyvältä saada joka aamu sulta halaukset ja suukot, joten monta hyvin lämpöistä halausta ja ainakin yhtä monta suukkosta sinulle. Siis paljon, 🤗🤗🤗🤗😘😘😘🤗 pienellä ikävällä.Kiitos. Kiva kuulla ja tuntuu todella mukavalta saada sinulta niitä takaisin. Lisää halauksia ja suukkoja sulle 🤗🤗🤗😘😘😘
Olen niin ihastunut sinuun ja se on ihan parasta. Iso ikävä sua 💕Kiitos. Minultakin oikein MAHTI suukkot ja halaukset sulle takaisin.
😘😘😘🤗🤗🤗
Pienellä suulla ja pikku kätösillä annettuna. 💕Iso kiitos! Hymyssä suin lähden ajelemaan kaupalta kotiin. Oot ihana 🤗🤗🤗😘😘😘
Oltais varmaan aika hyvät yhdessä 💕
🤗😘💕
Minut on jo siirretty syrjään.
Terkkuja hurmaavalle miehelle! Siniset silmäsi lumosivat aikoinaan. Näin maskin taa ja sua en voi unohtaa...Tulee ihanaa, kun nähdään irl.
Kivaa päivää ja kauniita hetkiä sulle. 😊 🌻🐞
-mimmi yhdestä mäestä.
Ajatuksissani Anskun sielukkaat silmät ja kutsuvat mesihuulet. 😋 Boksereissakin todella ahdasta.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta J 💗
Hei
Se hauki ui tass muualla verkkoon. Nyt on kuuma 🥰🥰🥰🙈