Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Joo o, tiedän kyllä kenelle kaivatun vartalo kuuluu
Joskus sitä vaan luulee tietävänsä😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko suomalaisen naisen vartalo suomalaiselle miehelle?
Jos ei ymmärrä, että jokaisen ihmisen vartalo kuuluu vain ja ainoastaan kyseiselle ihmiselle, niin kannattaa vaikka mennä johonkin kurssille, kouluun tms opettelemaan uudelleen asioita.
Turha tuolle vastailla, mutta nyt kun joku sen jo teki niin täytyy kommentoida, että aivan oikeasti jotkut miehet ajattelevat noin.
Näkyy mm. siinä jos nainen raiskataaaan suomalaisen miehenn toimesta vs. ulcomaaalaistaustaisen miehennn toimesta. Vain jälkimmäinen menee näillä hänenlaisillaan niin sanotusti tunteisiin.
Heitä ei kiinnosta se naisen kohtalo siinä, vaan se, että ulucomaaalainen koski meirän omaisuuuteen.Varmasti jotkut ajattelevat omistavansa ja se on hirveää. Minäkin pysyn mieluummin yksin kuin olisin naisen kanssa joka kuvittelisi omistavansa minut.
-miesOliko tuo jotenkin kiusallinen totuus mielestäsi? Vähän siltä vaikuttaa.
Ei ollut. En kuvittele, että omistaisin ketään, vaikka ethän sinä usko, koska et tunne henkilökohtaisesti.
Terveisiä kaipaamalleni ihanalle naiselle, surumielin muistelen sua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaipauskrapula. Ihmettelen suuresti miks oon edes kaivannut.
Ketä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ankein mielin taas. Turhattaa tääkin, etsiä neulaa heinäsuovasta eikä ees tiedä löysikö. Eilen ilahdutti yksi ainoa sana viestissä. En mä tiedä. Sä pysyt niin neutraalina. 💛🌞
Mut jos saat irl viestejä häneltä, eikö olisi helppo kysyä suoraan että missä mennään?
Joku taisi nähdä tarpeelliseksi poistaa mun alkuperäisen viestin. Niinhän sitä luulis, että olisi. Oon joskus yrittänytkin, ihan tosissaan ja aika sinnikkäästikin saada jotain selvyyttä. En tullu viisaammaksi. Ympäripyöreyksiä, jotka voi tarkottaa sitä tai tätä. Tai ehkä ne tarkotti just sitä, ettei sillain kiinnosta, mutta ei halunnut satuttaakaan. Ehkä mun oli vaikee vaan se hyväksyä.
Tää siis multa. 💛🌞
Vierailija kirjoitti:
Jälkipolvi on perinyt silmien tuikkeesi.
ei multa ei multa ei multa 😬
Mä oon ainakin vaan sekoillu täällä 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko tyhjä olo 😄
Joo
Vierailija kirjoitti:
Yritän olla neutraali, ettei tunteet karkaa hallinnasta. Kaikki on hyvin, mitäpä tätä sotkemaan.
Okei. No, muöla ei oikein ole, mut kiva hei jos sulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa.
Kuule, voi hyvinkin kiinnostaa sitä toista osapuolta. sivu
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen väärin..
Kirjoitat tähän paskaketjuun.
Hyvää syntymäpäivää ihanalle miehelle. =)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen väärin..
Ne sanat on sanottu, eikä takaisin vedetty. Sen mä aina muistan. Tykkäät, mutta et sillä tavalla.
Luomet sopii sulle, kuten kaikki muukin😍