Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
24941/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonmaan ihana!

Vierailija
24942/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle. kirjoitti:

Sä oot vielä nuori.

Vaikka tällä hetkellä kipuilet tuntettesi kanssa, löydät vielä sen oikeasti oikean, jonka kanssa voit rakentaa yhteistä tulevaisuutta. Tulet onnelliseksi ja onnellinen on varmaan hänkin, joka on löytänyt sut. Aikaa se voi viedä, mut kärsivällisyys yleensä palkitaan.

Voihan tietysti käydä niinkin, ettet vaan halua ja haluat elää yksinäsi. Onnellinen voit silti olla, kunhan vain annat siihen itsellesi luvan.

Vastaukset ovat jo sinussa.

Ole rehellinen itsellesi, niin pystyt tekemään oikeita päätöksiä. .

Nauti ja luota. Elämä ja aika kuluu yllättävän nopeasti.

Elämä kyllä kantaa niin pitkään kuin sitä on.

Naiselta miehelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24943/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaa itsensä, jos sattuu lukemaan.

Purin vain ajatuksiani tänne, joita olen jo pohtinut pitkään haikeudella.

Jos olet haikeana, niin ehkä sä kuitenkin kaipaat etkä haluaisi jättää jäähyväisiä?

Osut naulan kantaan.

Totta,

Vierailija
24944/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle. kirjoitti:

Sä oot vielä nuori.

Vaikka tällä hetkellä kipuilet tuntettesi kanssa, löydät vielä sen oikeasti oikean, jonka kanssa voit rakentaa yhteistä tulevaisuutta. Tulet onnelliseksi ja onnellinen on varmaan hänkin, joka on löytänyt sut. Aikaa se voi viedä, mut kärsivällisyys yleensä palkitaan.

Voihan tietysti käydä niinkin, ettet vaan halua ja haluat elää yksinäsi. Onnellinen voit silti olla, kunhan vain annat siihen itsellesi luvan.

Selvää on, että kirjoittaja on nainen. Oma veikkaus, että n->n. Osuiko oikein?

Vierailija
24945/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oisit vaan voinut myöntää. En ymmärrä sinua. Olisin voinut tehdä muutoksia elämääni jos olisit tullut vastaan

Vierailija
24946/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olo kuin Uppo-Nallella. Korvalehdestä roikkumaan

narulle ja kuivattelemaan näitä märkiviä tunteita...

Aamuun mennessä olet jo kuiva, ja elämä jatkuu.

Vierailija
24947/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oisit vaan voinut myöntää. En ymmärrä sinua. Olisin voinut tehdä muutoksia elämääni jos olisit tullut vastaan

Myöntää mitä?

Vierailija
24948/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Istuuduimme väsyneinä ja tyytyväisinä portaille katselemaan pihaa, joka oli valmis ottamaan vastaan talven. Ilta tummui. Hämärä alkoi aidan vierestä ja pensaiden alta ja hiipi hiljalleen yli ruohokentän, kunnes koko pihamaa oli täynnä pehmeitä varjoja ja kaikki viivat olivat käyneet himmeiksi ja utuisiksi. Kuului vienoa helinää..

(Onneli&Annneli)

Vierailija
24949/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuitenkaan koskaan vastannut siihen itse kysymykseen, jonka esitin vaikka totesitkin asian, jonka jo kyllä tiesin. Se ehkä vtuttaa eniten tässä.

Vierailija
24950/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin kaunis asia kuin rakkaus on kiellettyä?

Ei rakkautta voi kieltää, mutta kenen tahansa kanssa ei vi ryhtyä intiimiin suhteeseen. Etäältä rakastamista ei kukaan voi estää.

Vierailija
24951/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on ihminen jolla ei ole häpyä sanoittaa tärkeitä asioita kuin anonyyminä. Jotenkin haikean sairasta. Antaa kyllä loistavan kuvan, siitä millaisia ihmiset ovat. Paasataan muille kaikkea mukakivaa ja jaellaan ohjenuoria. Mutta sitten itse ei noudateta niistä yhtäkään.

Miks teitä niin sieppaa se, jos joku haluaa kirjoittaa tunnistautumatta? Jos epäilet että on sun kaivattu niin mene selvittämään asia. Jos et voi selvittää, ihan sama sitten, onko tuo siltä vai ei. Tilanne ei silloin ole muutenkaan etenemässä.

Eri

Mä pääsisin heti irti, jos kertoisi, että on mulle. Eli ei ole ihan sama.

No sittenhän sun kannattais just tehdä niin kuin kirjoitin: mene selvittämään asia irl. Jos et voi, niin onhan se oikeasti sulle ihan sama.

Vierailija
24952/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni miettii eroa, harva toteuttaa.

24953/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle. kirjoitti:

Sä oot vielä nuori.

Voi elämä, mitä pseudoviisastelupaulikohelointia. Siinä vaiheessa, kun joku alkaa lässyttää siitä, miten "elämä kyllä kantaa" ja "löydät kyllä vielä sen oikean", on aika ottaa Jatimatic poplarin taskusta ja alkaa eleettömästi ruuvailemaan äänenvaimenninta piipun nokkaan.

Vierailija
24954/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni miettii eroa, harva toteuttaa.

No näinpä. Minä olen kyllä eronnut aikaisemminkin ja olen liian rehellinen itselleni, että voisin olla pidemmän päälle suhteessa, jossa kaikki ei natsaa

Vierailija
24955/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on ihminen jolla ei ole häpyä sanoittaa tärkeitä asioita kuin anonyyminä. Jotenkin haikean sairasta. Antaa kyllä loistavan kuvan, siitä millaisia ihmiset ovat. Paasataan muille kaikkea mukakivaa ja jaellaan ohjenuoria. Mutta sitten itse ei noudateta niistä yhtäkään.

Miks teitä niin sieppaa se, jos joku haluaa kirjoittaa tunnistautumatta? Jos epäilet että on sun kaivattu niin mene selvittämään asia. Jos et voi selvittää, ihan sama sitten, onko tuo siltä vai ei. Tilanne ei silloin ole muutenkaan etenemässä.

Eri

Mä pääsisin heti irti, jos kertoisi, että on mulle. Eli ei ole ihan sama.

No sittenhän sun kannattais just tehdä niin kuin kirjoitin: mene selvittämään asia irl. Jos et voi, niin onhan se oikeasti sulle ihan sama.

Ei se ole ihan sama, vaikka en voi selvittää sitä.

Vierailija
24956/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei elämässä oikeasti enää mitään mieltä. Kaikki joista välitän hylkää tai kuolee.

Mulla oli taas kuollut yksi entinen luokkakaveri. Porukkaa on laonnut vuosien varrella. Kolme naista ja useampi mies.

-sivusta, mietteissään

Vierailija
24957/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskottikeisari kirjoitti:

Sinulle. kirjoitti:

Sä oot vielä nuori.

Voi elämä, mitä pseudoviisastelupaulikohelointia. Siinä vaiheessa, kun joku alkaa lässyttää siitä, miten "elämä kyllä kantaa" ja "löydät kyllä vielä sen oikean", on aika ottaa Jatimatic poplarin taskusta ja alkaa eleettömästi ruuvailemaan äänenvaimenninta piipun nokkaan.

Samaa mieltä. Yleensä varsinkin se neuvoja "kyllä sä vielä jonkun tapaat" on sellainen suhteesta toiseen vaihtaja.

Vierailija
24958/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istun kotona ja mietin: Miten olen tavannut noin ihanan, kiltin, hellän ja ymmärtäväisen ihmisen? Nautin joka hetkestä hänen kanssaan ja hänen kosketuksensa ylittää aistieni ylärajan. En mieti asiaa sen enempää, vaan aion nauttia ja antaa hänelle kaikkea hyvää takaisin päin. Näin on hyvä olla.

Mistä tuollaisen löytäisi? 🤔

Etsimällä ei löytynyt, tuli vastaan kotinurkilla.

Vierailija
24959/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuitenkaan koskaan vastannut siihen itse kysymykseen, jonka esitin vaikka totesitkin asian, jonka jo kyllä tiesin. Se ehkä vtuttaa eniten tässä.

Mikä kysymys?

Vierailija
24960/25856 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etärakastelua

Vaikeaa kai sellaistakaan on estää...

Ketju on lukittu.