Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosimies tekee aloitteen niin monta kertaa, että nainen lopulta suostuu. Vain vässykät ja matalatestoiset betamiehet antavat periksi ennen viidettä yritystä. Miehen pitää jättää työnsä ja kaikki harrastukset voidakseen keskittyä panostamaan naiseen ja aloitteisiin. Tosimies raivaa kaikki esteet ja toimii. Nainen saa maata passiivisena kotonaan ja lyödä luuria korvaan, kun mies yrittää soittaa. Jos ei ole valmis ottamaan riskejä naisen vuoksi, ei mies rakasta oikeasti eikä sellaista miestä pidä ottaa.
Tosinainen puolestaan lähettää haluamalleen miehelle nudekuvan tai vähintäänkin lingerie-kuvan ja viestin, että täällä olisi tällaista tarjolla. Jos sellaista ei tule, se on merkki siitä, että nainen vain pelailee ja käyttää miehen huomiota oman egonsa pönkittämiseen. Jos nainen todella haluaa miehen, hän tekee sen selväksi ja ottaa riskin, että kuva päätyy nettiin ja levitykseen.
Olen naisena löytänyt parempiakin strategioita
Niin minäkin. Vaihdoin naisiin. Miehet on turhakkeita.
Ikävä. En minä tiedä missä oikein olet ja oletko minulle missään.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Sydän aina aivan sulaa, kun anonyymin viestin alle ilmaantuu vastaus naiselta, joka on päättänyt viestin ilman muuta olevan hänelle. Älykkyys on seksikästä, joten kuinka voisin vastustaa sellaista, joka tunnistaa jatkuvalla syötöllä viestejä itselleen.
Teit kaikkesi että huomaisin sinut. Sitten kun annoin sinulle huomiota niin et enää halunnutkaan minua. Ole yksin.
Myös tyhjänpäiväisyyksistä riitely palstalla on tutkimusten mukaan miehiä eniten sytyttävä piirre naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Teit kaikkesi että huomaisin sinut. Sitten kun annoin sinulle huomiota niin et enää halunnutkaan minua. Ole yksin.
Heittikö kärrynpyöriä ja teki korttitemppuja?
Vierailija kirjoitti:
Olis mukavaa jos alettaisiin treenata yhdessä. Voisin laittaa sut entistä parempaan kuntoon.😉
Järkyttävä ehdotus. Pidän kiinni omista tottumuksistani, en etsi höykyttäjää vaan ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää katsella
Kaupungin katolla
Rakastavaisia alhaalla
Ystäviä kadulla
Käsittää tyhjyys
Johon mahtuisi
Välittävä lempeä halaus
Tiedän tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosimies tekee aloitteen niin monta kertaa, että nainen lopulta suostuu. Vain vässykät ja matalatestoiset betamiehet antavat periksi ennen viidettä yritystä. Miehen pitää jättää työnsä ja kaikki harrastukset voidakseen keskittyä panostamaan naiseen ja aloitteisiin. Tosimies raivaa kaikki esteet ja toimii. Nainen saa maata passiivisena kotonaan ja lyödä luuria korvaan, kun mies yrittää soittaa. Jos ei ole valmis ottamaan riskejä naisen vuoksi, ei mies rakasta oikeasti eikä sellaista miestä pidä ottaa.
Tosinainen puolestaan lähettää haluamalleen miehelle nudekuvan tai vähintäänkin lingerie-kuvan ja viestin, että täällä olisi tällaista tarjolla. Jos sellaista ei tule, se on merkki siitä, että nainen vain pelailee ja käyttää miehen huomiota oman egonsa pönkittämiseen. Jos nainen todella haluaa miehen, hän tekee sen selväksi ja ottaa riskin, että kuva päätyy nettiin ja levitykseen.
Olen naisena löytänyt parempiakin strategioita
Niin minäkin. Vaihdoin naisiin. Miehet on turhakkeita.
Hei, samis! Minä kans kyllästyin totaalisesti kaikkiin heteroitten sääntöihin ja soittelujärjestyksiin pariutumismenoissa. Naisten kesken on paljon yksinkertaisempaa ja kivempaa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimisiin siksi, että haluan rakastaa sua.
Sama. Miehelle.
Sivu
Alkuperäinen viesti on naiselta miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Olis mukavaa jos alettaisiin treenata yhdessä. Voisin laittaa sut entistä parempaan kuntoon.😉
Enkä nyt sitte tarkota sulle tällaista treeniä. Kunniasanalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä ehdotus. Pidän kiinni omista tottumuksistani, en etsi höykyttäjää vaan ihan muuta.
Minulla ollut monta naista, ketkä tykänneet olla komennettava myös muutoinkin kuin vain treenatessa. Sivusta tosiäijä.
Vierailija kirjoitti:
Myös tyhjänpäiväisyyksistä riitely palstalla on tutkimusten mukaan miehiä eniten sytyttävä piirre naisissa.
Etkö tiennyt, että rakkaudesta se hevonenkin palstailee? Rakkaudesta, rakkaudesta, kuoma. Rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet rahanahne paska. Toivotan onnea valitsemallasi tiellä. Silmäni ovat auenneet, tajuan kyllä typeryyteni nyt. Toivon sinulle paljon rahaa, mammonaa, taloudellista menestystä, voittoja, plussatuloksia ja niiden myötä onnellista ja tasapainoista elämää. Lisäksi paljon rahaa, euroja, senttajä, seteleitä ja niiden myötä onnellista elämää. Rahaa, rahaa, rahaa, Hyvää yötä Narnia, hyvää yötä sinä
Sivusta, mutta miksi kaivattusi halu menestyä myös taloudellisesti herättää sinussa noin suuren vastareaktion? Luultavimmin rakkailleen myös jakaa menestyksestään eikä tienaa ainoastaan itselleen.
Tulkintaa tämäkin - sivusta
Rahanahneeksi paskaksi haukkuminen on varsin helposti tulkittavissa voimakkaaksi vastareaktioksi. Asia erikseen, jos kaivattu on yrittänyt päästä hänen rahapusiilleen.
Tovi sitten olin kaupassa suunnittelemassa lahjan ostoa lapsellemme. Puolison (lapsen isän) mielestä se 💩naama on saanut ihan tarpeeksi ja ei tarvitse enää mitään. Oli saanut muulta suvulta rahaa ison summan. Myöhemmin samana päivänä puoliso oikein innokkaasti esitti omaisuuteni myymistä. Olis tarvetta 150 000€:lle. Hänellä. Hiljaa mielessäni ajattelin, että niinhän luulet 💩naama. Senttiäkään et enää saa. Aivan tarpeeksi olet saanut. Autot ja sijoituksesi olen maksanut. Lapsi tulee saamaan ja se saa ärsyttää sua niin paljon kuin tykkäät. Onnellinen olen kun pääsen tuosta ukosta. Sivusta.
Miten saisimme yhteyden toisiimme m?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sydämein vankityrmässä
pehmustetussa sellissä
huoneesi kalustettu
rakkaudella varustettu
sisään pääsit, ulos et
ovi lukittu
avain hukattu
Jokin räpättää yhä häkkiä
Kaivaa ulkoa äkkiä
Muuriin reiän
Kurkkii yli olkain meidän.
Sisälle ei koskaan tule,
Tai ei pääse.
Miksiköhän?
Mutta en kuule räpätystä
sydän on lakastunut ruusunnuppu vaasissaan
vetisessä haudassaan
pulputtaa ikäväänsä
liian kaukana kielestäsi
Vierailija kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää ihanalle miehelle. =)
Onnea!
En tykkää enää naisista yhtään. En minä niitä miehiäkään kyllä jaksa. Paitsi kun jaksan. Ja kun en jaksa niin en jaksa. Paitsi jos jaksan. Ei maksa vaivaa. Haistakaahan kaikki pitkä paska en ala kyllä mitään pannuja tässä nuoleskelemaan. Älkää roikkuko. 🖕
Sama. Miehelle.
Sivu