Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Siellä autosi oli pihassa. Olin todella yllättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Liekki palaa yhä.
Kestää tuulet ja pakkastalvetkin.
Vierailija kirjoitti:
Liekki palaa yhä.
Kenessä? Ketä kohtaan?
"Rakkaus se meissä palaa kuin öljy pumpulissa."
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varmaan sit köyhä kun ei oo autoa. No en stadilaisena sellaista periaatteessa tarvitsekkaan. Oon kyllä joskus miettinyt. Mut sit toisaalta ennemmin ottaisin kyl kakspyöräsen. Sillä vois hurauttaa kaivatun luo, pyytää että hyppää kyytiin ja ajaa jonnekin maailman kovin kaivattu siinä takana. Joskus sen kakspyöräsen vielä hankin.
Mulla ei oo edes varaa ajokorttiin. Terveiset kaivatulle.
Mangusti kirjoitti:
Todella kylmä on sun suhtatuminen. Alkaa olla selvä, että sua ei kertakaikkiaan kiinnosta onko meillä välejä vai ei.
Kenelle kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varmaan sit köyhä kun ei oo autoa. No en stadilaisena sellaista periaatteessa tarvitsekkaan. Oon kyllä joskus miettinyt. Mut sit toisaalta ennemmin ottaisin kyl kakspyöräsen. Sillä vois hurauttaa kaivatun luo, pyytää että hyppää kyytiin ja ajaa jonnekin maailman kovin kaivattu siinä takana. Joskus sen kakspyöräsen vielä hankin.
Ei oo mullakaan ajokorttia. Se joka tuon eilisen kommentin kirjoitti. Terveiset myös minulta kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
En muista, otinko aamulla lääkkeet. Nyt ois dosentti kova sana. 😃 Onko sulla sellainen?
Perheessä on kyllä.
En odota sulta enempää kuin itseltänikään. Olet sydämessä.
Vierailija kirjoitti:
En muista, otinko aamulla lääkkeet. Nyt ois dosentti kova sana. 😃 Onko sulla sellainen?
Ei, mulla on hyvä muisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän sua ahdisti "meissä" kun ei edes ollut mitään meitä?
Just se. Liian isot erot elämäntyylissä ja arvoissa että olisi tullut mitään ja välit joita ei ihan halunnu tuhota
Miksi sua ahdisti siis? Meillä sama tilanne, mutta ei siinä mikään ahdista, koska on kerran fakta näin. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin me sellaista nyt tarvittais. Junalla reissut jne. Itellä verkkokalvoissa ollut pienestä saakka häikkää, esim liikennevalot näkyvät pimeällä viitenä valoviivana ja taittovirhe ei ainakaan paranna tuota ajokokemusta. Jäin sitten kortitta.
Vierailija kirjoitti:
Minä annan, sinä saat.
Jos vaihteeks minä anna, ja sä saisit? (Kaiken sulle antaisin)
Vierailija kirjoitti:
Minä annan, sinä saat.
Sinä viet vain kaiken. Hapenkin ympäriltäni. Kohta ei ole edes ilmaa, jota hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Mulla on auto. Korttikin löytyy ;)
💗