Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
22641/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun on oikeasti paha, vaikka uskottelee itsellensä muuta, ei hyvä heilu.

Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki.

Hyvä kello kauas kuuluu, paha kello kauemmas. Nyt täys ku turuse pyssy. Ai niin ja lakaistaan ensin omat raput ja sitten vasta naapurin. Hyvää päivänjatkoa.

Ja jos puhuu lähinnä vertauskuvilla, päätyy niitä kirjoittamaan nettiinkin. Epäilemättä ihan tyytyväisenä. Päiviä sinne

Vierailija
22642/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuttui.

Ajatella! Etkä muuta tehnyt kuin...(saa jatkaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
22643/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkei sinua ollutkaan, olit se johon heijastin heränneet tuntemukseni, toiveeni ja unelmani.

Tää on yks mun pahimmista peloista, että hänen suunnaltaan tilanne olis tää. Me on tunnettu vuosia ja vietetty paljon aikaa yhdessä. Me on tehty erilaisia asioita ja juteltu vaikka mistä. Me on kohdattu yhdessä monenlaisia tunteita. Se, mitä avoimesti ei ole tutkittu, on romanttinen aspekti. Siitä huolimatta mä aattelen, että tällä tuntemisella kyllä tietää onko sellaista tunnetta vai ei ole. Kyse ei ole enää siitä onko se yksiselitteistä, siltä osin se on, onko sitä tunnetta vai ei.

Eri asia on sitten erilaiset raamittavat faktat ja niihin liittyvät elämän valinnat sen suhteen mitä elämässään haluaa ja pystyykö toinen sen tarjoamaan. Se on toki iso asia, jos toisen valitessaan joutuu jostain itselleen tärkeästä luopumaan ja päätös on vaikea.

Itse toivoisin, että hän vois mulle kertoa sen, jos ei sitä tunnetta ole. Jos ei sitä ole nyt, ei se enää mistään kyllä synny. Kyllä mä myös toivoisin tietäväni, jos kyse on jostain valinnasta, vaikka se raastavaa onkin.

Vierailija
22644/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani siitä, miten sekaisin menin hänestä pitkäksi aikaa. Yhden joululahjan kortista etenkin.

Vierailija
22645/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun on oikeasti paha, vaikka uskottelee itsellensä muuta, ei hyvä heilu.

Se, että joku ei tykkää susta, ei tee hänestä pahaa. Tuskin kirjoittelisit kaipausketjuun oikeasti pahalle ihmiselle.

Se, että joku kirjoittaa tänne sellaista kuin minä äsken saattaa herättää ajatuksia ihan kenessä tahansa. Sinä jaoit omasi tietämättä mitään siitä kenelle sanani tarkoitin ja mitä niihin sisältyy. Molemmilla tietenkin oikeus kirjoittaa ja reagoida. Tietämättä mitään toisen asioista. Hyvää päivän jatkoa sinne.

Mä tiedän että sä kohdistit ne jollekin miehelle nimeltä Tsikatilo ja Turkuun oletettavasti. Näin ainakin olet sanonut. Kokeile kohdistaa ne kuitenkin netin ulkopuolella. Saattaa tavoittaa paremmin. Tuskinpa täällä viettää aikaansa. Vai onko sinun tarkoitus vain, näillä vihaa uhkuvilla kirjoituksilma tyhjentää mieltäsi ja samalla luoda epämukavaa ilmapiiriä tänne meille kaikille ulkopuolisille.

Onko paljonkin alttiutta tarttua toisten viesteihin ja jopa loukkaantua niistä?

Vierailija
22646/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuttui.

Kuka suuttui?

Vierailija
22647/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki.

Hyvä kello kauas kuuluu, paha kello kauemmas. Nyt täys ku turuse pyssy. Ai niin ja lakaistaan ensin omat raput ja sitten vasta naapurin. Hyvää päivänjatkoa.

Ja jos puhuu lähinnä vertauskuvilla, päätyy niitä kirjoittamaan nettiinkin. Epäilemättä ihan tyytyväisenä. Päiviä sinne

Epäilemättä kyllä. Olet oikeassa että joskus käytän vertauskuvia puhuessani asioista netin ulkopuolella. En kuitenkaan koko ajan. En niitä nyt netissäkään koko ajan käytä. Vain tilanteissa joihin ne sopivat. Tyytyväisyyksistä en tiedä. Kiitos kiitos. Päiviä sinullekin.

Vierailija
22648/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ku ei oo itteensä tappamaan niin alotan ryyppäämisen. Siinä oon sentään varmaan hyvä.

Tuu tänne kuunteleen sateenropinaa mieluummin

Kuuluu ne täälläki.

Yhdessä kivempaa

Äiti opetti ettei ventovieraiden luo saa mennä.

Vierailija
22649/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuutkohan koskaan tietämään mun ajatuksista.

Aiotko koskaan kertoa.

En. Patsi jos onnistut jotenkin huijaamaan minut täysin juovuksiin.

Ei ole mitään motivaatiota huija tai muutenkaan puristaa toisesta ajatuksia. Ne jaetaan omasta halusta, ja jos ei sitä halua ole, ei ole oikeastaan yhtään mitään ja sitten saa olla koko juttu.

Vierailija
22650/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä opetus, että vieraiden ihmisten kotiin ei mennä. Mitä vaan ikävää voi tapahtua.

Vierailija
22651/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollu vihainen kaikille, maailmalle ja itselleni. Oon ollu väsyny perustelemaan olemassaoloani, pyrkimyksiäni puolitutuille. Nyt en välitä enää paskaakaan. Jos en kelpaa niin eipä tarvii olla enää tekemisissä. Oon ihminen siinä missä muutkin ja mua on kohdeltava tasa-arvoisesti kuten muitakin.

Niin sitä pitää💪🏻

Vierailija
22652/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että joku ei tykkää susta, ei tee hänestä pahaa. Tuskin kirjoittelisit kaipausketjuun oikeasti pahalle ihmiselle.

Se, että joku kirjoittaa tänne sellaista kuin minä äsken saattaa herättää ajatuksia ihan kenessä tahansa. Sinä jaoit omasi tietämättä mitään siitä kenelle sanani tarkoitin ja mitä niihin sisältyy. Molemmilla tietenkin oikeus kirjoittaa ja reagoida. Tietämättä mitään toisen asioista. Hyvää päivän jatkoa sinne.

Mä tiedän että sä kohdistit ne jollekin miehelle nimeltä Tsikatilo ja Turkuun oletettavasti. Näin ainakin olet sanonut. Kokeile kohdistaa ne kuitenkin netin ulkopuolella. Saattaa tavoittaa paremmin. Tuskinpa täällä viettää aikaansa. Vai onko sinun tarkoitus vain, näillä vihaa uhkuvilla kirjoituksilma tyhjentää mieltäsi ja samalla luoda epämukavaa ilmapiiriä tänne meille kaikille ulkopuolisille.

Onko paljonkin alttiutta tarttua toisten viesteihin ja jopa loukkaantua niistä?

Onko paljonkin alttiutta loukkaantua kun joku kertoo miten asia on? Jos ajattelet, että voit olla negaperse ja rellestää vapaasti niin olet väärässä. Maailma ei toimi niin. Minä en tarttunut viestiisi siinä mielessä, mitä yrität vihjailla. Enkä siitä loukkaantunut. En edes siitä että väität moista. Kerroin vain miten asia on. Sinä valitsit tulkita, että joku olisi vetänyt herneen nenään.

Vierailija
22653/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin riskin ja lähetin viestin. Ajattelin, että jos numero estossa, niin eihän se sitä edes saa. Itse kuitenkin sain tehtyä kädenojennuksen ja rauhan eleen.

Toivotaan parasta. Kerro sitten miten kävi.

En usko, että vastaa takaisin, mutta oma olo levollinen. Ei tarvitse sanoa, ettenkö koskaan yrittänyt selvittää välejä.

Vierailija
22654/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vanhuksella sujuu?

Lonkkaan sattuu, ja selkääkin kolottaa. Sopivasti. Onneksi vielä kait ohimeneviä. Muuten: Always look at The bright side of life. Edelleen. Paranen vaan kuin viini 😉😙

Vierailija
22655/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.[/quote]En ole selvitellyt. Kai ymmärrät, että  olen sinun suhteen totaallisen jäävi.[/quote]

Ymmärrän sen. Odotellaan siis siihen saakka että saadaan numerot vaihdettua kasvotusten. Milloin se sitten tapahtuukaan. Täällä voi kirjoittaa mitä vaan, mutta vain sillä on oikeasti merkitystä, mitä tapahtuu irl.

Vierailija
22656/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru tuletko jo töistä?

Vierailija
22657/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vanhuksella sujuu?

Mitäs tässä. Kolottelee.

Viltin alle soffalle pötkölleen sitten.

Ei jouda, kun pitää hötkytä. Illalla sit.

Vierailija
22658/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttui.

Kuka suuttui?

Ja mistä?

Vierailija
22659/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin yrittäisit saada reaktiota, oli sitten mikä tahansa.

Vierailija
22660/25856 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin yrittäisit saada reaktiota, oli sitten mikä tahansa.

?

Ketju on lukittu.