Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs on puhuttu siitä trollien ja provoajien syöttämisestä?
Olen syöttänyt niille puutaheinää.
Huviksesiko? Rehellisyyttä voi käyttää moneen. Joskus voi dramatisoida tai aiheuttaa hämminkiä esim. tarinankerronnalla. Koen kuitenkin sen opettavaisena asiana. En koskaan johda harhaan, se ei johda hyvään. Kuuluu olennaisena osana hyvään pelitaktiikkaan ja -taktikointiin.
Minä johdan harhaan. Sillä aikaa kun ne harhailee jossain Hesan kalliossa niin minä viiletän onnellisena Kevolla. Pääasia, että trollipeikot pysyy mahdollisimman kaukana totuudesta. Tulisivat muuten samoille eväille.
Jos se on ansaittua. Muutoin saatat olla onnellisen tietämätön mitä eväidesi seasta voikaan löytyä. Olen myös sitä mieltä että minun onneni ei ole kiinni olenko jollekin rehellinen. No, tätä on nyt hankala avata enempää. Mutta hyviä ajatuksia nyt..
Vierailija kirjoitti:
Nykymaailman ongelmat eivät johdu naisista, vaan miehistä jotka eivät komenna naisia.
Nykymaailman ongelmat ja menneet kautta historian johtuneet putkiaivoisista miehistä joiden älykkyys on ollut verrattavissa kivestensä kokoon. Tuttu asia miehelle joka kirjoitti että nykymaailman ongelmat eivät johdu naisista, vaan miehistä jotka eivät komenna naisia
Miksi sä pidät mua viidensadan käsivarren mitan päässä..😞
Tartuit peukalooni
rapsutit kämmenselkää
melkein kiusallisen pitkään
vedin sinut lähemmäs, mielessäni vain
Oikeat kaipaajat voivat siirtyä uuteen ketjuun, jääköön riitelijät ja trollit tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykymaailman ongelmat eivät johdu naisista, vaan miehistä jotka eivät komenna naisia.
Nah, miehistä jotka ei hoida hommiaan ja kanna vastuutaan.
Näitäkin on molemmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keho ja mieli ei oo kyllä oikein synkassa tässä hommassa. Mieli tietää totuuden, keho sekoilee omiaan. Kauankohan vielä jatkuu.
Kuulostaa tutulta, mutta tietääkö mieli vai syöttääkö vain omia tarinoita?
Mieli tietää, tiennyt jo alusta asti. Ei ole kyse tarinoista vaan tapahtuneista ja tapahtumattomista, joita toki mielen tarinat voivat pahentaa entisestään (esim. tiedät asian X tapahtuneeksi, mielesi syöttää sinulle yksityiskohtaisen kuvaelman siitä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kaipaa miestä joka kykenee pitämään naisen järjestyksessä.
Turhan itsepäinen olen sellaiseen. Milloin kenenkään pitäisi olla se, jota toinen käskyttää toimimaan haluamalla tavalla? En minäkään halua miehen olevan minun mieleni tahtiin toimiva.
Ei se sitä tarkoittanut. Monet näkevät muutostarvetta sekä ominaisuuksia ihmisissä. Kannattaisi ajatella sellaisen voivan olla myös hyväksi. Rehellinen on oltava omista ongelmistaan sekä haasteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Tän lukeminen käy työstä. Meen syksyllä jollekin deittisivustolla. Karttanut sellaisia kuin ruttoa, mut pakko sen olla parempi kuin virtualinen ulina.
Miten se liityy edes tähän? Ja virtuaalista ulinaa se on sielläkin. Kuka haluaa sitä paitti kumppaniksi ihmisen joka on ankea ja valittaa koko ajan? Ei ole mikään hyvin, vaatii koko ajan itselleen täydellistä kumppania mut ei anna itse mitään toiselle eikä arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykymaailman ongelmat ja menneet kautta historian johtuneet putkiaivoisista miehistä joiden älykkyys on ollut verrattavissa kivestensä kokoon. Tuttu asia miehelle joka kirjoitti että nykymaailman ongelmat eivät johdu naisista, vaan miehistä jotka eivät komenna naisia
Nainen kaipaa miestä, jota voi katsoa ylöspäin ja nämä miehet on nykyään vähissä.
Miehetkin haluaisi monesti naisen joka kantaa vastuunsa ja pärjää, mutta osaa myös arvostaa miestänsä eikä vain ihaile häntä nauttimalla hänestä. Se on vähän epämiellyttävä jopa ajoittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keho ja mieli ei oo kyllä oikein synkassa tässä hommassa. Mieli tietää totuuden, keho sekoilee omiaan. Kauankohan vielä jatkuu.
Mieli tietää, tiennyt jo alusta asti. Ei ole kyse tarinoista vaan tapahtuneista ja tapahtumattomista, joita toki mielen tarinat voivat pahentaa entisestään (esim. tiedät asian X tapahtuneeksi, mielesi syöttää sinulle yksityiskohtaisen kuvaelman siitä).
Miksi se mieli jotenkin syöttää kummallisia asioita? Ei mulla ole sellaisista kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia. Olet ajatuksissani. Ikävä sinua. Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua sinulle.
Hyvää huomenta.
Mukavaa viikonloppua sinullekin. Anteeksi, kun
jäi eilen hyvät yöt sanomatta. Jotta sama vahinko ei pääsisi toistumaan, toivotan jo nyt hyviä ja rentouttavia viikonloppu öitä ja unia.
Ikävä. Ajattelen sinua.Huomaako kukaan muu tässä ristiriitaa? Ajattelen sinua, mutta hyvät yöt kuitenkin jää laittamatta? Jos ajattelee sitä kohdetta, tuskin unohtaa laittaa hyvät yöt ja huomenet.
Ei ollut unohtamisesta kysymys. Akku loppui ja laturi hukassa. Aikaa laittaa viestiä tänne n. 2 min.
Löytyy monia muitakin syitä, jolloin ei voi laittaa viestiä toiselle vaikka haluais.
esim. on nukahtanut, huonot yhteydet missä on, on töissä
ym... Harmi, et eilen mulle kävi näin. Ja koska tämä "kohde" on ajatuksissa, pyysin anteeksi.
Pidätkö enemmän meloneista vai rusinoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia. Olet ajatuksissani. Ikävä sinua. Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua sinulle.
Hyvää huomenta.
Mukavaa viikonloppua sinullekin. Anteeksi, kun
jäi eilen hyvät yöt sanomatta. Jotta sama vahinko ei pääsisi toistumaan, toivotan jo nyt hyviä ja rentouttavia viikonloppu öitä ja unia.
Ikävä. Ajattelen sinua.Huomaako kukaan muu tässä ristiriitaa? Ajattelen sinua, mutta hyvät yöt kuitenkin jää laittamatta? Jos ajattelee sitä kohdetta, tuskin unohtaa laittaa hyvät yöt ja huomenet.
Ei ollut unohtamisesta kysymys. Akku loppui ja laturi hukassa. Aikaa laittaa viestiä tänne n. 2 min.
Löytyy monia muitakin syitä, jolloin ei voi laittaa viestiä toiselle vaikka haluais.
esim. on nukahtanut, huonot yhteydet missä on, on töissä
ym... Harmi, et eilen mulle kävi näin. Ja koska tämä "kohde" on ajatuksissa, pyysin anteeksi.
Miksi et laita viestiä hänelle puhelimeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se mieli jotenkin syöttää kummallisia asioita? Ei mulla ole sellaisista kokemuksia.
Siis mitä kummallisia asioita? Ei siinä mistään kummallisista asioista lukenut.
Muutenkin pointti tuossa, että mieli _tietää_.
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö enemmän meloneista vai rusinoista?
Molemmista yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. Olen mieluumin vaikka yksin kuin miehen kanssa joka ajattelee, että minut pitäisi laittaa ja pitää jotenkin järjestyksessä.
Natustelet rusinoita. Kynä piirtää viivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. Olen mieluumin vaikka yksin kuin miehen kanssa joka ajattelee, että minut pitäisi laittaa ja pitää jotenkin järjestyksessä.
Naisen mieli muuttuu yhdessä hujauksessa kun sopiva mies ottaa mamman syliin. Tämmösiä ne mammat on.
Turhan itsepäinen olen sellaiseen. Milloin kenenkään pitäisi olla se, jota toinen käskyttää toimimaan haluamalla tavalla? En minäkään halua miehen olevan minun mieleni tahtiin toimiva.