Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Moni miettii eroa, harva toteuttaa.
Moni häpeilemättä lässyttää rakkaudesta ja ties mistä kivasta maailmanparannuksesta (minä itsekin) mutta tietoisesti kuitenkin kaikki nakertavat perustuksia kuin termiitit. Kun aika koittaisi sille että lunastettaisiin puheet keksitään aina syitä sille miksi näin ja näin on parempi. Uppoava laiva. Ihmiset on paskaa joku sen osuvasti sanoikin.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan vaan mieti. Eroan, jos suhteessa ei ongelmat korjaannu. Minusta ei oo elämään suhteessa, jossa voin huonosti.
Pärjään yksin hyvin. Myös taloudellisesti.
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Etärakastelua
Etärakkaus käy, mutta tuo ei. Pitää olla lähi.
Kivampaa kuitenkin olla perheenä kuin yksin, vaikka pärjäsinkn silloin hienosti.
Sivupohdintaa
Mitäs tykkäsit tän päivän tyylistä?
Kohta olette ihan kaksin. Mitä siitä ajattelet? Anteeksi intiimi kysymykseeni, mutta kiinnostaa tietää, mitä mietteitä.
Maskottikeisari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin kaunis asia kuin rakkaus on kiellettyä?
Ei se olekaan. Jotkut rajoittavat omaa vapauttaan omasta aloitteestaan ja omasta tahdostaan. Sellaisten on turha ulista siitä, miten on kiellettyä rakastaa. Itsepä ovat valintansa tehneet. Valinnoilla on aina seurauksensa.
Kohdistatko tämän nyt jollekin tietylle henkilölle?
Onneks on niin rikas tämä mielikuvitus, että voi vaikka joka ilta pistää rakasteluks kaivatun kanssa.
Valtapeli sinun puolelta. Harmi että tässä kävi näin. Olen pettynyt. Myönnän.
Olishan se jännää kokea elämänsä ensimmäinen parisuhde, mutta yksin taitaa tämä elämä kulkea.
Sinulle. kirjoitti:
Sä oot vielä nuori.
Vaikka tällä hetkellä kipuilet tuntettesi kanssa, löydät vielä sen oikeasti oikean, jonka kanssa voit rakentaa yhteistä tulevaisuutta. Tulet onnelliseksi ja onnellinen on varmaan hänkin, joka on löytänyt sut. Aikaa se voi viedä, mut kärsivällisyys yleensä palkitaan.
Voihan tietysti käydä niinkin, ettet vaan halua ja haluat elää yksinäsi. Onnellinen voit silti olla, kunhan vain annat siihen itsellesi luvan.
Vastaukset ovat jo sinussa.
Ole rehellinen itsellesi, niin pystyt tekemään oikeita päätöksiä. .
Nauti ja luota. Elämä ja aika kuluu yllättävän nopeasti.
Elämä kyllä kantaa niin pitkään kuin sitä on.
Sitäkö mä haluan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se olekaan. Jotkut rajoittavat omaa vapauttaan omasta aloitteestaan ja omasta tahdostaan. Sellaisten on turha ulista siitä, miten on kiellettyä rakastaa. Itsepä ovat valintansa tehneet. Valinnoilla on aina seurauksensa.
Puhuin yleisellä tasolla ("jotkut", "sellaisten", "ovat"), mutta omi vapaasti, jos tuntui osuvan.
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen liitto päättyy eroon.
Eroaisin, jos uskaltaisin. Elän kauhun tasapainossa.
Kollegani... jos haluat jotain, kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin yleisellä tasolla ("jotkut", "sellaisten", "ovat"), mutta omi vapaasti, jos tuntui osuvan.
Se oli kysymys. En ominut.
Vierailija kirjoitti:
Eroaisin, jos uskaltaisin. Elän kauhun tasapainossa.
Minä en uskaltaisi tilannetta, jossa puolison kanssa yhteishuoltajuus. En uskaltaisi antaa eron jälkeen lapsia hänelle, koska olen kuullut hänen fantasioivan ääneen muun perheen kuolemasta. Kävelen lasinsiruilla. Miten tästä eroaa? En voi todistaa häntä vaaralliseksi.
Sun silmät! Ja sä kattosit mua!
Sinulle. kirjoitti:
Sä oot vielä nuori.
Vaikka tällä hetkellä kipuilet tuntettesi kanssa, löydät vielä sen oikeasti oikean, jonka kanssa voit rakentaa yhteistä tulevaisuutta. Tulet onnelliseksi ja onnellinen on varmaan hänkin, joka on löytänyt sut. Aikaa se voi viedä, mut kärsivällisyys yleensä palkitaan.
Voihan tietysti käydä niinkin, ettet vaan halua ja haluat elää yksinäsi. Onnellinen voit silti olla, kunhan vain annat siihen itsellesi luvan.
Vastaukset ovat jo sinussa.
Ole rehellinen itsellesi, niin pystyt tekemään oikeita päätöksiä. .
Nauti ja luota. Elämä ja aika kuluu yllättävän nopeasti.
Elämä kyllä kantaa niin pitkään kuin sitä on.Voi elämä, mitä pseudoviisastelupaulikohelointia. Siinä vaiheessa, kun joku alkaa lässyttää siitä, miten "elämä kyllä kantaa" ja "löydät kyllä vielä sen oikean", on aika ottaa Jatimatic poplarin taskusta ja alkaa eleettömästi ruuvailemaan äänenvaimenninta piipun nokkaan.
Nääh. Yrittää lohduttaa ja tsempata, mutta yritys jää kömpelöksi ja yleisö loukkaantuneena omii itselle.
Omakin kaivattu voisi ajatella jotakuinkin noin, hänellä on välillä tahattoman ylimielinen tyyli ilmaista itseään ja sisältö osuisi myös, mutta en minä tuosta mitään loukkaantuisi. Olen maailman onnellisin juuri näin, mitä hän ei taida oikein käsittää. Johtuu ihan siitä, että emme ymmärrä toisiamme ollenkaan, joten tulkinnat menee ristiin ja reaktiotkin usein huti.
Turhaan tuosta suututtiin, tuskinpa nyt oli kenellekään täällä. Eikä se ainakaan täällä ratkea.