Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Mitenhän konkreettisesti torjuit? Sitä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Keiden kaipaus on epätasapainossa?
Keiden on tasapainossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää aamupäivää kaivattuni.
Kaipausta ilmassa.
Yhteistä telepatiaa.Osuitko katseeni sektoriin viikonloppuna?
Ajatusten tasolla kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meistäkään ei siten voi tulla koskaan mitään. Toisaalta et sinä mulle ole oikeita pakkeja antanut, vain kieltänyt kaiken.
Mun mielestä ei tarvi antaa oikeita pakkeja, kun olennainen selviää jo siinä jos olet tarjolla eikä toista kiinnosta vaan jättää tilaisuuden käyttämättä.
No tuo tarjolla oleminen pitää kyllä sitte olla tehty selväksi.
Jos otat kontaktia toiseen niin kiinnostunut ihminen kyllä tarttuu siihen. Magneetin lailla vetävät toisiaan puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Et kaipaa, ellen minä huutele sinua. Mistä se kertoo?
Kertoo siitä, että oot vähän pöllö.
Vierailija kirjoitti:
Keiden kaipaus on epätasapainossa?
Mun ja kaivatun. T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meistäkään ei siten voi tulla koskaan mitään. Toisaalta et sinä mulle ole oikeita pakkeja antanut, vain kieltänyt kaiken.
Mun mielestä ei tarvi antaa oikeita pakkeja, kun olennainen selviää jo siinä jos olet tarjolla eikä toista kiinnosta vaan jättää tilaisuuden käyttämättä.
Jos otat kontaktia toiseen niin kiinnostunut ihminen kyllä tarttuu siihen. Magneetin lailla vetävät toisiaan puoleensa.
No ei tuo pidä paikkansa. Vaikka ollut miten kovin magneetti, niin aikaisempien kokemusten perusteella pistänyt urakalla hanttiin.
En käytä aikaani enää naisiin joilla on sekä mies- että naishaluja ja kaikenlaista heiluriliikettä meneillään jota täytyis ymmärtää.Huono diili mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipausta ilmassa.
Yhteistä telepatiaa.Osuitko katseeni sektoriin viikonloppuna?
Ajatusten tasolla kyllä.
Hän osui oikeasti.
Terkkuja. Kaipaan! kirjoitti:
Katseesi lempeä sun, pájaro, ilonani mun. Tässäkin aamussa, tietyltä päivältä.
Aistinautintoja. Kaipaan sua niin...😊🧡🌻
Terkkuja Samoin. 🌻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo pidä paikkansa. Vaikka ollut miten kovin magneetti, niin aikaisempien kokemusten perusteella pistänyt urakalla hanttiin.
Ei kuulosta magneetilta, ei ole tarpeeksi vetovoimaa.
Erittäin hyvin voi olla magneetti, joka pistää hanttiin. Jos kaksi varattua kaipaa toisiaan, siinä on pistettävä hanttiin ja kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kesälomaa ihanalle naiselle!
Kiitos🤍
En mie nyt niin ihana ole🤭
Vierailija kirjoitti:
En käytä aikaani enää naisiin joilla on sekä mies- että naishaluja ja kaikenlaista heiluriliikettä meneillään jota täytyis ymmärtää.Huono diili mulle.
Ei kannatakaan. Heiluriliike tutustumisen alussa ja tuoreessa suhteessa kertoo lähinnä siitä, ettei ole tarpeeksi kiinnostusta ja vetovoimaa.
Myöhemmin, jo vakiintuneessa suhteessa ymmärrän monenlaisia ratkaisuja, mutta alussa pitäisi olla molemminpuolinen voimakas kiinnostus joka peittoaa kaiken muun - rakastuneiden kupla, jossa ei nähdä muita ja jonne muut ei pääse.
Koulukuvia sinusta, harrastuskuvia sinusta, kuvia pihalta. Olet niin kaunis😍👩🏻🏫
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvin voi olla magneetti, joka pistää hanttiin. Jos kaksi varattua kaipaa toisiaan, siinä on pistettävä hanttiin ja kovasti.
No varatut jo vakiintuneet on vähän eri juttu, eivät kuulu tähän. Ovat jo pariutuneet.
Tietty joillain voi tulla ero tosirakkauden edessä, jos ovat solmineet alunperin suhteen ilman magneettia.
Se on ihan ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipausta ilmassa.
Yhteistä telepatiaa.Ketä kaipaat?
Mies henkilöä.
Sinua kaipaan ja tulin sanomaan sen. En tiedä, oletko kuulolla vai elämässä elämääsi siellä, missä sitä elät. Minä elän sinun puutoksessa.