Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et sä soita
mä sinuun turhaan rakastuin
Jos et sä soita
miks kauniit vaatteet päälle puin
Et voi pakottaa ketään rakastamaan sinua. Olen pahoillani.
Kyllä voin.
Ok. No jos oikein pyöritellään ajatusta niin kyllähän joku voi siihen lähteä mutta se on hänen päätöksensä. Eli et voi. Tai siis voihan sen noinkin sanoa. Mutta tosiasia on se että hän ei ole silloin aidosti rakastunut sinuun. Olisitko siitä onnellinen? Ja sitten on muita seikkoja mutta käytännössä kai sitten ilmaiset sen niin. Ole hyvä vain minunkin puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia. Olet ajatuksissani. Ikävä sinua. Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua sinulle.
Hyvää huomenta.
Mukavaa viikonloppua sinullekin. Anteeksi, kun
jäi eilen hyvät yöt sanomatta. Jotta sama vahinko ei pääsisi toistumaan, toivotan jo nyt hyviä ja rentouttavia viikonloppu öitä ja unia.
Ikävä. Ajattelen sinua.Huomaako kukaan muu tässä ristiriitaa? Ajattelen sinua, mutta hyvät yöt kuitenkin jää laittamatta? Jos ajattelee sitä kohdetta, tuskin unohtaa laittaa hyvät yöt ja huomenet.
Ei huomaa. Kyllä päässään voi vatkata vaikka mitä koko ajan ilman, että sitä muistaa tai jaksaa oksentaa aina nettiin. Ja hyvä niin. Sivusta
Soittele sen kanssa, jonka kanssa viestittelet sormet sauhuten päivittäin. Mä soitan jollekin muulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että naiset pitäisivät minusta, varsinkin ne ilkeät ja sairaatkin sillä en halua kenellekään mitään pahaa. Ennen sain kohteliasta normaalia palvelua ja yleensä vielä hymyjäkin sillä olen vahva nainen ja samanlaiset naiset ovat yleensä olleet kohteliaita itsekin ja arvostaneet sitä. Tietenkin muutkin. Kateelliset naiset ovat yleensä niitä naaman vääntelijöitä mutta eivät hekään ole mitään vastaavaa tehneet kuitenkaan. Olen yllättynyt myös miehistä sillä hekään eivät tunnu pitävän kylmän viileästä kohteliaasta käytöksestä tai lämpimästä kohteliaasta käytöksestä saati iloisuudesta. Eivät mistään? Miten täällä kuuluu elää? En osaa enkä halua ryhtyä ilkeäksi pahansuovaksi naiseksi. Se vaatisi liikaa eikä varmasti tuntuisi hyvältä. Täysin absurdi ajatus. Hohhoh.
olet pelkkää hupia ja en pidä sinusta ihan muuten vaan. Et voi vaikuttaa asiaan.
Hupia? Kiitos, kaikki positiivinen välitetty energia on hyväksi. Lapsetkin ovat sitä mieltä että olen hauskakin ihminen ja saavat hupia. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Soittele sen kanssa, jonka kanssa viestittelet sormet sauhuten päivittäin. Mä soitan jollekin muulle.
I think it's just us then, god.
Vierailija kirjoitti:
Älä komentele muita taipumaan tahtoosi, anna jokaisen päättää itse. Tee sinäkin omat ratkaisusi itsenäisesti omien halujesi mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
olet pelkkää hupia ja en pidä sinusta ihan muuten vaan. Et voi vaikuttaa asiaan.
Olet kyllä heikoin trolli mitä löytyy. Tuollaisia ala-aste tason "mä en tykkää susta koska... koska... koska sä oot tyhmä!" "servauksia". Sitä paitsi, ei tuo viesti ollut hänen kaivatulleen tai kenellekään yksittäiselle, vaan yleisesti.
📢📢 Pörris Pesälä, Pörris Pesälä, Rehtori odottaa teitä käytöstä poistetusta tupakkihuoneessa!
Mitäs on puhuttu siitä trollien ja provoajien syöttämisestä?
Vierailija kirjoitti:
Olen syöttänyt niille puutaheinää.
Nykymaailman ongelmat eivät johdu naisista, vaan miehistä jotka eivät komenna naisia.
Vierailija kirjoitti:
Hep! Valitettavasti minulta on mennyt täysin ohi tämäkin aihe. Saisinko pikaisen briiffin siitä mistä on kyse. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huviksesiko? Rehellisyyttä voi käyttää moneen. Joskus voi dramatisoida tai aiheuttaa hämminkiä esim. tarinankerronnalla. Koen kuitenkin sen opettavaisena asiana. En koskaan johda harhaan, se ei johda hyvään. Kuuluu olennaisena osana hyvään pelitaktiikkaan ja -taktikointiin.
Vierailija kirjoitti:
Nykymaailman ongelmat eivät johdu naisista, vaan miehistä jotka eivät komenna naisia.
Kyllä ne ongelmat johtuu siitä, että miehillä se veri pakkaa väärään päähän ja aivotkin ovat laskeutuneet samalle tasolle. Yritä sitten saada selvää mitä tuo olio yrittää selittää. Yläpään toiminnot ovat kokonaan lakanneet. Kas siinäpä haastava ja aito puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Molemmista. Molempien osapuolien tulisi toimia oikein. Mitä useampi toimii oikein ja lopettaa kiusaamisen sekä ilkeilyn, sitä onnellisempaa on kaikilla. Yhteishenkeä Suomeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huviksesiko? Rehellisyyttä voi käyttää moneen. Joskus voi dramatisoida tai aiheuttaa hämminkiä esim. tarinankerronnalla. Koen kuitenkin sen opettavaisena asiana. En koskaan johda harhaan, se ei johda hyvään. Kuuluu olennaisena osana hyvään pelitaktiikkaan ja -taktikointiin.
Minä johdan harhaan. Sillä aikaa kun ne harhailee jossain Hesan kalliossa niin minä viiletän onnellisena Kevolla. Pääasia, että trollipeikot pysyy mahdollisimman kaukana totuudesta. Tulisivat muuten samoille eväille.
Nainen kaipaa miestä joka kykenee pitämään naisen järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne ongelmat johtuu siitä, että miehillä se veri pakkaa väärään päähän ja aivotkin ovat laskeutuneet samalle tasolle. Yritä sitten saada selvää mitä tuo olio yrittää selittää. Yläpään toiminnot ovat kokonaan lakanneet. Kas siinäpä haastava ja aito puoliso?
Ei kannata yleistää mutta näissäkin tilanteissa voi olla ihan jopa tarkoitus. En väitä että kohdallasi mutta joidenkin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Nah, miehistä jotka ei hoida hommiaan ja kanna vastuutaan.
😁 Sivusta