Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna
Hyvää tulevaa vuotta sinulle😘Minne?👀
Lahteen
Tärkeä paikka.
Romantiikan kehto🥰
Villähde.
Olet kaikkeni, usko pois. Niin syvälle sydämen sopukoihin olet pesäsi tehnyt. Hyvää yötä.
Katos, kello on noin paljon. Piti vähän taas itkeä tihrustaa niin meni siihen aikaa. Hyvää yötä rakkaus. En mä näköjään tullutkaan kahville. 🐰
Vierailija kirjoitti:
Mieleni mies tulisi kanssani tekemään kaikki kesäjutut viimestä kertaa.
Älkää nyt vielä lopetelko kesää, kun elokuukin on vielä elämättä. Sivusta
Terveiset miehelle Lahteen. Haaveissani olet sinisilmä.
Hyvää yötä te kaikki, joille päivä toisensa jälkeen kaipaus soittaa kauneimman ja kauheimman tuutulaulun mitä kuvitella saattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin oli pakko antaa sinulle pakit. Nykyään tilanne olisi eri, mutten tiedä miten tehdä aloitetta suuntaasi.
Mulle pakit on aina pysyvä tilanne. Kokisin olevan sen jälkeen vain ihminen johon tyydytään. Sori vaan, jos teit mokan ja annoit pakit, mutta uutta mahdollisuutta ei tule enää ikinä, jos olisi mulle.
Etkö yhtään arvostaisi sitä että toinen on vaikkapa halunnut olla esim uskollinen, kaiken kaikkiaan huomioiva, jos on ollut esim varattu? - sivusta
Minäpä olen menossa vielä kahville yhden varatun kanssa, kunhan keksii miten asia toteutetaan. En ole montaa vuotta vielä odottanut. Kaukaa ja sivusta.
Muista viedä tuliaisia puolisolle tai jopa lapsillekin jotain.
Jos sulla on hätä niin olen valmis auttamaan, muussa tapauksessa tyydyn elämään omissa maailmoissani.
Vierailija kirjoitti:
Terveiset miehelle Lahteen. Haaveissani olet sinisilmä.
Kuka hänkin on?
Sunnuntaisin ikäväni sinua kohtaan on aina voimakkaimmillaan. Tulee hieman alakuloinen olo. 🥺
Kanssasi kun olisi niin ei tarvitsisi ikävöidä sinua. Luoltasi en koskaan lähtisi pois.💕
Yksi koiristani tervehtii ulkona lapsia ulvomalla heille. 😄
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas mister J-man.
Nukuhan hyvin. 🥰😘
Love M.K.K
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Helliä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Nimipäiväonnittelut sinulle Tiina. Grattis
-R
Hyvää huomenta. Tämä kaipausketju on kuin sanat Hotel Californiasta: You can check out anytime you like but you can never leave.....
Vierailija kirjoitti:
Halusin vaan kertoa, että oon bongannut ne sun vihjeet täältä 🤗. Olet kirjoittanut musta jopa liikuttavan kauniisti . Tykkään susta myös 🥰. Tilanteeseen nähden liikaa.
-Brunetilta naiselta miehelle. Tästä läheltä.
Erehdyit. En koskaan lue enkä kirjoittele mihinkään vauva palstoille!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Tämä kaipausketju on kuin sanat Hotel Californiasta: You can check out anytime you like but you can never leave.....
Vanha juttu, tuota toisteltiin jokunen vuosi sitten samalla lailla kuin nykyään sitä yhtä Juicen biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Silloin oli pakko antaa sinulle pakit. Nykyään tilanne olisi eri, mutten tiedä miten tehdä aloitetta suuntaasi.
Jos sulla on hänen yhteystietonsa tai tiedät mistä voisi saada, niin ei siinä kummempia, soitat ja kysyt vaikka kahville. Jos olette ennen olleet ystävällisissä väleissä, niin ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha juttu, tuota toisteltiin jokunen vuosi sitten samalla lailla kuin nykyään sitä yhtä Juicen biisiä.
Eikä edes jokunen vuosi...
💛