Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
3281/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan😚💛

Mitähän viikonloppusuunnitelmia sulla on?

Vierailija
3282/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohesta tuli

Tulesta valo

Valosta tuli

Sinä

Aamusta tuli heti valoisampi kun luin tämän.

Hyvää huomenta

Sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3283/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Adjkektiivi ja substantiivi jotka sopii kaivatullesi. Onko hän m/n?

Mutkikas suora. On mies.

Vierailija
3284/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjujumi on kuin tuurijuoppous, yhtään ei pitäis kurkata.

Vierailija
3285/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele enää, jos lääkärit ovat tylyjä  potilaita kohtaan, nykyään jos jokainen potilas kuvittelee ystävällisen sanan tai hymyn tarkoittavan lähes kosiomeininkiä. Tuli vain  mieleen palstalla olevasta hammaslääkärijutusta. Ei liity kaipaukseen, mutta hyvää huomenta kakille .

No aattelehan kun meet pää kainalossa ja joku kaunis ja ystävällinen olento hetken huomioi ja ehkä koskettaakin niin ihmekös tuo jos alkaa sydänalassa väpäjämään. Mut en mä kyl oo huomannu mitään lääkärijuttuja, vai liekö poistettu.

Hammaslääkärijuttu on kokonaan eri ketjussa, piti käydä lukemassa. Hammaslääkäri siis varannut potilaalle uuden ajan, ja potilas olettanut, että tämä liittyy jotenkin kiinnostukseen (hän jopa nauroi minun jutuille jne.), vaikka samalla sanoi, että uudelle ajalle on syy. Outoa ajatuksenkulkua.

Jaa, no provoiluahan tuo on.

Paitsi että valitettavasti löytyy ihmisiä, joille osoitettu ystävällisyys tulkitaan heti kiinnostukseksi. Mielenterveysongelmaisia kun Suomessakin riittää. Sivusta

Tuon takia olen usein vain kylmän asiallinen, jos olen vieraiden kanssa tekemisissä... Vaikka eihän sitä toisen harhaluuloa tai ihastumista pitäisi omaan niskaan kaataa. Täälläkin aina välillä vilahtaa sellaisia syyllistävään sävyyn kirjoitettuja "miksi katsot minua niin, jos et mitään halua, leikit vaan", joiden oletan olevan juurikin tällaisia tilanteita. Uskotaan siitä, että toinen on katsonut sinua, ja mahdollisesti puhunut sinulle, että tämä olisi kiinnostunut, vaikka se olisi tapahtunut ns. pakon edessä. 

Kai noissa usein on taustalla läheisyyden, tai yleisesti, ihmiskontaktin puute. En sinänsä sitä harhautuvaa osapuoltakaan syytä.

Vierailija
3286/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohesta tuli

Tulesta valo

Valosta tuli

Sinä

Aamusta tuli heti valoisampi kun luin tämän.

Hyvää huomenta

Sinä.

No niin tuli, samaa mieltä😊

Vierailija
3287/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H-nainen 💛🌻

Onko H-nainen millainen?

Alapeukuttajat, voisitteko kerrankin perustella????? vai onko  teillä oikeasti mt- ongelmia

sivusta

Vierailija
3288/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G: miellyttävä-ääninen, miehekäs mies.

Miehen ääni, isot miehekkäät kädet ja rauhallisuus.

....Mutta on siis nainen?

Vierailija
3289/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H-nainen 💛🌻

Onko H-nainen millainen?

Alapeukuttajat, voisitteko kerrankin perustella????? vai onko  teillä oikeasti mt- ongelmia

sivusta

Melkein kaikki viestit saavat kaksi, tai useampia alapeukkuja, ei niillä ole mitään merkitystä.

Vierailija
3290/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕

Pieni ikävä heti aamusta. Helliä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Kiitos. Hyvää päivää ja mukavaa viikonloppua. 💕

Lämpöiset halaukset ja suukot myös sulle,

pienellä ikävällä.

🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

Vierailija
3291/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H-nainen 💛🌻

Onko H-nainen millainen?

sivusta

Melkein kaikki viestit saavat kaksi, tai useampia alapeukkuja, ei niillä ole mitään merkitystä.

Ok,😀

Vierailija
3292/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛🌾 Huomenta.

Vierailija
3293/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele enää, jos lääkärit ovat tylyjä  potilaita kohtaan, nykyään jos jokainen potilas kuvittelee ystävällisen sanan tai hymyn tarkoittavan lähes kosiomeininkiä. Tuli vain  mieleen palstalla olevasta hammaslääkärijutusta. Ei liity kaipaukseen, mutta hyvää huomenta kakille .

No aattelehan kun meet pää kainalossa ja joku kaunis ja ystävällinen olento hetken huomioi ja ehkä koskettaakin niin ihmekös tuo jos alkaa sydänalassa väpäjämään. Mut en mä kyl oo huomannu mitään lääkärijuttuja, vai liekö poistettu.

Hammaslääkärijuttu on kokonaan eri ketjussa, piti käydä lukemassa. Hammaslääkäri siis varannut potilaalle uuden ajan, ja potilas olettanut, että tämä liittyy jotenkin kiinnostukseen (hän jopa nauroi minun jutuille jne.), vaikka samalla sanoi, että uudelle ajalle on syy. Outoa ajatuksenkulkua.

Paitsi että valitettavasti löytyy ihmisiä, joille osoitettu ystävällisyys tulkitaan heti kiinnostukseksi. Mielenterveysongelmaisia kun Suomessakin riittää. Sivusta

Tuon takia olen usein vain kylmän asiallinen, jos olen vieraiden kanssa tekemisissä... Vaikka eihän sitä toisen harhaluuloa tai ihastumista pitäisi omaan niskaan kaataa. Täälläkin aina välillä vilahtaa sellaisia syyllistävään sävyyn kirjoitettuja "miksi katsot minua niin, jos et mitään halua, leikit vaan", joiden oletan olevan juurikin tällaisia tilanteita. Uskotaan siitä, että toinen on katsonut sinua, ja mahdollisesti puhunut sinulle, että tämä olisi kiinnostunut, vaikka se olisi tapahtunut ns. pakon edessä. 

Kai noissa usein on taustalla läheisyyden, tai yleisesti, ihmiskontaktin puute. En sinänsä sitä harhautuvaa osapuoltakaan syytä.

Taidat olla sitten melkoisen viehättävä. Mä pystyn kyllä olemaan ystävällinen ihmisille ilman, et ne suin päin ihastuu muhun. Sivusta

Vierailija
3294/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsinkielinen eskariopettaja

Vierailija
3295/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräälle ruotsinkieliselle 😘

Vai niin.

Vierailija
3296/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛

Vierailija
3297/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Voi lukemalta kuulostaa, et tääl ihastunut ajattelee kaikesta hänestä ihanaa. Oon meinaan saanut myös alapeukkuja välil, kun laitan äänestä...nautin kuunnella nyansseja ja ihastuin vaan lisää, kun kuulin ääntä puhelimessa. Hurmaava, rauhallinen, jolla näppärät sormet ja ihanat käsivarret. Harmi ettei olla tänä vuonna nähty. /ap.

Kipeetä tekstiä?

Tarkoitatko alapeukkuja vai? Oon jo tottunut, et tääl ylipäätänsä poistetaan usein kaunista kaipausta ja toisia alapeukutetaan jopa paljon. Yleinen lätinä jää ja siitä pidetään. Ymmärrän hyvin ettei moni enää kirjoittele tai tekee sitä harvemmin, silti kenties kaipaa...Ikävä tulee toisinaan puuskissa ja tekee kipeää, mutta harvemmin siitä enää tänne kirjoitan. Kun kerroin yks päivä nauravani ja kaipaavani, niin tuli kunnolla alapeukkuja. Taidan lähteä lukemaan taas eroottisia tarinoita. Mukavaa päivää ja tsemppiä kaipailuun!

Vierailija
3298/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinolo valittu, yksinäisyys yllättänyt. Elämä on ja silleen.

Kivaa päivää, mussut.

Vierailija
3299/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunissilmäinen lihamestari.

Vierailija
3300/25856 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla sitten melkoisen viehättävä. Mä pystyn kyllä olemaan ystävällinen ihmisille ilman, et ne suin päin ihastuu muhun. Sivusta

Ehkä pikemmin hurmaava.

Ketju on lukittu.