Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
If you love someone
set them free.
If they come back
it means nobody liked them.
Set them free again.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin yrittäisit saada reaktiota, oli sitten mikä tahansa.
Onpa surullista, että sä ajattelet noin. Sä et voi ajatellakaan sitä, että musta ihan oikeesti saattaa tuntua siltä, mitä sanon. Mä oon pahoillani, ettei se miellytä sua, miltä musta tuntuu ja on selkeesti aiheuttanut pettymyksen koskien mun luonnetta. En kuitenkaa voi olla muuta kuin olen.
Vierailija kirjoitti:
If you love someone
set them free.If they come back
it means nobody liked them.Set them free again.
😁 täsä o ny sitä huumoria
Vierailija kirjoitti:
.
En ole selvitellyt. Kai ymmärrät, että olen sinun suhteen totaallisen jäävi.
Ymmärrän sen. Odotellaan siis siihen saakka että saadaan numerot vaihdettua kasvotusten. Milloin se sitten tapahtuukaan. Täällä voi kirjoittaa mitä vaan, mutta vain sillä on oikeasti merkitystä, mitä tapahtuu irl.
Miksi alapeukku? Kerrohan kultaseni, että mitä oikein odotat minulta? Kyllähän se niin on, että molemmilta tarvitaan lähestymistä toista kohtaan ihan oikeasti, jos meinaa että nämä asiat ikinä etenee...
Kyllä sut vielä alasti nään. Se olkoon elämäntehtäväni.
Ääh, en tiedä edes kuka näihin viesteihin vastailee. Et varmaan edes sinä. Antaa olla
Toivottavasti sulla kivaa ja kiva päivä
Vierailija kirjoitti:
Ääh, en tiedä edes kuka näihin viesteihin vastailee. Et varmaan edes sinä. Antaa olla
Just tuli sama tunne, lähen muihin puuhiin siis
Yksinäistä on, odottelen yhtä kotiin.
Moni on vaatteet päällä viehättävämpi kuin ilkialasti.
Vierailija kirjoitti:
Tylsää, ankeaa ja paskaa. Kuten joka päivä. Odotan aina vaan, että päivä olisi ohi ja hetken illalla saatan olla tyytyväinen, jos olen yksin ja kaikki hommat paketissa ja saan rentoutua. Usein yö pilaa taas kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tavoite tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Toivon samaa sulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
En ole selvitellyt. Kai ymmärrät, että olen sinun suhteen totaallisen jäävi.
Ymmärrän sen. Odotellaan siis siihen saakka että saadaan numerot vaihdettua kasvotusten. Milloin se sitten tapahtuukaan. Täällä voi kirjoittaa mitä vaan, mutta vain sillä on oikeasti merkitystä, mitä tapahtuu irl.
Miksi alapeukku? Kerrohan kultaseni, että mitä oikein odotat minulta? Kyllähän se niin on, että molemmilta tarvitaan lähestymistä toista kohtaan ihan oikeasti, jos meinaa että nämä asiat ikinä etenee...En ole peukutellut mitään. Lähestytään vaan, milloin se ikinä tapahtuukaan.
Vierailija kirjoitti:
Okei sit :)
Vierailija kirjoitti:
En olekaan kiinnostunut monista enkä (ulkoisesta) viehättävyydestä niinkään kuin siitä alastomuudesta ja asioista joihin se liittyy. Mua viehättää ihan muut jutut hänessä eniten yhtä kaikki, vaikka kaunis onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin yrittäisit saada reaktiota, oli sitten mikä tahansa.
Onpa surullista, että sä ajattelet noin. Sä et voi ajatellakaan sitä, että musta ihan oikeesti saattaa tuntua siltä, mitä sanon. Mä oon pahoillani, ettei se miellytä sua, miltä musta tuntuu ja on selkeesti aiheuttanut pettymyksen koskien mun luonnetta. En kuitenkaa voi olla muuta kuin olen.
Mikä sun luonteessa sitten on pielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan kiinnostunut monista enkä (ulkoisesta) viehättävyydestä niinkään kuin siitä alastomuudesta ja asioista joihin se liittyy. Mua viehättää ihan muut jutut hänessä eniten yhtä kaikki, vaikka kaunis onkin.
mitkä muut jutut
Sulle ei sitten juolahtanut mieleen, että tekstiä ei varmaankaan ollut sulle osoitettu, jos siinä on tunnisteena tapahtumakuvaus jollaista elämässäsi ei ole tapahtunut?