Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
4481/25856 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudatut tunteet nousi heti pintaan kun sinut näin. Ei jaksa.

Vierailija
4482/25856 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja. Kaipaan! kirjoitti:

Katseesi lempeä sun, pájaro, ilonani mun. Tässäkin aamussa, tietyltä päivältä.

Aistinautintoja. Kaipaan sua niin...😊🧡🌻

Mitsubishi Pajero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4483/25856 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen ympärilläni jatkuvasti millaisia rakastuneet ihmiset on, joten ei uppoa mitkään selitykset.

Julkisuudessa hyvä esimerkki rakastuneen ihmisen mielenmaisemasta on Esa Saarisen kertomukset Pipsasta ja siitä millaista oli, kun hänet tapasi. Ja on edelleen vuosikymmenten jälkeenkin.

Vierailija
4484/25856 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin unta sinusta, pitkähkö tumma nainen. Olimme jossain tilaisuudessa, joka venyi myöhään. Nuorin lapseni oli mukanani ja jossain vaiheessa lyöttäytyi seuraasi. Tulitte hyvin toimeen ja lapsi piti sinusta paljon. Tilaisuuden päätyttyä iski normaali unimaailman kaaos, eli kaikki meni hankalaksi. Ei löytynyt takkia eikä parkkeerattua autoa ja se lapsikin oli yhä kanssasi, enkä löytänyt teitäkään. Etsin kaikkialta, kunnes viimein keksin kaivaa puhelinnumerosi kännykästä jostain viestisovelluksesta ja soitin. Onhan mulla numerosi oikeasti, mutta unessa näemmä ei. Vastasit ja olit vihainen, kun en ollut tullut sovittuun paikkaan. En muistanut lainkaan mitään sovitun ja pahoittelin. Harmitti tuottaa pettymys. Taisin herätä tuon jälkeen.

Niin, uni jäi mieleen siitäkin, että muistan joskus kuulleeni väitteen, että unessa ei voi soittaa puhelua, vaikka puhelimen saisi käpäliinsä. Kyllä nyt pystyin, vaikka saattoi tämä ollakin eka kerta elämässäni. Yhtä kaikki, teknisesti onnistui ja äänesi oli aivan selkeä ja eläväinen kuin sinulla oikeastikin. Myös närkästynyt äänensävy kuului selvästi... mistä päästäänkin seuraavaan. Toinen miettimäni juttu on, että taidan pelätä tuottaneeni sulle pettymyksen jossain. Enkä ihmettelisi, koska asiat nyt ei oo menneet ihan täydellisesti aina.

Kaikki muu voisi tässä täsmätä täydellisesti, tuttua soundia myöten, mutta 165cm on tuskin kenenkään mielestä pitkähkö?

Vierailija
4485/25856 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näen ympärilläni jatkuvasti millaisia rakastuneet ihmiset on, joten ei uppoa mitkään selitykset.

Julkisuudessa hyvä esimerkki rakastuneen ihmisen mielenmaisemasta on Esa Saarisen kertomukset Pipsasta ja siitä millaista oli, kun hänet tapasi. Ja on edelleen vuosikymmenten jälkeenkin.

Olen miehenä samaa mieltä, heidän parisuhteensa on eräänlainen ihanne. Saarinen puhuu Pipsastaan aina kuningattarena; puhui jo 1990-luvun puolivälissä ja puhuu edelleen.

Vierailija
4486/25856 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haudatut tunteet nousi heti pintaan kun sinut näin. Ei jaksa.

Sementoi ne äkkiä, pääset helpommalla.

Vierailija
4487/25856 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toivoton, kun en saa olla lähelläsi.

Vierailija
4488/25856 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ylittää kaivattuni T-naisen polven kuin suuren vuoriston ja laskeutua alas hänen jalkojensa väliin kuin vehreään laaksoon, jossa kastepisarat helmeillen kimaltavat. Painaisin pääni häneen kuin vasten pehmeää sammalta ja käteni vaeltelisivat hänessä kuin vasten sileää rantakalliota, johon aurinko laskee kuumat säteensä. Haluan häntä ja kaikkea mitä hänessä on enkä epäröi sanoa sitä.

terv. hän, jonka viimeisin irl viesti päättyi merkkiin _

Ei sekään siis ollut mulle. Arvasinkin. Huutomerkkiin päättyi.

Vierailija
4489/25856 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväunien aika. Tule hetkeksi mukaan?

Herätä mut illalla. 🦥

Vierailija
4490/25856 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta sinusta. Oikeesti!

Heräsin onnellisena.

Vierailija
4491/25856 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ylittää kaivattuni T-naisen polven kuin suuren vuoriston ja laskeutua alas hänen jalkojensa väliin kuin vehreään laaksoon, jossa kastepisarat helmeillen kimaltavat. Painaisin pääni häneen kuin vasten pehmeää sammalta ja käteni vaeltelisivat hänessä kuin vasten sileää rantakalliota, johon aurinko laskee kuumat säteensä. Haluan häntä ja kaikkea mitä hänessä on enkä epäröi sanoa sitä.

Siis sinun vai hänen? Minun viestini päättyi alaviivaan, hänen huutomerkkiin. T. ap

Vierailija
4492/25856 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinun vai hänen? Minun viestini päättyi alaviivaan, hänen huutomerkkiin. T. ap

Hänen. Minun emojiin eikä hän minua tuolla tavalla halua. Luovutan.

Vierailija
4493/25856 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhamaahan päivää.

Vierailija
4494/25856 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä haaveissa eläminen toimii jonkin aikaa. Sillä pääsee pakoon sitä tosiasiaa, että sinua ei enää näy, mutta ajan oloon karu todellisuus tulee näkyväksi.

Vierailija
4495/25856 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä samaa mieltä, heidän parisuhteensa on eräänlainen ihanne. Saarinen puhuu Pipsastaan aina kuningattarena; puhui jo 1990-luvun puolivälissä ja puhuu edelleen.

Siinä on ihannetta monelle. Ihana pari.

Vierailija
4496/25856 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et näe toisten ihmisten mielenmaisemia, vain käytöksen.

Vierailija
4497/25856 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä haaveissa eläminen toimii jonkin aikaa. Sillä pääsee pakoon sitä tosiasiaa, että sinua ei enää näy, mutta ajan oloon karu todellisuus tulee näkyväksi.

Minulle karu todellisuus selvisi jo monta vuotta sitten, hyvä niin. Tsemppiä!

Vierailija
4498/25856 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellanen olohan siitä odotuttamisesta tulee, että toinen oottelee tulisko jostain vähän parempi.

Siinä ei vaan ole sitä magneettia silloin, ei vetovoimaa kokeva ihminen toimi noin.

Turha jäädä odottelemaan jotain joka ei edes halua sinua, tulet vain katkeraksi.

Ihmisillä nyt sattuu olemaan sellaisiakin ominaisuuksia kuin velvollisuudentunto ja omatunto.

Vierailija
4499/25856 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
4500/25856 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuna tais tapahtua jotain, mikä latisti kiinnostuksesi mun suuntaan, kun yhteys katkesi taas kun seinään.

-vinttis

Sitkeästi jaksat varattua häiriköidä?

Ei käsitykseni mukaan ole varattu, enkä käsittääkseni myöskään häiriköi. Mistäkö tiedän? Olen kysynyt.

Ketju on lukittu.