Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
22881/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että olet jo muuttanut pois, muttet olekaan.

Ai mistä päättelet, etten ole muuttanut?

Varmasta asiasta.

Vierailija
22882/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaan sua. Oikeesti 🎶 ei tää tunne lähde, eikä helpotu. Anteeks, että se "ero" oli niin huono. Anteeks niistä sanoista. Mä tein väärin, ku yritin saada susta edes jotain irti. Tein sen ihan täysin väärällä tavalla.

Kauanko aikaa "erosta"?

Kohta 3 kk

Vielä ehdit varmistaa asian, ettei tarvi jäädä vuosi(kymmeni)ksi miettimään. Jos sinä olet ollut erossa aloitteellinen, niin sinun tulee ottaa ensimmäinen askel myös lähemmäksi. Se toinen ei sitä tule tekemään, vaikka miettisi sinua päivät ja yöt. Kirjoita. Pyydä anteeksi ja kerro suoraan, mitä ajattelit. Kirjoita tuo sama hänelle selkein sanoin, mutta älä painosta äläkä aseta odotuksia. Jos juna meni jo, niin ei auta kuin hyväksyä se. Älä kuitenkaan syytä liikaa itseäsi. Se on tämä suomalainen kiusaamiskulttuuri, joka saa ihmisen pelkäämään näissä tilanteissa. Meidän pitää vain uskaltaa ja muuttaa tämä kulttuuri.

Asian pitkittyessä kuilu voi kasvaa ylittämättömäksi. Sivusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22883/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuolinen kaipaus palavasti rakastuneena ei ole kaikista mukavin tilanne.

Vierailija
22884/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minun on hyvästeltävä sinut, suurin haaveeni, joka on ollut silkkaa unta vain.

Vierailija
22885/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaan sua. Oikeesti 🎶 ei tää tunne lähde, eikä helpotu. Anteeks, että se "ero" oli niin huono. Anteeks niistä sanoista. Mä tein väärin, ku yritin saada susta edes jotain irti. Tein sen ihan täysin väärällä tavalla.

Tää vähän kiinnostaa. Mitä tarkoitat tuolla? Mitä yritit saada irti? Kerro se, niin kerron mikset saanut minusta irti. Ja miksi minä en koskaan päässyt sinusta irti.

Yritin saada edes jotain irti, et tietäisin pitääkö mitenkään tms, mut varmaan ei sitten pitänyt, koska en saanut yhtään mitään irti. Ristiriitaista käytöstä vaan. Vai olinko minä vaan se ristiriitainen tässä oikeasti?

Luultavasti olit. Eihän tuo sun vastauksesi selventänyt ollenkaan. Yrititkö siis saada irti jotain tykkäämisen osoitusta eroamalla ja vieläpä jotenkin huonolla tavalla? Ihminen, joka ei uskalla kertoa tunteistaan, ei takuulla kerro niistä tuossa tilanteessa, vaan vetäytyy kuoreensa ja esittää, ettei tunnu missään (been there done that). Tajuatko, että sitä se ihminen juuri pelkää, että hän tunnustaa tunteensa ja sinä naurat tai esität vähän aikaa ja jätät sitten hetken leikittyäsi?

Aikuinen ihminen kysyy suoraan ja puhuu asioista. Sitten se toinenkin uskaltaa puhua. Toisille tunteista puhuminen on vaikeampaa, mutta näyttävät muuten.

Lapsellista, loukkaavaa ja satuttavaa tuommoinen testaaminen ja leikkiminen. Toisaalta pelkäät samaa itsekin, jos teet noin etkä uskalla suoraan puhua. Mutta se toinen luulee, ettet vain tykännyt tarpeeksi tai että hänessä on jotain minkä kanssa et voi elää.

No mä pelkään tuota samaa mistä puhuit. Hän tiesi kyllä ihastumisesta, mut kaiken rajojen vetojen jälkeen vetäydyin hieman ja en sitten uskaltanut enää puhua suoraan mitä oikeasti haluaisin. Ja jostain kumman syystä pelkäsin, että olin vain se epätoivoinen ihastuja hänelle ja jolle nauroi koko ajan selän takana.

Yritin tosiaan tällä "erolla" saada jotain irti, mut se oli ihan täysin väärä tapa.

Millainen "ero"?

En nyt sana tarkalleen muista, koska oon poistanut viestit, mutta käytännössä syylistin siitä, että ei voida olla tekemisissä. Ja nyt tuo kuulostaa vielä pahemmalta, kun kirjoitan tuosta. En yhtään ihmettele, jos ei halua olla tekemisissä.

Laita hänelle viestiä ja selitä tuo. Jos on yhtään vielä tunteita, niin varmasti hänkin haluaa sut takaisin.

Vierailija
22886/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko aikaa "erosta"?

Kohta 3 kk

Vielä ehdit varmistaa asian, ettei tarvi jäädä vuosi(kymmeni)ksi miettimään. Jos sinä olet ollut erossa aloitteellinen, niin sinun tulee ottaa ensimmäinen askel myös lähemmäksi. Se toinen ei sitä tule tekemään, vaikka miettisi sinua päivät ja yöt. Kirjoita. Pyydä anteeksi ja kerro suoraan, mitä ajattelit. Kirjoita tuo sama hänelle selkein sanoin, mutta älä painosta äläkä aseta odotuksia. Jos juna meni jo, niin ei auta kuin hyväksyä se. Älä kuitenkaan syytä liikaa itseäsi. Se on tämä suomalainen kiusaamiskulttuuri, joka saa ihmisen pelkäämään näissä tilanteissa. Meidän pitää vain uskaltaa ja muuttaa tämä kulttuuri.

Se pelko, että oon se epätoivoinen ihastuja vie voiton. Ja koska tiedän, että jos jatkan nykyisessä työssäni, niin saattaa olla pieni mahdollisuus, että nähdään vielä. En halua olla niiden ihmisen edessä mitenkään naurunalainen.

Vierailija
22887/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai minun on hyvästeltävä sinut, suurin haaveeni, joka on ollut silkkaa unta vain.

Mikä hänestä teki sun suurimman haaveesi?

Vierailija
22888/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22889/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hänestä teki sun suurimman haaveesi?

Hän on vain niin rakas.

Vierailija
22890/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko aikaa "erosta"?

Kohta 3 kk

Se pelko, että oon se epätoivoinen ihastuja vie voiton. Ja koska tiedän, että jos jatkan nykyisessä työssäni, niin saattaa olla pieni mahdollisuus, että nähdään vielä. En halua olla niiden ihmisen edessä mitenkään naurunalainen.

Tietääkö työpaikalla siis muutkin teidän suhteesta?

Vierailija
22891/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei oo vähään aikaan näkynyt ketjussa

-tai siis en oo löytänyt itselleni viestejä.

Vierailija
22892/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, minulla tulee olemaan seuraavan 4 vuoden sisällä jo ainakin yksi tai kaksi lasta. En aio jäädä odottelemaan sinua, kun et kerta ota yhteyttä.

Vierailija
22893/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko aikaa "erosta"?

Kohta 3 kk

Ei meillä mitään suhdetta ole ollut, mut muuten oon varmasti aika läpinäkyvä ollut.

Vierailija
22894/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksipuolinen kaipaus palavasti rakastuneena ei ole kaikista mukavin tilanne.

Eihän se ole. Mutta vaikka ei paljoa lohdutakaan, et ole ainut.

Vierailija
22895/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: missä kaivattunne asuu, lähellä vai kaukana?

Voisi vaikka pallon heittää. Tosin ei oo takeita ottaisko kiinni.

Ottaisin

Vierailija
22896/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua ei oo vähään aikaan näkynyt ketjussa

-tai siis en oo löytänyt itselleni viestejä.

Ei oo enää mitään sanottavaa..

Vierailija
22897/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, minulla tulee olemaan seuraavan 4 vuoden sisällä jo ainakin yksi tai kaksi lasta. En aio jäädä odottelemaan sinua, kun et kerta ota yhteyttä.

Kaksi tuttavaani surkuttelivat tilannettani, kun minulla ei ollut edes miestä ja heillä oli. Voi voi raukkaa, kun et saa vauvaa vaan joudut pitämään noita lemmikkejäsi niiden korvikkeina. yrittivät sitten vauvaa ja ei sitä kuulunut vuosiin. Liekö vieläkään. Löysin miehen ja sain lapsen. Katkeroituivat, vaikken asiaa mitenkään enemmän tuonut ilmi. Raskausaikana toinen totesi tylysti "eka menee yleensä kesken". Ystävyys loppui siihen, kun totesi "ei olisi tuon näköistä kannattanut synnyttää". Ei se lasten teko niin helppoa ole. 

Eipä kuulosta kovin ihanilta ihmisiltä nuo tyypit

Vierailija
22898/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas, kaipaan sinua kovasti. Todennäköisesti sinä et kaipaa takaisin.

Minä ainakin kaipaan ihan älyttömästi. Olen ollut tänään jopa apaattinen ja turhautunut, kun en saa olla sen ihmisen lähellä, jota eniten haluaisin.

Vierailija
22899/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutoselle vitoseen koloselta nepasta pusuja

Vierailija
22900/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko aikaa "erosta"?

Kohta 3 kk

Ei meillä mitään suhdetta ole ollut, mut muuten oon varmasti aika läpinäkyvä ollut.

Ymmärsin jotain väärin, kun puhuit erosta niin ajattelin että teillä on ollut suhde.

Ketju on lukittu.