Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Muistatteko vanhoja in paikkoja helsingissä? Missä paikoissa kävitte nuorena viettämässä aikaa?"
Entäs muissa kaupungeissa?
Lahti, Turku, Tampere, Oulu, Jyväskylä, jne. Missä ikinä ootte nuorena asuneet.Faarao ja High Hill/ Lahti
High Hill on tuttu. Eka baari johon alaikäisenä pääsin. Myöhemmin viihdyttiin Divassa. Sitten oli se joku irkkupubi, jossa tuli joskus käytyä.
Mulla on eri numero kuin viime syksynä. Oli vähän aikaa estossa. Poistin sen jo aikaa sitten. Hiljaista on ollut!
Vierailija kirjoitti:
Mun haaveet ja unelmat on arkisia. En kaipaa rahaa tai mainetta. Kaipaan ystävää ja rakkautta. Mikä sinällään on hauska, koska saan kaikkea muuta mitä kaipaan.
Siksi ei kannatakaan ripustaa omaa onnellisuuttaan muiden ihmisten varaan, vaan sen pitää löytyä itsestä. Muilla ihmisillä on oma tahtonsa, omat onnellisuuden lähteensä, eivätkä nämä välttämättä liity sinuun mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä kukakin pitää tavoittelemisen arvoisena.
Ne on arvo kysymyksiä.
Pääasia, että kohtaavat, kun 2 ihmistä luovat suhteen.
Muutenkin ihmissuhteissa.
Eri
Ehkei sinua ollutkaan, olit se johon heijastin heränneet tuntemukseni, toiveeni ja unelmani.
Vierailija kirjoitti:
Ehkei sinua ollutkaan, olit se johon heijastin heränneet tuntemukseni, toiveeni ja unelmani.
Mulla käy aina tämä. Ihastun mahdollisimman saavuttamattomaan ja liitän siihen mielessäni kaikki ominaisuudet, joihin haluaisin ihastua. Ihastus menee ohitse sitten sitä mukaa kun kohteen todellinen olemus paljastuu erilaiseksi mitä fantasiani, ja jossakin vaiheessa löydän uuden henkilön haaveillakseni, voi olla vuosiakin välissä.
On aina ollut tällaista. En edes oikeastaan halua mitään muuta, en kaipaa todellista ihmissuhdetta. Fantasiat ovat parempia.
Mä oon ollu vihainen kaikille, maailmalle ja itselleni. Oon ollu väsyny perustelemaan olemassaoloani, pyrkimyksiäni puolitutuille. Nyt en välitä enää paskaakaan. Jos en kelpaa niin eipä tarvii olla enää tekemisissä. Oon ihminen siinä missä muutkin ja mua on kohdeltava tasa-arvoisesti kuten muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla käy aina tämä. Ihastun mahdollisimman saavuttamattomaan ja liitän siihen mielessäni kaikki ominaisuudet, joihin haluaisin ihastua. Ihastus menee ohitse sitten sitä mukaa kun kohteen todellinen olemus paljastuu erilaiseksi mitä fantasiani, ja jossakin vaiheessa löydän uuden henkilön haaveillakseni, voi olla vuosiakin välissä.
On aina ollut tällaista. En edes oikeastaan halua mitään muuta, en kaipaa todellista ihmissuhdetta. Fantasiat ovat parempia.
Kiitos tästä tiedosta. Täytyy sanoa, että uutta minulle tämä. Sillä kaipaan ihmissuhdetta. Kaikkinensa.
Tuhmalle tytölle, olet mielessäni.
m-n
Aikuiset näin sadepäivänä.
Kaivatulle terkkuja... 😘
Sadepisarat mökillä kattoon ropisee.
On levollista. Haaveilen.
Ehkä nukahdan.
Heipä hei!
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun on oikeasti paha, vaikka uskottelee itsellensä muuta, ei hyvä heilu.
Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki.
Hyvä kello kauas kuuluu, paha kello kauemmas. Nyt täys ku turuse pyssy. Ai niin ja lakaistaan ensin omat raput ja sitten vasta naapurin. Hyvää päivänjatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun on oikeasti paha, vaikka uskottelee itsellensä muuta, ei hyvä heilu.
Se, että joku ei tykkää susta, ei tee hänestä pahaa. Tuskin kirjoittelisit kaipausketjuun oikeasti pahalle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka odottaa kumppanin olevan kiltti, liittävät siihen usein tiedostamattaan alistumisen, jopa manipuloimisen, kontrolloimisesta puhumattakaan. Sellaisia me ihmiset ollaan. Tämmöisen käytöksen jälkeen kiltti saattaa hyvässä lykyssä löytää voimansa ja ne voivat tuntua ihan supervoimilta. Ja jos joku kohtaa supervoimien tunteessa elävän, voi saada väärän kuvan, mikä on harmillista. Kiltti on kuitenkin koteloitumisvaiheessa. Se voi kestää eri pituisia aikoja. Sen jälkeen hän on vielä hetken tuulien vietävissä, sokeutunut mahtavasta vapaudestaan, jotka siivet mahdollistavat, mutta tilanteen tasoituttua hän toivottavasti löytää jonkin sortin tasapainon kiltteyden, vahvuuden ja avoimuuden suhteen. Haavoittuva on hänkin, siivet ei kestä mitä tahansa. Mutta loppujen lopuksi hän tietää, että ilman siipiäkin voi elää. Hän ei ole perhonen.
Nyt tuli syvällistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuutkohan koskaan tietämään mun ajatuksista.
Aiotko koskaan kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki.
Hyvä kello kauas kuuluu, paha kello kauemmas. Nyt täys ku turuse pyssy. Ai niin ja lakaistaan ensin omat raput ja sitten vasta naapurin. Hyvää päivänjatkoa.
Peukku
Vierailija kirjoitti:
Miten vanhuksella sujuu?
Mitäs tässä. Kolottelee.
KL