Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
22841/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin nätti että pilaan kaikki muut.

Vierailija
22842/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: missä kaivattunne asuu, lähellä vai kaukana?

Voisi vaikka pallon heittää. Tosin ei oo takeita ottaisko kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22843/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa. Nyt on vaan vanha, epäviehättävä ja väsynyt olo.

Vierailija
22844/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat tikkarin ja viet sen pois

niin hajoitat mut ja hallitset.

Vierailija
22845/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 4 km. En tarkkaan tiedä osoitetta.

Vierailija
22846/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

R?

Ei oo Ristoa näkynyt.

Miksei?

Lähti katkolle

Vierailija
22847/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ylivoimainen(kuuma)

Vierailija
22848/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla pilaat? Eikö se olekin miehelle kunnia-asia, jos hänellä on nätti tyttöystävä?

Vierailija
22849/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N. puoli tuntia menee autolla

Vierailija
22850/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

P?

Vierailija
22851/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat tikkarin ja viet sen pois

niin hajoitat mut ja hallitset.

Sama fiilis. 💛🌞

Vierailija
22852/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mi manchi.

Vierailija
22853/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän halua tikkareitakaan enää.

Vierailija
22854/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaan sua. Oikeesti 🎶 ei tää tunne lähde, eikä helpotu. Anteeks, että se "ero" oli niin huono. Anteeks niistä sanoista. Mä tein väärin, ku yritin saada susta edes jotain irti. Tein sen ihan täysin väärällä tavalla.

Tää vähän kiinnostaa. Mitä tarkoitat tuolla? Mitä yritit saada irti? Kerro se, niin kerron mikset saanut minusta irti. Ja miksi minä en koskaan päässyt sinusta irti.

Yritin saada edes jotain irti, et tietäisin pitääkö mitenkään tms, mut varmaan ei sitten pitänyt, koska en saanut yhtään mitään irti. Ristiriitaista käytöstä vaan. Vai olinko minä vaan se ristiriitainen tässä oikeasti?

Luultavasti olit. Eihän tuo sun vastauksesi selventänyt ollenkaan. Yrititkö siis saada irti jotain tykkäämisen osoitusta eroamalla ja vieläpä jotenkin huonolla tavalla? Ihminen, joka ei uskalla kertoa tunteistaan, ei takuulla kerro niistä tuossa tilanteessa, vaan vetäytyy kuoreensa ja esittää, ettei tunnu missään (been there done that). Tajuatko, että sitä se ihminen juuri pelkää, että hän tunnustaa tunteensa ja sinä naurat tai esität vähän aikaa ja jätät sitten hetken leikittyäsi?

Aikuinen ihminen kysyy suoraan ja puhuu asioista. Sitten se toinenkin uskaltaa puhua. Toisille tunteista puhuminen on vaikeampaa, mutta näyttävät muuten.

Lapsellista, loukkaavaa ja satuttavaa tuommoinen testaaminen ja leikkiminen. Toisaalta pelkäät samaa itsekin, jos teet noin etkä uskalla suoraan puhua. Mutta se toinen luulee, ettet vain tykännyt tarpeeksi tai että hänessä on jotain minkä kanssa et voi elää.

No mä pelkään tuota samaa mistä puhuit. Hän tiesi kyllä ihastumisesta, mut kaiken rajojen vetojen jälkeen vetäydyin hieman ja en sitten uskaltanut enää puhua suoraan mitä oikeasti haluaisin. Ja jostain kumman syystä pelkäsin, että olin vain se epätoivoinen ihastuja hänelle ja jolle nauroi koko ajan selän takana.

Yritin tosiaan tällä "erolla" saada jotain irti, mut se oli ihan täysin väärä tapa.

Vierailija
22855/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P?

Ei oo Penaa näkynyt.

Vierailija
22856/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeänä

Vierailija
22857/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän halua tikkareitakaan enää.

En niin. Ei niitä jaksa imeksiä, joten pureksin ne. Ja pureksittavaksi niitä ei viitsi hommata, joten vaihdoin toiseen lajiin. 

Vierailija
22858/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaan sua. Oikeesti 🎶 ei tää tunne lähde, eikä helpotu. Anteeks, että se "ero" oli niin huono. Anteeks niistä sanoista. Mä tein väärin, ku yritin saada susta edes jotain irti. Tein sen ihan täysin väärällä tavalla.

Tää vähän kiinnostaa. Mitä tarkoitat tuolla? Mitä yritit saada irti? Kerro se, niin kerron mikset saanut minusta irti. Ja miksi minä en koskaan päässyt sinusta irti.

Yritin saada edes jotain irti, et tietäisin pitääkö mitenkään tms, mut varmaan ei sitten pitänyt, koska en saanut yhtään mitään irti. Ristiriitaista käytöstä vaan. Vai olinko minä vaan se ristiriitainen tässä oikeasti?

Luultavasti olit. Eihän tuo sun vastauksesi selventänyt ollenkaan. Yrititkö siis saada irti jotain tykkäämisen osoitusta eroamalla ja vieläpä jotenkin huonolla tavalla? Ihminen, joka ei uskalla kertoa tunteistaan, ei takuulla kerro niistä tuossa tilanteessa, vaan vetäytyy kuoreensa ja esittää, ettei tunnu missään (been there done that). Tajuatko, että sitä se ihminen juuri pelkää, että hän tunnustaa tunteensa ja sinä naurat tai esität vähän aikaa ja jätät sitten hetken leikittyäsi?

Aikuinen ihminen kysyy suoraan ja puhuu asioista. Sitten se toinenkin uskaltaa puhua. Toisille tunteista puhuminen on vaikeampaa, mutta näyttävät muuten.

Lapsellista, loukkaavaa ja satuttavaa tuommoinen testaaminen ja leikkiminen. Toisaalta pelkäät samaa itsekin, jos teet noin etkä uskalla suoraan puhua. Mutta se toinen luulee, ettet vain tykännyt tarpeeksi tai että hänessä on jotain minkä kanssa et voi elää.

No mä pelkään tuota samaa mistä puhuit. Hän tiesi kyllä ihastumisesta, mut kaiken rajojen vetojen jälkeen vetäydyin hieman ja en sitten uskaltanut enää puhua suoraan mitä oikeasti haluaisin. Ja jostain kumman syystä pelkäsin, että olin vain se epätoivoinen ihastuja hänelle ja jolle nauroi koko ajan selän takana.

Yritin tosiaan tällä "erolla" saada jotain irti, mut se oli ihan täysin väärä tapa.

Millainen "ero"?

Vierailija
22859/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P?

Noh?💙

Vierailija
22860/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset