Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Jos olet toipunut kaipauksesta, ilmoita se minulle. Lopetan sitten kaipaamisen minäkin täällä. Koskaan en sua unhoita.
Pilluilta ilmeisesti tulossa. Kiva juttu!
Vierailija kirjoitti:
Kustomi
Ihan sama mitä sanoo tai tekee, lopputulos on aina yhtä huono. Kuten sanoin, en enää jaksa uskoa, että tässä elämässä kohtaisin enää mitään aitoa. Jos olis vielä toivoa jostain, niin sitä jaksais panostaa ja miettiä sanomisiaan ja tekemisiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko, että koskaan kaipasitkaan. Korjaa ihmeessä, jos olen väärässä. Mielelläni olisin.
Kaipauksesta voi myös toipua niin kuin sairaudesta.
Oletko siis toipunut ja täällä? 🤔[/quote
Täälläkin on ihmisiä, joille kaipaus on piristävää ja niitä, jotka kärsivät siitä jossain määrin niin kun riippuvuuksista kärsitään. Kaipaus on rakkauden ulkoistamista itsensä ulkopuolelle.
Hei rakas N~~~i. Koska nähdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko, että koskaan kaipasitkaan. Korjaa ihmeessä, jos olen väärässä. Mielelläni olisin.
Oletko siis toipunut ja täällä? 🤔[/quote
Täälläkin on ihmisiä, joille kaipaus on piristävää ja niitä, jotka kärsivät siitä jossain määrin niin kun riippuvuuksista kärsitään. Kaipaus on rakkauden ulkoistamista itsensä ulkopuolelle.Ei kun ne syyttää sitä toista eivätkä ota vastuuta omista tuntemuksista ja ongelmista. Pahin tapaus vie kaipuun kohteen luo ja sitten huomaa että sehän olikin virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ei olisi tarvinnut olla mitään muuta paitsi kiva. ja nauttisit imeväpilluisen naisen vierestä heräämisestä ja nukahtamista. Mutta not for you. Ei pysty ymmärtämään. Enkä haluakaan.
Mitä tarkoittaa tuo imeväpilluinen nainen?
On se, joka aina leveilee seksitaidoillaan, rintaliiveillään, suristimillaan, päristimillään, alapään reenauksella, nettikaipaajillaan aka ameriikan kenraaleilla ja afrikan prinsseillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
panetuksen voima sietämätön
Mites ny nuin ny?
mielikuvitus valloillaan,fyysistä läheisyyttä ollu viimeks varmaan joskus 4-6kk sitten..
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Kumman ottaisit?
🔺 Kaivattu
🔻 Eurojackpot
🔺 Kaipaamani. Ei tunneta, mutta haluaisin tutustua. Kolahti sen verran kovaa...Ja teen työtä, mistä pidän.
Leväperäistä paskaa täälläkin taasen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on harmi, että ei olla enää yhteyksissä 😔 jotenkin kaikki nämä jutut haluaisin jakaa sun kanssa. Joka päivä haluaisin laittaa jotain, mutta en voi. Tuntuu pahalta.
Oliko teillä pitkä suhde?
Ei meillä mitään suhdetta ikinä ollut.
No mikä sitten estää ottamasta häneen yhteyttä? Olette kai kuitenkin vielä ystäviä?
Ei me olla. Nainen (varattu) ei voi olla miehen (sinkku) ystävä.
Harmi, tiedä mitä kummastakin juoruillaan...Kyllä voi jos se on oikeaa ystävyyttä eikä selän takana pelaamista. En ottaisi liian mustasukkaista ja omistushaluista miestä koskaan, täytyy olla vapaus elää myös valitsemiensa ystävien kanssa. Molemmin päin on oltava täysi luottamus, tietenkään koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu mutta se kai on elämää sekin. Ei viitsisi elää koko ajan vain pelko persnahassa, silloin loppuu elämänilo.
Luottamusta ei ole. Sanat vs teot.
Vi#uttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ny nuin ny?
mielikuvitus valloillaan,fyysistä läheisyyttä ollu viimeks varmaan joskus 4-6kk sitten..
Voi luoja miten kestät, varmaan kuolet kohta puutteeseen
-vanha kyynikko sivustalta
Vierailija kirjoitti:
Leväperäistä paskaa täälläkin taasen.
Ei ole levää siinä.
Maskottikeisari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kustomi
Ihan sama mitä sanoo tai tekee, lopputulos on aina yhtä huono. Kuten sanoin, en enää jaksa uskoa, että tässä elämässä kohtaisin enää mitään aitoa. Jos olis vielä toivoa jostain, niin sitä jaksais panostaa ja miettiä sanomisiaan ja tekemisiään.
Vaikutat joka tapauksessa poikkeuksellisen kivalta ja ajattelevaiselta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ny nuin ny?
Turha sun on maitojas tuosta nostaa. Rauhassa vaa🏻
Ei mene kaaliin ei.
Vierailija kirjoitti:
Sun ei olisi tarvinnut olla mitään muuta paitsi kiva. ja nauttisit imeväpilluisen naisen vierestä heräämisestä ja nukahtamista. Mutta not for you. Ei pysty ymmärtämään. Enkä haluakaan.
No mitäs hän sitten teki, ettei ollutkaan kiva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ny nuin ny?
Turha sun on maitojas tuosta nostaa. Rauhassa vaa🏻
Ei mene kaaliin ei.
..mut tähän hätään porkkanakin kelpais🐰
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, rakas. Et ole omani, mutta omanani sinua pidän, sydäntäni vasten.
Samat tunteet. Et ole minun, mutta sydän huutaa, että haluan sinut omakseni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista sairauksista ei voi parantua
Mites ny nuin ny?