Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin oli pakko antaa sinulle pakit. Nykyään tilanne olisi eri, mutten tiedä miten tehdä aloitetta suuntaasi.
Jos sulla on hänen yhteystietonsa tai tiedät mistä voisi saada, niin ei siinä kummempia, soitat ja kysyt vaikka kahville. Jos olette ennen olleet ystävällisissä väleissä, niin ei ongelmaa.
Ööö, kuinka moni täällä oikeasti pakkien jälkeen vielä lähtee jonnekin kahville? Nyt jotakin itsekunnioitusta ihmiset.. eri
Minä!
Riippuu varmaan pakkien laadusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin oli pakko antaa sinulle pakit. Nykyään tilanne olisi eri, mutten tiedä miten tehdä aloitetta suuntaasi.
Jos sulla on hänen yhteystietonsa tai tiedät mistä voisi saada, niin ei siinä kummempia, soitat ja kysyt vaikka kahville. Jos olette ennen olleet ystävällisissä väleissä, niin ei ongelmaa.
Ööö, kuinka moni täällä oikeasti pakkien jälkeen vielä lähtee jonnekin kahville? Nyt jotakin itsekunnioitusta ihmiset.. eri
Minä!
Ok, minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä lähtisin. Siitä on jo viisi vuotta aikaa, kun hän torjui mut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä!
Ok, minä en.
Joskus täytyy antaa aikaa miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Aika epätoivoista. Pakit on pakit, eikä siinä laatu vaihtele.
Pelkkää juhlaa tiedossa tällä viikolla, onnittelut!
Mä melkein sanoisin, että jos kovasti täytyy miettiä niin ehkä ne tunteet ei ole kovin palavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse en todennäköisesti lähtisi, mut jos on pakit ollut ns. mukavat, eikä tyyliin mitään ghostaamista niin kyllähän sitä voisi edes hiukan harkita. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mä melkein sanoisin, että jos kovasti täytyy miettiä niin ehkä ne tunteet ei ole kovin palavat.
Mitä pitää miettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse en todennäköisesti lähtisi, mut jos on pakit ollut ns. mukavat, eikä tyyliin mitään ghostaamista niin kyllähän sitä voisi edes hiukan harkita. Sivusta
Millaisia ovat mukavat pakit?
Hyvää kesälomaa ihanalle naiselle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kiteytetty, rakastan realisteja kaikessa karuudessaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakit voi antaa rumasti tai kunnioittavasti. Pysyvästi tai toistaiseksi. Ja tilanteet voi muuttua. Sivusta.
Ajatuksissani Anskun sielukkaat silmät ja herkullinen takamus. 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakit voi antaa rumasti tai kunnioittavasti. Pysyvästi tai toistaiseksi. Ja tilanteet voi muuttua. Sivusta.
Nimenomaan tilanteet voi muuttua. Toinen voi torjua vaikka koska on varattu, mutta sinkkuna alkaakin miettiä sitä jotakuta, jonka joutui torjumaan aiemmin. Ei kaikki ole niin mustavalkoista.