Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
23441/25856 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö kaipaus yhä samalta kuin alussa vai joko se muuttaa muotoaan?

Täysin eri tunnelmat. Huvituksella myötähäpeilen itseäni, kun mietin alkuaikojen käsityksiäni hänestä ja ajatuskuvioitani tilanteestamme. Järki on palannut ryminällä, enkä kyllä vaihtaisi pois. Näin on juuri hyvä, helpompi ja keveämpi olla.

Kaipaatko silti vielä?

Tavallaan. Tai ehkä eri tavalla. Tykkään ja ihailen, mutta en haaveile mitenkään romanttisesti. Hän osoittautui hyvin erilaiseksi kuin kuvittelin.

Vierailija
23442/25856 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäkoski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23443/25856 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisoani kaipaan. On täysin välinpitämätön ja emotionaalisesti minut hylännyt.

Täällä valittamalla asiasta se ei ainakaan korjaannu. Eikä puolison emotionaalinen tai fyysinen hylkääminen ole mikään pätevä syy sotkea kuvioon joku kolmas pyörä.

Sivusta sanon, että kaikki saavat täällä purkaa tunteitaan ja vaikka kaivatakin tilanteesta riippumatta.

Vierailija
23444/25856 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö kaipaus yhä samalta, kuin alussa vai joko se muuttaa muotoaan?

Muuttui. Alussa olin aivan pähkinöinä häneen. Ikävä oli valtavaa, tunteet vei kaiken tilan. Ajattelin, että hän olisi jo unohtunut ja pääsisin yli, mutta tunteet syvenivätkin. Niistä tuli lujemmat ja vakaammat. Mutta samalla olen alkanut epäillä, että tuskin koskaan olen hänelle kumppanimateriaalia. Elämäntyylimme on sen verran erilaiset tällä hetkellä. Ehkä hän haluaa hieman sellaisen menestyneemmän, huolitellun kumppanin, jota kehtaa esitellä kuin tälläisen taiteilijaluonteen.

Vierailija
23445/25856 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, taas meni kaivatun kanssa näkemiset päin honkia. Oishan se ollut kiva nähdä. Melkein vielä mieluummin kuitenkin tietäisin, että odottiko hänkin tapaamista.

23446/25856 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttui. Alussa olin aivan pähkinöinä häneen. Ikävä oli valtavaa, tunteet vei kaiken tilan. Ajattelin, että hän olisi jo unohtunut ja pääsisin yli, mutta tunteet syvenivätkin. Niistä tuli lujemmat ja vakaammat. Mutta samalla olen alkanut epäillä, että tuskin koskaan olen hänelle kumppanimateriaalia. Elämäntyylimme on sen verran erilaiset tällä hetkellä. Ehkä hän haluaa hieman sellaisen menestyneemmän, huolitellun kumppanin, jota kehtaa esitellä kuin tälläisen taiteilijaluonteen.

Onko hän sitten itse menestynyt sinua paremmin, kun tuollaista oletat?

Vierailija
23447/25856 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks taitelijaluonne on ainut, joka minun maailmaani mahtuu <3

- tälleen sivusta.

Vierailija
23448/25856 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä jonka kanssa ei enää nähdä, kaipaatko? Minä välillä kaipaan, sataa, kumpparit on käytössä, sadetakin huppu päässä, tulit mieleen. Yrititkö lähestyä vai vältellä, kuvittelinko kaiken, en koskaan tiedä. Pitäisikö olla pahoillaan ja hävetä, pitäisikö iloita siitä mitä oli ja ei ollut, en näillä tiedoilla voi tietää. Sade vain satelee ja lätäköissä loiskuu. Minulla on nämä ilmassa leijuvat kysymykset seurana. Arvoitus maanantaihin: Voiko sellainen loppua, joka ei koskaan ala?

Vierailija
23449/25856 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain sut uudelleen nähdä saisin,

söpöihin kasvoihis taas ihastuisin.

Mut kylmä betonimuuri meidät jakaa,

kumpikin suruissaan yksin makaa.

Vierailija
23450/25856 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmottelisin sinua herkuilla ja pulskistuisit, mutta ehkä sitä sä pelkäätkin.

23451/25856 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä jonka kanssa ei enää nähdä, kaipaatko? Minä välillä kaipaan, sataa, kumpparit on käytössä, sadetakin huppu päässä, tulit mieleen. Yrititkö lähestyä vai vältellä, kuvittelinko kaiken, en koskaan tiedä. Pitäisikö olla pahoillaan ja hävetä, pitäisikö iloita siitä mitä oli ja ei ollut, en näillä tiedoilla voi tietää. Sade vain satelee ja lätäköissä loiskuu. Minulla on nämä ilmassa leijuvat kysymykset seurana. Arvoitus maanantaihin: Voiko sellainen loppua, joka ei koskaan ala?

Kaipaan. Yritin. Et kuvitellut. Ei tarvitse hävetä. Toteutumaton rakkaus ei koskaan lopu; se voi vain muuttaa muotoaan.

Vierailija
23452/25856 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskottikeisari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän sitten itse menestynyt sinua paremmin, kun tuollaista oletat?

Kyllä tavallaan. Elintaso paljon parempi. Itsellä ollut vaikeuksia työllistyä kokoaikaisesti ja saa nähdä lähteekö nykyinenkin työ alta.

Vierailija
23453/25856 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Vierailija
23454/25856 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa rakkautta ja tunteita kuin alussa, kun kevääl 21 tavattiin. Kolahti sen verran kovaa ja vaikkei olla tänä vuonna nähty, valitsisin ihanan, aidon ja avarakatseisen uudestaan...😊

Vierailija
23455/25856 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Miehelle.

Vierailija
23456/25856 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Loppuakseen pitää ensin alkaa.

Vierailija
23457/25856 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

J-man

Vierailija
23458/25856 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

P:lle en kelvannutkaan🤭

Vierailija
23459/25856 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekki roihuu jo.

Vierailija
23460/25856 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetkö viel ainakin yhden rakkauslaulun??

Tee sä, laitat sen sitten tänne. Jos oot rohkea niin kuvaa tubeen ja linkkaa tänne.

Ketju on lukittu.