Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas, kaipaan sinua kovasti. Todennäköisesti sinä et kaipaa takaisin.
Minä ainakin kaipaan ihan älyttömästi. Olen ollut tänään jopa apaattinen ja turhautunut, kun en saa olla sen ihmisen lähellä, jota eniten haluaisin.
Laittaisit viestiä.
Maskottikeisari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, minulla tulee olemaan seuraavan 4 vuoden sisällä jo ainakin yksi tai kaksi lasta. En aio jäädä odottelemaan sinua, kun et kerta ota yhteyttä.
Kaksi tuttavaani surkuttelivat tilannettani, kun minulla ei ollut edes miestä ja heillä oli. Voi voi raukkaa, kun et saa vauvaa vaan joudut pitämään noita lemmikkejäsi niiden korvikkeina. yrittivät sitten vauvaa ja ei sitä kuulunut vuosiin. Liekö vieläkään. Löysin miehen ja sain lapsen. Katkeroituivat, vaikken asiaa mitenkään enemmän tuonut ilmi. Raskausaikana toinen totesi tylysti "eka menee yleensä kesken". Ystävyys loppui siihen, kun totesi "ei olisi tuon näköistä kannattanut synnyttää". Ei se lasten teko niin helppoa ole.
Lapsettomuus voi olla niin kipeä asia, että se selittää tuollaisen tökerön käytöksen. Omaa pahaa oloaan nuo "ystävät" ovat vain ilmaisseet, mutta ei se tee siitä yhtään hyväksyttävämpää. Aivan ymmärrettävää, että katkaisit välit tuollaisen jälkeen; etenkin, jos eivät ole pyytäneet sinulta anteeksi.
Ei pyytäneet, vaan yrittivät jatkaa sitä haukkumista. Kateus on kamalaa.
Vain yhden kanssa haluaisin T ehdä. Muuten saa jäädä T ekemättä.
Olen ti ja/tai ke siellä missä toissaviikolla tavattiin.
T:Niin lähellä mutta niin kaukana
Vierailija kirjoitti:
Vain yhden kanssa haluaisin T ehdä. Muuten saa jäädä T ekemättä.
Kuka T?
Onkohan siellä kaikki ihan hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me täällä töissä pärjätään.
Liisa <3
Vielä ehdittäs pitkä hyvä suhde :)
T: MM
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. Kaipaan sua ja kaikki tuntuu kaatuvan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ainakin oikein hyvin. Entäs siellä, onko kaikki hyvin ja hallinnassa?
Ei ole oikein hyvin. Sitä ei ole hirvittävän hankala lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan sua. Oikeesti 🎶 ei tää tunne lähde, eikä helpotu. Anteeks, että se "ero" oli niin huono. Anteeks niistä sanoista. Mä tein väärin, ku yritin saada susta edes jotain irti. Tein sen ihan täysin väärällä tavalla.
Kauanko aikaa "erosta"?
Kohta 3 kk
Vielä ehdit varmistaa asian, ettei tarvi jäädä vuosi(kymmeni)ksi miettimään. Jos sinä olet ollut erossa aloitteellinen, niin sinun tulee ottaa ensimmäinen askel myös lähemmäksi. Se toinen ei sitä tule tekemään, vaikka miettisi sinua päivät ja yöt. Kirjoita. Pyydä anteeksi ja kerro suoraan, mitä ajattelit. Kirjoita tuo sama hänelle selkein sanoin, mutta älä painosta äläkä aseta odotuksia. Jos juna meni jo, niin ei auta kuin hyväksyä se. Älä kuitenkaan syytä liikaa itseäsi. Se on tämä suomalainen kiusaamiskulttuuri, joka saa ihmisen pelkäämään näissä tilanteissa. Meidän pitää vain uskaltaa ja muuttaa tämä kulttuuri.
Se pelko, että oon se epätoivoinen ihastuja vie voiton. Ja koska tiedän, että jos jatkan nykyisessä työssäni, niin saattaa olla pieni mahdollisuus, että nähdään vielä. En halua olla niiden ihmisen edessä mitenkään naurunalainen.
Tietääkö työpaikalla siis muutkin teidän suhteesta?
Ei meillä mitään suhdetta ole ollut, mut muuten oon varmasti aika läpinäkyvä ollut.
Ymmärsin jotain väärin, kun puhuit erosta niin ajattelin että teillä on ollut suhde.
Sen takia laitoin "ero".
Eikäköö niitä terveisiä vaan lähettelisin. Mitähän sitä laittais🤔 Ihana se on ainaki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me täällä töissä pärjätään.
Taitaa olla joutoaikaa tai tauko kun kirjoittelet. Aurinkoa työhösi. 🌞
Vierailija kirjoitti:
En ole siellä.
Vierailija kirjoitti:
Pizza vähä kärähti uuniin, kyllä sen varmaan voi vielä syödä
P mies siellä missä olet, on sateenkaareni pää,tähtitaivaani ja rauhan satama...juu u` olet arvokas ja tärkeä,rakas ja ihana...kauniita unia...sielläkin olen lähelläsi 😊😊
Ei olleet ei. Toivottavasti ei ikinä törmätä missään.