Kannattaako Tinderiin mennä enää nelikymppisenä?
Jos ei ole epätoivoinen ja on jotain kriteereitä?
Kommentit (57)
Ei tinderiin kannata ylipäätään mennä. Se on pääasiassa naisten egon buustausalusta.
Jos on epätoivoinen, niiin kannattaa, mahikset on 1 : 5,6 miljoonaa (1 suomalainen etsii 5,6 miljoonan joukosta sitä oikeaa).
Onko totta että Tinderkin on paskeentunut siitä, mitä se oli 10 vuotta sitten? Tunnen useita siellä tavanneita pareja, mutta en ketään, jota olisi onnistanut enää viime vuosina.
Riippuu ihan siitä, miltä näytät.
Mä olen yli 40v ja tein tinder profiilin, mutta en ole ainakaan vielä saanut yhtään tykkäystä (tein profiilin kaksi kuukautta sitten).
Ei sinne kannata mennä koskaan, jos haluaa pitää itseluottamuksensa ja itsekunnioituksensa.
Se on epätoivoisten luuserien kaatopaikka eikä sovelluksen tarkoitus ole löytää kellekään kumppania vaan roikuttaa tyhmää väkeä siellä luovuttamassa kaiken nettikäytöksensä ja henkilökohtaiset tietonsa myytäväksi markkinointitarkoituksiin ja ties mihin kolmansien maiden hämäriin tiedustelupalveluihin.
Typeryksiin törmää nainen ihan arkielämässäkin riittävästi. Ei siihen Tinderiä tarvita :D
Vierailija kirjoitti:
On siellä paljon papparaisia.
Luusereita siellä on.
Tyyppejä, jotka etsii "naisen käden kosketusta" eli ilmaishuoraa, "pullantuoksua" eli ilmaista kyökkipiikaa ja siivoojaa. En ole itse ollut mutta näin ystävättärelle kävi.
Naiset, älkää alentako itseänne sinne.
Ihmisiä kohtaa harrastuksissa, vaikka miehet enimmäkseen harrastaakin vain kaljottelua. Kukaan ei halua kaljottelijaa, ellei itsekin ole sellainen. Joten juopot löytää toisensa baarista ja raittiit kulttuuriharrastuksista tai retkeilystä tai maanpuolustusharrastuksesta, kuorotoiminnasta.
Itse valitsin harrastuksen sillä tavoin väärin, että kuvittelin seurakunnassa olevan raittiita miehiä. No juopot ulosotossa olevat ukothan siellä käy ilmaisilla kahveilla ja lounailla. Mutta tajusin, etten mä olekaan miestä vailla vaan mielekästä tekemistä ja nyt olen ollut vapaaehtoistyöntekijänä kolme vuotta ja tutustunut noin 200 ihmiseen.
Ja: ellen törmää kertakaikkiseen huippumieheen, mitä mä miehellä edes tekisin? Seksi on parempaa yksin, talous kestää paremmin yksin, koti pysyy siistinä ilman miestä ja ajankäyttö on täysin omassa päätösvallassani. Juttuseura olisi kiva, jos löytyisi sellainen jonka arvot on samat kuin itselläni tai joka edes sietää eriävät mielipiteet kuin aikuinen eikä ala huutaa ja räyhätä kuten ex.
Nainen ei miestä tarvitse. Mies kannattaa ottaa vain jos se parantaa elämänlaatua.
Mies kuolee ilman naista.
Muistakaa tämä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tinderiin kannata ylipäätään mennä. Se on pääasiassa naisten egon buustausalusta.
Kuvitteletko, että sun moikkaukset buustaa egoa? Sun pillu-wolt-kyselyt ja muut aivottomuudet, joita miehet siellä harrastaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos on epätoivoinen, niiin kannattaa, mahikset on 1 : 5,6 miljoonaa (1 suomalainen etsii 5,6 miljoonan joukosta sitä oikeaa).
Tinderissä ei ole 5,6 miljoonaa suomalaista. Sitä paitsi useimmat etsivät vain toista sukupuolta, sekin luku on alle puolet tuosta eli pari miljoonaa kun alaikäiset ja seniilit jätetään laskuista. Nyt pelkään että jätit peruskoulun käymättä aikoinaan ja olet siis persu.
Faktaa Suomen Tinderistä:
Tinderissä on noin 100 000-150 000 suomalaista, joista miehiä on yli 60% (yli 60 000) ja naisia alle 40% (alle 40 000).
Nämä luvut ovat niin pieniä, että väkeä pyörii siellä vain Jyväskylän aikuisikäisen väestön verran.
Olis varmaan tehokkaampaa mennä Jyväskylän torikeskukseen huutelemaan vaaleanpunainen teepaita päällä, että halloota, etsin seuraa. Ja vastaanotto siellä olisi mukavampi.
Olin Tinderissä 56 vuotiaana ja parissa muussakin deittipalvelussa.
Lopputulos:
- noin kolmikymppiset itsevarmat märkäkorvat uskoivat minun ihastuvan heistä ja ihan rahaa vastaan deittaavan
- hylätyt, karanneet, eronneet noin 40-55 vuotiaat itkupillit, joilla oli syvä parisuhteen kaipuu
- huijarit Nigeriasta, Aasian maista, joiden kanssa elvytin englantiani ja sain vihat niskoilleni tunnistaessani huijauksen. Eivät suostuneet maksamaan 10 000 euroa saadakseen tavata minua.
-varatut isännät, jotka eivät ymmärtäneet vaimojensa menopaussia ja muutaman muuten vaan jännitystä avioelämäänsä
- 20-100 vuotiaat viikonlopun kännääjät, joilla oli pakkomielle kertoa seksifantasioistaan ja joita piti sitten vain ohittaa
Muutaman tapasin livenä, joista yksi oli fiksu ja meillä oli paljon puhuttavaa.Ehdotin fwb-suhdetta, mutta ei kelvannut.
Löydin hyvän tyypin ihan muualta. Totesin, että nuoruuteni tapa vain mennä juttelemaan mukavalta vaikuttavalta hepulta toimi parhaiten.
Alkakaa luoviksi. Mitä te jossain eteläkorealaisessa Tinderissä roikutte kun sen algoritmin tarkoituskaan ei ole löytää teille parasta mahdollista kumppania vaan pitkittää roikkumistanne sovelluksessa kunnes datanne on lypsetty kuiviin.
Samalla katkeroidutte ja incelöidytte ja käytte täysin kelvottomiksi ihmissuhteisiin. Todellisuudentajunne vääristyy, luulette että kenelle tahansa ventovieraalle voi esittää pillunkäyttötiedusteluja ennenkuin olette päivää sanoneet.
Ei kannata. Kannattaa mennä ulos.
Vaihdat maaksi vaikka Peru tai Filippiinit niin kannattaa🤣 suomessa ei.
Itse en suostuisi juttelemaan naisen kanssa muuta kuin tinderissä. Muuten sitten välttelen naisia. Oksettava ajatus alkaa juttelemaan tuntemattomalle naiselle jossain julkisella paikalla. Vielä oksettavampaa ajatella että tapaisi naisen töissä tai yhteisten kaverien kautta.
Tinderiin ei kannata mennä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en suostuisi juttelemaan naisen kanssa muuta kuin tinderissä. Muuten sitten välttelen naisia. Oksettava ajatus alkaa juttelemaan tuntemattomalle naiselle jossain julkisella paikalla. Vielä oksettavampaa ajatella että tapaisi naisen töissä tai yhteisten kaverien kautta.
Sun kaltaiset on hyvä syy pysyä poissa tinderistä 🤣🤣🤣😂
Ei sinne kannata mennä minkään ikäisenä. Ne jotka siellä on niin ovat todella epätoivoisia eikä sellaisten kanssa halua olla missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei miestä tarvitse. Mies kannattaa ottaa vain jos se parantaa elämänlaatua.
Mies kuolee ilman naista.
Muistakaa tämä.
Puhu vaan omasta puolestasi. Kyllä minä ainakin tarvitsen kumppanin elämääni. En todellakaan hakua elää loppuelämääni yksin ilman läheisyyttä, kosketusta ja toisen ihmisen seuraa. Ajatus tuntuu ihan hirveältä.
On minulla toki ystäviäkin, mutta heidän perheensä ovat heille se ykkönen, en minä. Ja ymmärrän sen täysin.
N41
Kokeilemalla selviää.