Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä vaan, miten paljon tahtoisin sut.
Minä haluan Nellin.
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut, et enkö mä jo usko.
Pitääkö sulle kertoa kaikki? Et luovuta ennen kuin jäät kiinni? Et myönnä mitään ennen kuin joku sen sanoo ääneen? Ja tiedätkö, kiellät varmaan silloinkin? Vaativa persoona siis sinäkin vissiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei selviä täällä yksin, eikä ole tarkoituskaan. Toki voi elää erakkona jos haluaa mutta en tarkoita sitä.
Kyllä se nimenomaan on alkanut tuntua parhaimmalta vaihtoehdolta. Puoliso tuli kotiin ja ensimmäinen kommentti ovelta oli "hyi vttu mikä stana täällä haisee" ja huokaus perään. Noh, olin tehnyt ruokaa. Jo valmiiksi pelkään joka ikinen päivä kotiintuloa mikä on ensimmäinen kommentti. Samaa rataa jatkuu koko ilta. Olen oppinut pelkäämään ja varmaan jonkun toisenkin kanssa ensimmäinen ajatus hänen kotiintulonsa aikaan olisi sisäinen pelko mitä nyt kuulen.
Onnellisia ne hetket kun saan olla yksin. Kyllä minä selviäisin yksin paljon paremmin. Niin taloudellisesti kuin henkisesti ja fyysisesti.
Tarvitsetko lähtöpäätöksen tekemiseen ja lähtemiseen tukevampaa apua kuin voit täältä saada? Tuollaisista tilanteista lähdetään joskus turvakotiin, joskus kertomatta minne silloin kun toinen osapuoli on poissa ja tilanteissa voi tarvita paljon tukea läheisiltä tai ammattilaisilta. Voimia!
Haluatteko kertoa halloween-teemaisista käsityöprojekteistanne?
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä vaan, miten paljon tahtoisin sut.
Mikset kerro?
Vierailija kirjoitti:
Sä olisit vaan suuttunut, jos olisin sanonut, et oikeesti haluan kaiken muuttuvan.
Ja se johtuu siitä että haluat kaiken olevan sekä menevän kuten sinä itse haluat? Tiedät ettei olisi oikein vaatia sellaista. Tällä tyylillä saat sen toisen näyttämään pahalta ihmiseltä joka suuttuu kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan silti. 💛🌞
Silti?
Vaikka se on yksipuoleista.
Helppo on olettaa sanomatta mitään. Siinä kaikille mietittävää. Minullekin. Avatkaa se sanainen arkkunne jos on sanomista ja tehkää se muualla. Aidosti face 2 face. Yksityisesti. Eikä tänne tai jollekin mulle nettipalstalle inisten kuin mitkäkin vauvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut, et enkö mä jo usko.
Pitääkö sulle kertoa kaikki? Et luovuta ennen kuin jäät kiinni? Et myönnä mitään ennen kuin joku sen sanoo ääneen? Ja tiedätkö, kiellät varmaan silloinkin? Vaativa persoona siis sinäkin vissiinkin.
Ei nyt ollut mistään tuollaisesta kyse. Liittyi toiseen lauseeseen.
Hönö ja haavoittuva olo, mut itepä vissiin nyrjähdin susta lailla hömpän.
Vierailija kirjoitti:
Haluatteko kertoa halloween-teemaisista käsityöprojekteistanne?
Virkkasin juuri pinkin esiin kimmahtavan jättipeniksen, jonka laitan halloweenina postilaatikkooni. Saapahan postihenkilö iloa hetkeksi. Entäs teillä?
Vierailija kirjoitti:
Vanha rakkaus yllättää sut vielä kerran..
En mä kyllä exää takasin ottas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olisit vaan suuttunut, jos olisin sanonut, et oikeesti haluan kaiken muuttuvan.
Ja se johtuu siitä että haluat kaiken olevan sekä menevän kuten sinä itse haluat? Tiedät ettei olisi oikein vaatia sellaista. Tällä tyylillä saat sen toisen näyttämään pahalta ihmiseltä joka suuttuu kaikesta.
Ei ole kyse tuollaisestakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo enää mittää sanottavaa
Sinulla tuskin on ollutkaan tolla asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😀😀😀😀😀💗🤓🤓🤓🤓
Tunnemmeko? Nimikirjaimet?
M & J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse tuollaisestakaan.
Ihan sama mistä kyse, mutta saat toisen näyttämään pahalta ja itsesi täysin osattomalta mihinkään.
Niin se olisi mennyt ja sama lopputulos mitä nyt.