Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
3301/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ja kauniita unia. Olet ajatuksissani. Ikävä sinua. Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua sinulle.

Hyvää huomenta.

Mukavaa viikonloppua sinullekin. Anteeksi, kun

jäi eilen hyvät yöt sanomatta. Jotta sama vahinko ei pääsisi toistumaan, toivotan jo nyt hyviä ja rentouttavia viikonloppu öitä ja unia.

Ikävä. Ajattelen sinua.

Vierailija
3302/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ikävä ketään. En tunne enää mitään. Vapauttavaa toisaalta, vaikkakin surullista.

Elämä on tyhjää ja yksinäistä jälleen, tässä parisuhteessa.  En odota enkä toivo enää yhtään mitään. En keltään koskaan ikinä. En ikinä

Itse ihminen suhteensa valitsee.

Niin tekee ja valintojensa seuraukset on nyt vaan kestettävä

Ei sua kukaan pakota niin tekemään. Oma valinta sekin. Olisi sulla erittäin todennäköisesti muitakin vaihtoehtoja. Et vain uskalla tai ole tarpeeksi rohkea yrittääksesi. On helppo ulkoistaa vastuu "pakon" varaan.

Ei minulla ole muita vaihtoehtoja. Lapsi on tärkein, hänen hyvinvointinsa on ykkösprioriteetilla minulle. 

Prioriteettisi on siis tarjota pahoinvoiva ja elämäänsäkyllästynyt, kenties masentunut vanhempi lapsellesi. Miten kuvittelet tämän nostavan hyvinvointia? Puhumattakaan ilmapiiristä, lieveilmiöistä ja käyttäytymismalleista (esim. uhrautuvuus, miellyttäminen, syvien tarpeiden tukahdutus ja kieltäminen) jotka heijastuvat parisuhteen kautta lapseen. Huono, kylmä tai syystä taikka toisesta vaikka vain toistakin tukahduttava parisuhde ei ole mikään lastenkasvatusalusta. Kumppani voi olla periaatteessa unelmakumppani. Silti toinen osapuoli voi voida huonosti. Siihen riittää se että tuntee olevansa väärässä suhteessa tai elämänpuitteissa järjen inttämästä täydellisyydestä huolimatta.

Miksi antaa lapselle malli siitä että hänenkin ollessa aikuinen, tulee ihmissuhteissa ja rakkaudessa toimia kuten toimit? Kieltää tunteensa, tarpeensa ja toiveensa? Kuolla tässä prosessissa itse sisältä. En tajua tuota logiikkaa.

Hyvä ohje voisi olla: tee itsellesikin kuin toivoisit lapsesi itselleen tekevän. Ulota se sama onnea ja iloa, omana itsenään hyväksymistä ja siihen kannustamista painottava pyyteetön rakkaus myös sinuun itseesi. Kysy: tahtoisitko lapsesi olevan yhtä onneton kuin olet? Toivoisitko hänen uhraavan mielenterveytensä ja elämänsä tekohengittämällä? Vai neuvoisitko häntä jotenkin eri tavalla kuin neuvot itseäsi? Sivulta

Mikset keskittyis vain omaan kaipaukseesi? Ei ap kysynyt neuvoja keneltäkään täällä. Sivusta myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3303/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuret silmät ja likainen naama.

Ei ole likaa vaan melasma. Ainoa ikävä puoli kesässä.

Vierailija
3304/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕

Pieni ikävä heti aamusta. Helliä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Kiitos. Hyvää päivää ja mukavaa viikonloppua. 💕

Lämpöiset halaukset ja suukot myös sulle,

pienellä ikävällä.

🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Kiitos. Mukavaa viikonloppua sullekin, aion kyllä häiritä sua viesteilläni täällä joka päivä 💕

Lämmin halaus ja suukko 🤗😘

Nyttenkin ajattelen miten hyvältä tuntuisit syleilyssäni 💕

Vierailija
3305/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H-nainen 💛🌻

Onko H-nainen millainen?

Alapeukuttajat, voisitteko kerrankin perustella????? vai onko  teillä oikeasti mt- ongelmia

sivusta

Melkein kaikki viestit saavat kaksi, tai useampia alapeukkuja, ei niillä ole mitään merkitystä.

Se on totta, mutta eihän tässä haettuaan merkitystä vaan selitystä. On erikoista että joku parivaljakko päivystää 7-23 ja kliksuttelee joka viestiin alapeukut. Kymmenien tuntemattomien ihmisten randomeihin mitä erilaisimpiin viesteihin. Aina vaan, jokaiseen alapee. Sivusta.

Vierailija
3306/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä ihanalle miehelle, joka on vienyt mun sydämen💕

Vierailija
3307/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen, vahva, päättäväinen, leader. Mies.

Vierailija
3308/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavainen, hellä, luotettava, arvostava ja intohimoinen mies💋

Vierailija
3309/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kaikille hyvää mieltä

viikonloppuun.

Pieniä iloisia tapahtumia ja

sattumuksia. 🍀

Sinulle, tietysti eniten. 🍀

Vierailija
3310/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys ajatuksia!

Hänessä on voimaa.

( sisäistäkin )

Alkumiehen roimaa,

vaikka onkin hontelo

ja pitkä.

Vierailija
3311/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsen kaivatun tykö..

Vierailija
3312/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et sä soita

mä sinuun turhaan rakastuin

Jos et sä soita

miks kauniit vaatteet päälle puin

Vierailija
3313/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et sä soita

Jos et sä soita

Et voi pakottaa ketään rakastamaan sinua. Olen pahoillani.

Vierailija
3314/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et sä soita

Olen vain varjo ikkunoissa

Vierailija
3315/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräälle ruotsinkieliselle 😘

Vai niin.

😁 Naseva kommentti! Taisi olla tuttu lähettäjä. Tiukka linja.

Ihan sivusta

Vierailija
3316/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattuni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ja kauniita unia. Olet ajatuksissani. Ikävä sinua. Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua sinulle.

Hyvää huomenta.

Mukavaa viikonloppua sinullekin. Anteeksi, kun

jäi eilen hyvät yöt sanomatta. Jotta sama vahinko ei pääsisi toistumaan, toivotan jo nyt hyviä ja rentouttavia viikonloppu öitä ja unia.

Ikävä. Ajattelen sinua.

Huomaako kukaan muu tässä ristiriitaa? Ajattelen sinua, mutta hyvät yöt kuitenkin jää laittamatta? Jos ajattelee sitä kohdetta, tuskin unohtaa laittaa hyvät yöt ja huomenet.

Vierailija
3317/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele enää, jos lääkärit ovat tylyjä  potilaita kohtaan, nykyään jos jokainen potilas kuvittelee ystävällisen sanan tai hymyn tarkoittavan lähes kosiomeininkiä. Tuli vain  mieleen palstalla olevasta hammaslääkärijutusta. Ei liity kaipaukseen, mutta hyvää huomenta kakille .

No aattelehan kun meet pää kainalossa ja joku kaunis ja ystävällinen olento hetken huomioi ja ehkä koskettaakin niin ihmekös tuo jos alkaa sydänalassa väpäjämään. Mut en mä kyl oo huomannu mitään lääkärijuttuja, vai liekö poistettu.

Hammaslääkärijuttu on kokonaan eri ketjussa, piti käydä lukemassa. Hammaslääkäri siis varannut potilaalle uuden ajan, ja potilas olettanut, että tämä liittyy jotenkin kiinnostukseen (hän jopa nauroi minun jutuille jne.), vaikka samalla sanoi, että uudelle ajalle on syy. Outoa ajatuksenkulkua.

Jaa, no provoiluahan tuo on.

Paitsi että valitettavasti löytyy ihmisiä, joille osoitettu ystävällisyys tulkitaan heti kiinnostukseksi. Mielenterveysongelmaisia kun Suomessakin riittää. Sivusta

Tuon takia olen usein vain kylmän asiallinen, jos olen vieraiden kanssa tekemisissä... Vaikka eihän sitä toisen harhaluuloa tai ihastumista pitäisi omaan niskaan kaataa. Täälläkin aina välillä vilahtaa sellaisia syyllistävään sävyyn kirjoitettuja "miksi katsot minua niin, jos et mitään halua, leikit vaan", joiden oletan olevan juurikin tällaisia tilanteita. Uskotaan siitä, että toinen on katsonut sinua, ja mahdollisesti puhunut sinulle, että tämä olisi kiinnostunut, vaikka se olisi tapahtunut ns. pakon edessä. 

Kai noissa usein on taustalla läheisyyden, tai yleisesti, ihmiskontaktin puute. En sinänsä sitä harhautuvaa osapuoltakaan syytä.

Taidat olla sitten melkoisen viehättävä. Mä pystyn kyllä olemaan ystävällinen ihmisille ilman, et ne suin päin ihastuu muhun. Sivusta

Ehkä pikemmin hurmaava.

En näe noita sanoja (viehättävä ja hurmaava) sukupuolittuneina, jos sitä tarkoitat.

Ei-pidättyväisessä kanssakäymisessä on toki se ongelma, että jos joku oikeasti yrittäisikin flirtata "tarkoituksella", niin ohi menee, että heilahtaa, koska tulkitsen kaiken vaan läpäksi.

Vierailija
3318/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

G. Kielitaitoinen nainen

Vierailija
3319/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et sä soita

Jos et sä soita

Et voi pakottaa ketään rakastamaan sinua. Olen pahoillani.

Kyllä voin.

Vierailija
3320/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että naiset pitäisivät minusta, varsinkin ne ilkeät ja sairaatkin sillä en halua kenellekään mitään pahaa. Ennen sain kohteliasta normaalia palvelua ja yleensä vielä hymyjäkin sillä olen vahva nainen ja samanlaiset naiset ovat yleensä olleet kohteliaita itsekin ja arvostaneet sitä. Tietenkin muutkin. Kateelliset naiset ovat yleensä niitä naaman vääntelijöitä mutta eivät hekään ole mitään vastaavaa tehneet kuitenkaan. Olen yllättynyt myös miehistä sillä hekään eivät tunnu pitävän kylmän viileästä kohteliaasta käytöksestä tai lämpimästä kohteliaasta käytöksestä saati iloisuudesta. Eivät mistään? Miten täällä kuuluu elää? En osaa enkä halua ryhtyä ilkeäksi pahansuovaksi naiseksi. Se vaatisi liikaa eikä varmasti tuntuisi hyvältä. Täysin absurdi ajatus. Hohhoh.

olet pelkkää hupia ja en pidä sinusta ihan muuten vaan. Et voi vaikuttaa asiaan.

Ketju on lukittu.