Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
24201/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvästi. Unohdetaan tämä pitkittynyt episodi. Meistä ei voi koskaan tulla edes ystäviä

Jos niin haluat.

Vierailija
24202/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkö tää nyt sitten oli. Enkä ees nää sua pitkään aikaan. 😢

😢😢💔

-särkynyt vinttis

Tuu alas vintistäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24203/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvästi. Unohdetaan tämä pitkittynyt episodi. Meistä ei voi koskaan tulla edes ystäviä

En usno, että ihan pian unohdan, mutta ymmärrän.

-vinttis

Vierailija
24204/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä nyt istun, samalla puistonpenkillä kuin vuosia sitten. Silloin oltiin niin rakastuneita, eka vauva potki masussa. Nyt kaikki on tuhkaa.

Vierailija
24205/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säretty syrän ja leikkasivat tyrän.

Vierailija
24206/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskottikeisari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltapäivää ketjuun. Aivan ihana päivä takana ja suurimmaksi yllätykseksi muodostui auringon paiste ja sen lämpö, aivan kuin kesä jatkuisi vielä kuitenkin hetken. Kesä palasi hellimään meitä viimeisillä säteillään ennen kaamoksen laskeutumista ja ah, niin ihanaa syksyn nostalgista lämmintä tunnelmaa. Syksyn lehdet tuoksuvat jo ja syksyn värikatta on kaivettava esiin. Millaisia murrettuja värisävyjä sinä kaipaisit elämääsi, kenties vaatekaappiisi? Uudet konjakinruskeat nilkkurit voisivat olla kaivattu lisä kenkäosastolleni. Viime vuosien hankinnat ovat olleet vähäisiä ja nyt uutuuksissa on useita kauniita jalkineita. Nautinnollista alkuiltaa. 🍂🍁🍂

Uudet kengät pitäisi ostaa, ja laukku. Tai oikeastaan kolmekin laukkua eri käyttötarkoituksiin.

Muuten olen sitä mieltä, että nimenomaan naisten syysmuoti on kaikkein seksikkäintä. Ei niin paljastavaa kuin kesämuoti, mutta elegantimpaa ja klassisen tyylikästä. Moni nainen on parhaimmillaan syysmuodin mukaisissa vaatteissa.

Sivusta.

.

Olen naisena samaa mieltä, tykkään erityisesti naisten syysmuodista. Lisäksi syksyiset murretut ja lämpöiset sävyt ovat sydäntäni lähellä. Miesten muoti ei taida samalla tavalla vaihtua vuodenaikojen mukaan?

Tä? Lässytät turhia.

Vierailija
24207/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän dynamiikkaa on aina ollut raskas katsoa. Mp sivusta

Vierailija
24208/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mietit💕

Vierailija
24209/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä 2021 kun viimeksi nähtiin söimme yhdessä jätskiä.

Muistan miten olit pukeutunut.

Kaipaan sinua 🤗

Vierailija
24210/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltapäivää ketjuun. Aivan ihana päivä takana ja suurimmaksi yllätykseksi muodostui auringon paiste ja sen lämpö, aivan kuin kesä jatkuisi vielä kuitenkin hetken. Kesä palasi hellimään meitä viimeisillä säteillään ennen kaamoksen laskeutumista ja ah, niin ihanaa syksyn nostalgista lämmintä tunnelmaa. Syksyn lehdet tuoksuvat jo ja syksyn värikatta on kaivettava esiin. Millaisia murrettuja värisävyjä sinä kaipaisit elämääsi, kenties vaatekaappiisi? Uudet konjakinruskeat nilkkurit voisivat olla kaivattu lisä kenkäosastolleni. Viime vuosien hankinnat ovat olleet vähäisiä ja nyt uutuuksissa on useita kauniita jalkineita. Nautinnollista alkuiltaa. 🍂🍁🍂

Uudet kengät pitäisi ostaa, ja laukku. Tai oikeastaan kolmekin laukkua eri käyttötarkoituksiin.

Muuten olen sitä mieltä, että nimenomaan naisten syysmuoti on kaikkein seksikkäintä. Ei niin paljastavaa kuin kesämuoti, mutta elegantimpaa ja klassisen tyylikästä. Moni nainen on parhaimmillaan syysmuodin mukaisissa vaatteissa.

Sivusta.

.

Olen naisena samaa mieltä, tykkään erityisesti naisten syysmuodista. Lisäksi syksyiset murretut ja lämpöiset sävyt ovat sydäntäni lähellä. Miesten muoti ei taida samalla tavalla vaihtua vuodenaikojen mukaan?

Naisena olen sitä mieltä, että kun ei tiedä mitään, se näkyy.

Vierailija
24211/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit💕

Pitäskö kasvattaa takatukka?

24212/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta.

.

Samaa mieltä väreistä: ruskean, okran ja oranssin eri sävyt ovat upeita. Ja ne pehmeänpörröiset villaiset ymv. materiaalit oikein kutsuvat hyväilemään.

Miesten muodissa ei ehkä ole yhtä selviä kausivaihteluita. Tai on, mutta ei se paljon katukuvassa näy. Samalla farkut ja kauluspaita -linjalla mennään kesät talvet. Päällystakki vaan vaihtuu vuodenaikojen mukaan.

Muuten olen sitä mieltä, että ihastuksellani on erittäin hyvä tyylitaju. 😏

Vierailija
24213/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta.

.

No höh. Kyllä vaihtuu. Kesällä shortsit, talvella pitkät kalsarit. Muuten pitkät housut tai verkkarit.

Vierailija
24214/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on realiteetit iskeny kasvoille. Tää ei tule etenemään koskaan. Parempi nostaa vaa pää pystyyn ja jatkaa eteenpäin. En kaipaa tällaista epätietoisuuden ilmapiiriä. Syö mieltä ja sisintä.

Vierailija
24215/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvennystä, kenelle?

Vierailija
24216/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvennystä, kenelle?

Ei ainakaan A:lle. -sivusta

Vierailija
24217/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit💕

Pitäskö kasvattaa takatukka?

Toki jos mieli tekee😄😊

Vierailija
24218/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin sua täs hymyillen ja kaks vihreetä papukaijaa lens ylitse. Olis iisii olla oma itseni sun kanssasi...Lähetän halauksen matkaan, jospa tuntisit et mä sua mies, niin kaipaan. 💙

Vierailija
24219/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näistä jätetään tunnisteet? Toivon että oma henkilö laittaa sit kunnon tunnisteilla etten jää tänne roikkumaan.

Vierailija
24220/25856 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin ottanu sen pitkospuusuden lemmikiksi

Ketju on lukittu.