Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Yritän olla neutraali, ettei tunteet karkaa hallinnasta. Kaikki on hyvin, mitäpä tätä sotkemaan.
Elämäsi on ihan hyvää yksinkin.
Kuka Dax oli jo klo 8:03 järjestänyt messengeriin viestin: nyt voitte soittaa toisillenne?
Komea mies näytti olevan.
Terveisiä ihanalle kollegalle. Reilu viikko niin nähdään😍.
R
Vierailija kirjoitti:
Yritän olla neutraali, ettei tunteet karkaa hallinnasta. Kaikki on hyvin, mitäpä tätä sotkemaan.
Mä taas haluaisin tietyl taval säpinää. Ehkä koska ollut niin hiljaista pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Adjkektiivi ja substantiivi jotka sopii kaivatullesi. Onko hän m/n?
Asiallinen mies
Häilyvä haave.
Erikoinen tapaus.
Ihmeellinen tyyppi.
Neutraali katse.
Väistelevä varjo.
Joo joo.
Mua jotenkin häiritsee et pystyn kännykän kalenterista selaamaan jonnekin satojen vuosien päähän, vuonna 3023 heinäkuun 22 päivä on tiistai, no niin nyt tiedätte tekin. Jos tää pallo on enää olemassa
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin häiritsee et pystyn kännykän kalenterista selaamaan jonnekin satojen vuosien päähän, vuonna 3023 heinäkuun 22 päivä on tiistai, no niin nyt tiedätte tekin. Jos tää pallo on enää olemassa
Toisinaan saa kivoja ajatuksia itekseen, mäkin tykkäilen tutkia kaikkea ympärillä ja kännyköissä on paljon ominaisuuksia joita en osaa hyödyntää tai edes tiedä että niitä on olemassa. Joskus kuuntelee kuinka toiset tekee puhelimillakin vaikka ja mitä hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä täällä ole, hyvä niin, mutta kaikkea kaunista sulle toivon, ihana Ju**. Kiusaus lähettää jokin hölmö viesti on edelleen olemassa, mutta ehkä hillitsen itseni ja pysyn asialinjalla. Tekemisissä kun kummiskin tullaan vielä olemaan.
Senkö takia et vastannut mun viestiin?
Rääh.. Jotenkin tylsää ja miksi sataa vettä? Kummallinen kesä, odotin kesäkuussa mahtavaa aurinkoista säätä koko kesäksi. Tämä on suoranainen yllätys. Odotin kesääkin niin paljon, koska talvi oli raskas.
Vierailija kirjoitti:
Säpinää pöksyissä
Muurahaisia.
Pahin virhe oli se, etten tajunnut sinun haluavan kuin huvittelua kanssani. Et edes etsi mitään kestävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säpinää pöksyissä
Muurahaisia.
Pitämässä käärmeet loitolla
Jos saan kaivatun, opettelen tekemään itse smuuttia.
Luometkin ovat kauniita. Joillakin on paljon luomia. 🙂
Kaivatulle olis hieronta töitä