Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
3681/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisiin siksi, että haluan rakastaa sua.

Sama. Miehelle.

Sivu

Vierailija
3682/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosimies tekee aloitteen niin monta kertaa, että nainen lopulta suostuu. Vain vässykät ja matalatestoiset betamiehet antavat periksi ennen viidettä yritystä. Miehen pitää jättää työnsä ja kaikki harrastukset voidakseen keskittyä panostamaan naiseen ja aloitteisiin. Tosimies raivaa kaikki esteet ja toimii. Nainen saa maata passiivisena kotonaan ja lyödä luuria korvaan, kun mies yrittää soittaa. Jos ei ole valmis ottamaan riskejä naisen vuoksi, ei mies rakasta oikeasti eikä sellaista miestä pidä ottaa.

Tosinainen puolestaan lähettää haluamalleen miehelle nudekuvan tai vähintäänkin lingerie-kuvan ja viestin, että täällä olisi tällaista tarjolla. Jos sellaista ei tule, se on merkki siitä, että nainen vain pelailee ja käyttää miehen huomiota oman egonsa pönkittämiseen. Jos nainen todella haluaa miehen, hän tekee sen selväksi ja ottaa riskin, että kuva päätyy nettiin ja levitykseen.

Olen naisena löytänyt parempiakin strategioita

Niin minäkin. Vaihdoin naisiin. Miehet on turhakkeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3683/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. En minä tiedä missä oikein olet ja oletko minulle missään.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
3684/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän aina aivan sulaa, kun anonyymin viestin alle ilmaantuu vastaus naiselta, joka on päättänyt viestin ilman muuta olevan hänelle. Älykkyys on seksikästä, joten kuinka voisin vastustaa sellaista, joka tunnistaa jatkuvalla syötöllä viestejä itselleen.

Vierailija
3685/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit kaikkesi että huomaisin sinut. Sitten kun annoin sinulle huomiota niin et enää halunnutkaan minua. Ole yksin.

Vierailija
3686/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tyhjänpäiväisyyksistä riitely palstalla on tutkimusten mukaan miehiä eniten sytyttävä piirre naisissa.

Vierailija
3687/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit kaikkesi että huomaisin sinut. Sitten kun annoin sinulle huomiota niin et enää halunnutkaan minua. Ole yksin.

Heittikö kärrynpyöriä ja teki korttitemppuja?

Vierailija
3688/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis mukavaa jos alettaisiin treenata yhdessä. Voisin laittaa sut entistä parempaan kuntoon.😉

Järkyttävä ehdotus. Pidän kiinni omista tottumuksistani, en etsi höykyttäjää vaan ihan muuta.

Vierailija
3689/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsyttää katsella

Kaupungin katolla

Rakastavaisia alhaalla

Ystäviä kadulla

Käsittää tyhjyys

Johon mahtuisi

Välittävä lempeä halaus

Tiedän tunteen.

Vierailija
3690/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosimies tekee aloitteen niin monta kertaa, että nainen lopulta suostuu. Vain vässykät ja matalatestoiset betamiehet antavat periksi ennen viidettä yritystä. Miehen pitää jättää työnsä ja kaikki harrastukset voidakseen keskittyä panostamaan naiseen ja aloitteisiin. Tosimies raivaa kaikki esteet ja toimii. Nainen saa maata passiivisena kotonaan ja lyödä luuria korvaan, kun mies yrittää soittaa. Jos ei ole valmis ottamaan riskejä naisen vuoksi, ei mies rakasta oikeasti eikä sellaista miestä pidä ottaa.

Tosinainen puolestaan lähettää haluamalleen miehelle nudekuvan tai vähintäänkin lingerie-kuvan ja viestin, että täällä olisi tällaista tarjolla. Jos sellaista ei tule, se on merkki siitä, että nainen vain pelailee ja käyttää miehen huomiota oman egonsa pönkittämiseen. Jos nainen todella haluaa miehen, hän tekee sen selväksi ja ottaa riskin, että kuva päätyy nettiin ja levitykseen.

Olen naisena löytänyt parempiakin strategioita

Niin minäkin. Vaihdoin naisiin. Miehet on turhakkeita.

Hei, samis! Minä kans kyllästyin totaalisesti kaikkiin heteroitten sääntöihin ja soittelujärjestyksiin pariutumismenoissa. Naisten kesken on paljon yksinkertaisempaa ja kivempaa. Sivusta.

Vierailija
3691/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naimisiin siksi, että haluan rakastaa sua.

Sama. Miehelle.

Sivu

Alkuperäinen viesti on naiselta miehelle.

Vierailija
3692/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis mukavaa jos alettaisiin treenata yhdessä. Voisin laittaa sut entistä parempaan kuntoon.😉

Enkä nyt sitte tarkota sulle tällaista treeniä. Kunniasanalla.

https://www.youtube.com/shorts/vl0fY5x0qNY

Vierailija
3693/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua vadelMa.

Vierailija
3694/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä ehdotus. Pidän kiinni omista tottumuksistani, en etsi höykyttäjää vaan ihan muuta.

Minulla ollut monta naista, ketkä tykänneet olla komennettava myös muutoinkin kuin vain treenatessa. Sivusta tosiäijä.

Vierailija
3695/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös tyhjänpäiväisyyksistä riitely palstalla on tutkimusten mukaan miehiä eniten sytyttävä piirre naisissa.

Etkö tiennyt, että rakkaudesta se hevonenkin palstailee? Rakkaudesta, rakkaudesta, kuoma. Rakkaudesta.

Vierailija
3696/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet rahanahne paska. Toivotan onnea valitsemallasi tiellä. Silmäni ovat auenneet, tajuan kyllä typeryyteni nyt. Toivon sinulle paljon rahaa, mammonaa, taloudellista menestystä, voittoja, plussatuloksia ja niiden myötä onnellista ja tasapainoista elämää. Lisäksi paljon rahaa, euroja, senttajä, seteleitä ja niiden myötä onnellista elämää. Rahaa, rahaa, rahaa,   Hyvää yötä Narnia, hyvää yötä sinä

Sivusta, mutta miksi kaivattusi halu menestyä myös taloudellisesti herättää sinussa noin suuren vastareaktion? Luultavimmin rakkailleen myös jakaa menestyksestään eikä tienaa ainoastaan itselleen.

Tulkintaa tämäkin - sivusta

Rahanahneeksi paskaksi haukkuminen on varsin helposti tulkittavissa voimakkaaksi vastareaktioksi. Asia erikseen, jos kaivattu on yrittänyt päästä hänen rahapusiilleen.

Tovi sitten olin kaupassa suunnittelemassa lahjan ostoa lapsellemme. Puolison (lapsen isän) mielestä se 💩naama on saanut ihan tarpeeksi ja ei tarvitse enää mitään. Oli saanut muulta suvulta rahaa ison summan. Myöhemmin samana päivänä puoliso oikein innokkaasti esitti omaisuuteni myymistä. Olis tarvetta 150 000€:lle. Hänellä. Hiljaa mielessäni ajattelin, että niinhän luulet 💩naama. Senttiäkään et enää saa. Aivan tarpeeksi olet saanut. Autot ja sijoituksesi olen maksanut. Lapsi tulee saamaan ja se saa ärsyttää sua niin paljon kuin tykkäät. Onnellinen olen kun pääsen tuosta ukosta. Sivusta.

Vierailija
3697/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisimme yhteyden toisiimme m?

Vierailija
3698/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sydämein vankityrmässä

pehmustetussa sellissä

huoneesi kalustettu

rakkaudella varustettu

sisään pääsit, ulos et

ovi lukittu

avain hukattu

Jokin räpättää yhä häkkiä

Kaivaa ulkoa äkkiä

Muuriin reiän

Kurkkii yli olkain meidän.

Sisälle ei koskaan tule,

Tai ei pääse.

Miksiköhän?

Mutta en kuule räpätystä

sydän on lakastunut ruusunnuppu vaasissaan

vetisessä haudassaan

pulputtaa ikäväänsä

liian kaukana kielestäsi

Vierailija
3699/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää syntymäpäivää ihanalle miehelle. =)

Onnea!

Vierailija
3700/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää enää naisista yhtään. En minä niitä miehiäkään kyllä jaksa. Paitsi kun jaksan. Ja kun en jaksa niin en jaksa. Paitsi jos jaksan. Ei maksa vaivaa. Haistakaahan kaikki pitkä paska en ala kyllä mitään pannuja tässä nuoleskelemaan. Älkää roikkuko. 🖕

Ketju on lukittu.