Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Kun minua nyt niin soimataan, Erkki kaipaa ja tietää sen. t.Erkki
Meidän historia on sotaisa, luulen, että se vaikuttaa meissä vieläkin. Ja nythän sotaa on taas käyty, aika lähellä ja on monenlaista uhkaa. Monen rakkaat menehtyneet vain muutama sukupolvi taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuaakohan ne neli-viis-kuuskymppiset ammatillisesti menestyneet ja varakkaat, monin tavoin arvostetut henkilöt, miten onnekkaita ovat?
Tarkennapa tätä!
Kuulun varmaan tuohon ryhmään, mutta monenlaisia haasteita on silti elämässä. Jälkikasvuun ja omaan terveyteen liittyviä mm. Ulospäin näkyvät fasiliteetit on kyllä sillä tavalla kunnossa, että voisin kuvitella meitä pidettävän onnekkaina. Silti ihmisen elämä taitaa harvoin olla kaikin puolin onnekasta menestystarinaa.
Ja lisäksi se, että olet tässä ketjussa. Ei täällä varmaan montaa superonnellista ole. Sivusta
Miksei olis? En mä ainakaan muuttaisi elämästäni yhtään mitään tai vaihtais sekuntiakaan. Kaikki on täsmälleen kuten haluan, enkä voisi olla onnellisempi.
No helteet voisivat palailla kyllä, jos nyt jotakin negaa pitää keksiä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuaakohan ne neli-viis-kuuskymppiset ammatillisesti menestyneet ja varakkaat, monin tavoin arvostetut henkilöt, miten onnekkaita ovat?
Tarkennapa tätä!
Kuulun varmaan tuohon ryhmään, mutta monenlaisia haasteita on silti elämässä. Jälkikasvuun ja omaan terveyteen liittyviä mm. Ulospäin näkyvät fasiliteetit on kyllä sillä tavalla kunnossa, että voisin kuvitella meitä pidettävän onnekkaina. Silti ihmisen elämä taitaa harvoin olla kaikin puolin onnekasta menestystarinaa.
Ja lisäksi se, että olet tässä ketjussa. Ei täällä varmaan montaa superonnellista ole. Sivusta
Miksi pitäisi olla superonnellinen ja mitä se edes tarkoittaa? Aikuinen ihminen tietää että onnelliset hetket tulee ja menee, paljon on kiinni omasta elämänasenteesta ja miten tuntee itsensä. Sivusta tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä matka vielä kuitenkin edessä. Olis vaan kiva jakaa sitä jotenkin yhdessä. Kasvaa ja kehittyä. Lempeästi, läsnäolevasti, rakkaudessa.
Mikä estää?
Hän. On näitä, joista ei ota selvää Erkkikään. Mutta enpä ole Erkkiä asialle laittanutkaan. Myös minä itse, rehellisiä kun ollaan.
Ehkä säkin seisot huomenna käsilläs ja heiluttelet jalkojas ja toivot, että Erkki kyydittäisi kaivatun paikalle todistamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä matka vielä kuitenkin edessä. Olis vaan kiva jakaa sitä jotenkin yhdessä. Kasvaa ja kehittyä. Lempeästi, läsnäolevasti, rakkaudessa.
Mikä estää?
Hän. On näitä, joista ei ota selvää Erkkikään. Mutta enpä ole Erkkiä asialle laittanutkaan. Myös minä itse, rehellisiä kun ollaan.
Ehkä säkin seisot huomenna käsilläs ja heiluttelet jalkojas ja toivot, että Erkki kyydittäisi kaivatun paikalle todistamaan?
Hyvin mahdollista 🤪😅
Olen onnellinen mutta kaipaan silti.
Erkki vois tulla pesemään mun hiukset, sillä Erkki on asiallinen eikä kurkkisi vaan pesemisen ohella kertoisi mahdollisia syitä kaivatun käytökseen ja myös omaan käytökseen. Viisaita sanoja shampoon levityksen ohella.
Pakenen suihkuun sillä harhat meinaavat iskeä ja tainnuttaa kanveesiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua missään, rakkaani.
Meni suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen mutta kaipaan silti.
Mä olen rikas mutta köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän paljon mm tohtoreita, joilla on kaikenlaista onnea. On kumppani, lapsia, kaunis koti, arvostettu asema työssä, ystäviä, harrastuksia, sosiaalista aktiivisuutta, sijoituksia. On kaikkea. Kyllä sen näkisi, jos olisivat jotenkin todella onnettomia.
Nyt on minullakin "kaikkea". Aina ei suinkaan ole ollut. Silti en koskaan ole ollut elämässäni onneton kuin hetkittäin.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu pyysi viikonloppuna kylään. Olen samaan aikaan innoissani ja kauhuissani. Haluaisin mennä ja olla menemättä. Pelottaa liikaa. Kaikki.
Naapuri? Menet tietysti.
Olen antanut Erkin minussa kertoa itselleni kaipaavani sinua.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kaivattusi ikä.
31
S***o💕