Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun on oikeasti paha, vaikka uskottelee itsellensä muuta, ei hyvä heilu.
Se, että joku ei tykkää susta, ei tee hänestä pahaa. Tuskin kirjoittelisit kaipausketjuun oikeasti pahalle ihmiselle.
Se, että joku kirjoittaa tänne sellaista kuin minä äsken saattaa herättää ajatuksia ihan kenessä tahansa. Sinä jaoit omasi tietämättä mitään siitä kenelle sanani tarkoitin ja mitä niihin sisältyy. Molemmilla tietenkin oikeus kirjoittaa ja reagoida. Tietämättä mitään toisen asioista. Hyvää päivän jatkoa sinne.
Kukapa pahoinpitelijäänsä ikävöisi? mä kysyn. Hän kuvittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vanhuksella sujuu?
Mitäs tässä. Kolottelee.
Viltin alle soffalle pötkölleen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuutkohan koskaan tietämään mun ajatuksista.
Aiotko koskaan kertoa.
Jos oot fiksu keksit keinot siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ku ei oo itteensä tappamaan niin alotan ryyppäämisen. Siinä oon sentään varmaan hyvä.
Jokainen tavallaan. Älä kuitenkaan ole tapojesi vanki. Kokeile jotain muutakin keinoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko koskaan kertoa.
En. Patsi jos onnistut jotenkin huijaamaan minut täysin juovuksiin.
Muistelen kuinka jännitti, kun oltiin vatsakkain käsi kädessä. Oltaisiinpa taas ja muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkei sinua ollutkaan, olit se johon heijastin heränneet tuntemukseni, toiveeni ja unelmani.
Mulla käy aina tämä. Ihastun mahdollisimman saavuttamattomaan ja liitän siihen mielessäni kaikki ominaisuudet, joihin haluaisin ihastua. Ihastus menee ohitse sitten sitä mukaa kun kohteen todellinen olemus paljastuu erilaiseksi mitä fantasiani, ja jossakin vaiheessa löydän uuden henkilön haaveillakseni, voi olla vuosiakin välissä.
On aina ollut tällaista. En edes oikeastaan halua mitään muuta, en kaipaa todellista ihmissuhdetta. Fantasiat ovat parempia.
Kiitos tästä tiedosta. Täytyy sanoa, että uutta minulle tämä. Sillä kaipaan ihmissuhdetta. Kaikkinensa.
Niin, ihmiset ovat erilaisia. Kaikki eivät tosiaankaan kaipaa ihmissuhdetta, siitä keskusteltiin täällä eilenkin jonkin verran (kunnes viestit lähtivät poistoon nousevan aggression myötä).
Vierailija kirjoitti:
Ku ei oo itteensä tappamaan niin alotan ryyppäämisen. Siinä oon sentään varmaan hyvä.
Tuu tänne kuunteleen sateenropinaa mieluummin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun on oikeasti paha, vaikka uskottelee itsellensä muuta, ei hyvä heilu.
Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki.
Hyvä kello kauas kuuluu, paha kello kauemmas. Nyt täys ku turuse pyssy. Ai niin ja lakaistaan ensin omat raput ja sitten vasta naapurin. Hyvää päivänjatkoa.
Lakaisee omia rappusiaan, tietyt pyhät on hyviä siihen. Olipa vähän lakaistavaa tänään. Hyvää päivän jatkoa sinnekin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tavallaan. Älä kuitenkaan ole tapojesi vanki. Kokeile jotain muutakin keinoa.
No voishan sitä huumeitaki kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Muistelen kuinka jännitti, kun oltiin vatsakkain käsi kädessä. Oltaisiinpa taas ja muutakin.
Ai oltiinko me käsikädessä. Ei oltu. En muista tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko koskaan kertoa.
En. Patsi jos onnistut jotenkin huijaamaan minut täysin juovuksiin.
Sivusta: just tota toimintatapaa en halua enkä hyväksy. Hieman, jos tarttee rohkasua tai hermojen helpotusta niin Ok. Mut mitään kaatokännejä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu ne täälläki.
Vierailija kirjoitti:
Otin riskin ja lähetin viestin. Ajattelin, että jos numero estossa, niin eihän se sitä edes saa. Itse kuitenkin sain tehtyä kädenojennuksen ja rauhan eleen.
Toivotaan parasta. Kerro sitten miten kävi.
Vierailija kirjoitti:
Hetken aikaa mietin mut ei, niin ei tapahtunut. Ei ollut mitään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu ne täälläki.
Yhdessä kivempaa
En ole selvitellyt. Kai ymmärrät, että olen sinun suhteen totaallisen jäävi.