Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Soittele sen kanssa, jonka kanssa viestittelet sormet sauhuten päivittäin. Mä soitan jollekin muulle.
Niinhän minä teenkin, kun sinua/häntä ei kiinnosta(nut) tarpeeksi. Vaikka kiinnostikin, ei kiinnostanut, kiinnosti, ei kiinnostanut....
Kuulostaako yhtään ristiriitaiselta käytökseltä?
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Saako olla lomailusta väsynyt?
Minä olen, mutta olen varmaan muutenkin poikkeuksen poikkeus. Aamu taas touhuttu kaikenlaista, mutta illalla aion chillata.
Kasvimaan tunnetuin nörtti, Melon Musk
Ei lähde nää kommentit mihkään.. Täytyy kattoa vähän mitä kirjoittaa mihinkin. 😬
Muutama oma tunniste on lähtenyt kiertoon, mutta en ole pitkiin aikoihin niitä enää korjannut.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko suomalaisen naisen vartalo suomalaiselle miehelle?
Jos ei ymmärrä, että jokaisen ihmisen vartalo kuuluu vain ja ainoastaan kyseiselle ihmiselle, niin kannattaa vaikka mennä johonkin kurssille, kouluun tms opettelemaan uudelleen asioita.
Sun lapsia näkee, mutta sinua ei. Miksi hän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ymmärrä, että jokaisen ihmisen vartalo kuuluu vain ja ainoastaan kyseiselle ihmiselle, niin kannattaa vaikka mennä johonkin kurssille, kouluun tms opettelemaan uudelleen asioita.
Turha tuolle vastailla, mutta nyt kun joku sen jo teki niin täytyy kommentoida, että aivan oikeasti jotkut miehet ajattelevat noin.
Näkyy mm. siinä jos nainen raiskataaaan suomalaisen miehenn toimesta vs. ulcomaaalaistaustaisen miehennn toimesta. Vain jälkimmäinen menee näillä hänenlaisillaan niin sanotusti tunteisiin.
Heitä ei kiinnosta se naisen kohtalo siinä, vaan se, että ulucomaaalainen koski meirän omaisuuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Ihqulle hyvää viikonloppua!
Kiitos tuntematon.
Joo o, tiedän kyllä kenelle kaivatun vartalo kuuluu
Vierailija kirjoitti:
Muutama oma tunniste on lähtenyt kiertoon, mutta en ole pitkiin aikoihin niitä enää korjannut.
Kannattaa rekkautua. Ei täällä voi mitään tiettyjä emojeja tai värejä itselleen omia. Multa aikanaan "vietiin" vähän erikoisempi lempinimi, jolle kirjoitin, mutta kun en suomen kieltä omista, niin minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Terveiset maailman kauneimmalta rannalta. Hyvää yötä ja anteeksi, että olen olemassa
Kiitos, mutta miksi pyydät anteeksi olemassaoloasi? Oletko tehnyt jotain todella pahaa?
Jälkipolvi on perinyt silmien tuikkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha tuolle vastailla, mutta nyt kun joku sen jo teki niin täytyy kommentoida, että aivan oikeasti jotkut miehet ajattelevat noin.
Näkyy mm. siinä jos nainen raiskataaaan suomalaisen miehenn toimesta vs. ulcomaaalaistaustaisen miehennn toimesta. Vain jälkimmäinen menee näillä hänenlaisillaan niin sanotusti tunteisiin.
Heitä ei kiinnosta se naisen kohtalo siinä, vaan se, että ulucomaaalainen koski meirän omaisuuuteen.
Varmasti jotkut ajattelevat omistavansa ja se on hirveää. Minäkin pysyn mieluummin yksin kuin olisin naisen kanssa joka kuvittelisi omistavansa minut.
-mies
Siniset silmät ja lempeä katse, ajatuksissa...🤗
On sydänkesä, sanoisin.