Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Satoi tai paistoi - olet yhtä ihana😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennäänkö naimisiin
Haluaisin kyllä nähdä pari kertaa ennen maistraattia! 🤎 Tuskin enään tuntisin sinua 🤎
Mitä suotta, ensi treffit maistraatissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö viel ainakin yhden rakkauslaulun??
Tee sä, laitat sen sitten tänne. Jos oot rohkea niin kuvaa tubeen ja linkkaa tänne.
Voi, kun olisi taitoja, sanoja löytyy, mutta ei säveltäjää niille. Voin kyllä illalla töiden jälkeen linkata tänne jonkun rakkauslaulun toisen esittämänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennäänkö naimisiin
Haluaisin kyllä nähdä pari kertaa ennen maistraattia! 🤎 Tuskin enään tuntisin sinua 🤎
Tarviitte todistajat vielä 😄🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennäänkö naimisiin
Tarviitte todistajat vielä 😄🏻
Maistraatissa ne todistaa tarvittaessa viranpuolesta. Sieltä löytyy aina kaksi henkilöä
Vai olikohan se joku rakkausrunot.fi? 😁
Olis tarjolla koillismaan rieskaa ja graavilohta, lapinpuikula perunaa, grillikylkeä ja tietenkin parsaa. Tervetuloa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee sä, laitat sen sitten tänne. Jos oot rohkea niin kuvaa tubeen ja linkkaa tänne.
Voi, kun olisi taitoja, sanoja löytyy, mutta ei säveltäjää niille. Voin kyllä illalla töiden jälkeen linkata tänne jonkun rakkauslaulun toisen esittämänä.
No kirjoita lyriikat tänne tai ihan vain kuvaat kun laulat jos keksit sävelen tai jotakin. Tekeehän monet vaikka millä tyylillä asioita harrastusmaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olis tarjolla koillismaan rieskaa ja graavilohta, lapinpuikula perunaa, grillikylkeä ja tietenkin parsaa. Tervetuloa..
Kuusamosta? Taivalkoskelta? Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vai olikohan se joku rakkausrunot.fi? 😁
Mä kirjoitin sinne aikoinaan. Onko sivusto vielä hengissä?
Vierailija kirjoitti:
🌨🌨🕊🌨🌨🥺
Ketä kaipaat? Miestä vai naista?
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, taas meni kaivatun kanssa näkemiset päin honkia. Oishan se ollut kiva nähdä. Melkein vielä mieluummin kuitenkin tietäisin, että odottiko hänkin tapaamista.
Kummalle tuli este?
🥰 nopeesti tuli vaihettua pari sanaa.
Luistelukoulusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌨🌨🕊🌨🌨🥺
Ketä kaipaat? Miestä vai naista?
Maailmanrauha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kirjoita lyriikat tänne tai ihan vain kuvaat kun laulat jos keksit sävelen tai jotakin. Tekeehän monet vaikka millä tyylillä asioita harrastusmaisesti.
Pitää kirjoittaa, kun ja jos uskaltaa niitä omia sanoituksia :) ovat osa suht henkilökohtaisia, enkä niitä ole vielä kellekään paljastanut. Kirja täynnä rakkauden tunnustuksia.
Ei kannata jakaa jos pelkäät että joku käyttää.
Voi apua tätä nostalgiaa. Mikäköhän mun nimimerkki olikaan.
P-mies oli liian hieno minulle🤥