Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
J kaipaa E:tä jonka kohtasin 2018 tammikuussa.
Auttaisin mielellään, asia kuin asia💕
Vierailija kirjoitti:
Mä autan aina sinua. <3
Sivusta. Keväällä hän teki niin, nyt ei edes moikkaa.
Tarvitsisin tietyn määrän samankaltaisuutta ja tietyn määrän erilaisuutta, jotta syntyisi sopiva tasapaino.
Vierailija kirjoitti:
Moni miettii eroa, harva toteuttaa.
Mä en vielä tänä päivänäkään ihan usko ja täysin ymmärrä, et aikanaan pystyin, uskalsin ja jaksoin erota "ihan ok" -liitosta. Ja samaan hengenvetoon: never again.
Vierailija kirjoitti:
Romantiikkaa vai ystävyyttä
Ystävyys voi elää kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpaakaan. Nämä muodolliset välit ovat hyvät, en halua tutustua syvemmin. Haaveilen sitten mitä haaveilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroaisin, jos uskaltaisin. Elän kauhun tasapainossa.
Minä en uskaltaisi tilannetta, jossa puolison kanssa yhteishuoltajuus. En uskaltaisi antaa eron jälkeen lapsia hänelle, koska olen kuullut hänen fantasioivan ääneen muun perheen kuolemasta. Kävelen lasinsiruilla. Miten tästä eroaa? En voi todistaa häntä vaaralliseksi.
Tee lastensuojeluilmoitus ja rikosilmoitus poliisille. Lastensuojelussa uskotaan mitä sinä sanot ellei käy niin että he haluavatkin uskoa lasten toista huoltajaa. Luulin terveeksi toiminnaksi mutta pahimmassa tapauksessa menetät lapsesi. Lehdissäkin on ollut paljon viimeisinä vuosina varsinkin lastensuojelun tekemien virheiden takia pahoja asioita. Ota poliisiin yhteys tarvittaessa.
Sinulle. kirjoitti:
Sä oot vielä nuori.
Vaikka tällä hetkellä kipuilet tuntettesi kanssa, löydät vielä sen oikeasti oikean, jonka kanssa voit rakentaa yhteistä tulevaisuutta. Tulet onnelliseksi ja onnellinen on varmaan hänkin, joka on löytänyt sut. Aikaa se voi viedä, mut kärsivällisyys yleensä palkitaan.
Voihan tietysti käydä niinkin, ettet vaan halua ja haluat elää yksinäsi. Onnellinen voit silti olla, kunhan vain annat siihen itsellesi luvan.
Vastaukset ovat jo sinussa.
Ole rehellinen itsellesi, niin pystyt tekemään oikeita päätöksiä. .
Nauti ja luota. Elämä ja aika kuluu yllättävän nopeasti.
Elämä kyllä kantaa niin pitkään kuin sitä on.
Mä vähän niinkun voisin poimia tästä 1-2 tunnistetta, mutta en kyllä millään haluais omia, kun tulee sellanen fiilis tästä, niinkuin pitäis jatkaa eteenpäin. En millään haluais ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä autan aina sinua. <3
Niinpä. Kummallisia nuo ihmiset.
Nurkasta
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mies, jonka kanssa olisi molemmat onnistunut. Valitettavasti se on nähtävästi mun kohtalo, ettei näin ole tarkoitettu, mutta vähempään en tyydy. Itken täällä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Erotiikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mies, jonka kanssa olisi molemmat onnistunut. Valitettavasti se on nähtävästi mun kohtalo, ettei näin ole tarkoitettu, mutta vähempään en tyydy. Itken täällä sitten.
Miksi mies ei halunnut? Oletko Vinttis?
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsisin tietyn määrän samankaltaisuutta ja tietyn määrän erilaisuutta, jotta syntyisi sopiva tasapaino.
Toihan se olis se resepti, plus hippunen tähtisadetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä autan aina sinua. <3
Voisko siihen olla joku syy?
Vierailija kirjoitti:
Å
Åsa?
Yksin olet sinä ihminen
ja hetken tai kaksi junanraiteet ovat epävireessä
ja törmäät satunnaiseen ihmiseen maailmankaikkeudessa.
Yksin olet kuitenkin, eikä se ymmärrä,
usko jo ettei sinua voi ymmärtää
Lähetän terveiset kaipaamalleni henkilölle
ja sulaudun sujuvasti arkeen.
Jos se vaikka kirjoittaa tänne sen mitä ystävälle ei kirjoitella. Lue ennen kuin vastaat ;)
Sivusta