Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Maskottikeisari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Kumman ottaisit?
🔺 Kaivattu
🔻 Eurojackpot
Hah, eiköhän eurojackpotilla lähtisi kaivattu tai kaks messiin.
Noin mäkin sen ajattelen. En usko saavani kokea enää aitoa rakkautta tässä elämässä. Mutta eurojackpot-miljonäärinä sais kuitenkin kauniita naisia. Kaikkea ei voi saada, eikä rahalla saa rakkautta. Mutta seksiä saa kuitenkin, ja se on melkein sama asia, jos aitoja tunteita ei ole tarjolla.
E-jäckpotin osuessa kohdalle unohtaisin kaikki naiset tyystin. Lukuun ottamatta äitiäni ja tätejäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän puuhailet?
Yritän nollata päätä.
Käykö kierroksilla viikon jäljiltä?
Jos minulta kysyt, niin käyn.
Ala mun kissaksi, niin kukaan ei epäile mitään ihmeellistä.🙊 Hyvää vkl sulle, kissalle, joka oot viime aikoina onnistunut taas löytämään reitin mieleeni. Oot aika spessu. Ww
En taida jaksaa enää edes haaveilla, kun ei meitä tule. On ollut itsepetosta kuvitella, että tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on harmi, että ei olla enää yhteyksissä 😔 jotenkin kaikki nämä jutut haluaisin jakaa sun kanssa. Joka päivä haluaisin laittaa jotain, mutta en voi. Tuntuu pahalta.
Oliko teillä pitkä suhde?
Ei meillä mitään suhdetta ikinä ollut.
No mikä sitten estää ottamasta häneen yhteyttä? Olette kai kuitenkin vielä ystäviä?
Ei me olla. Nainen (varattu) ei voi olla miehen (sinkku) ystävä.
Harmi, tiedä mitä kummastakin juoruillaan...
Kyllä voi jos se on oikeaa ystävyyttä eikä selän takana pelaamista. En ottaisi liian mustasukkaista ja omistushaluista miestä koskaan, täytyy olla vapaus elää myös valitsemiensa ystävien kanssa. Molemmin päin on oltava täysi luottamus, tietenkään koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu mutta se kai on elämää sekin. Ei viitsisi elää koko ajan vain pelko persnahassa, silloin loppuu elämänilo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän puuhailet?
Yritän nollata päätä.
Käykö kierroksilla viikon jäljiltä?
Jos minulta kysyt, niin käyn.
En tiedä keneltä kysyin, heh. Ehkä sitten sinulta. Onko stressiä?
Onhan niitä osumia ollut, mutta kaikki harhalaukauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Kumman ottaisit?
🔺 Kaivattu
🔻 Eurojackpot
Hah, eiköhän eurojackpotilla lähtisi kaivattu tai kaks messiin.
3someen? 🤪🤔
Eurojackpot on helpompi valinta. Se ei vaadi muuttamaan mitään omassa elämässä välttämättä. Toisaalta elämä on ihan ok ilmankin.
Huhhuh, aika nopeasti on mennyt päivä. Ei oikein tiedä onko lämmintä vai viileää...
Kaipaan sinua, rakas. Et ole omani, mutta omanani sinua pidän, sydäntäni vasten.
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko, että koskaan kaipasitkaan. Korjaa ihmeessä, jos olen väärässä. Mielelläni olisin.
Kaipauksesta voi myös toipua niin kuin sairaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko, että koskaan kaipasitkaan. Korjaa ihmeessä, jos olen väärässä. Mielelläni olisin.
Kaipauksesta voi myös toipua niin kuin sairaudesta.
Oletko siis toipunut ja täällä? 🤔
Sun ei olisi tarvinnut olla mitään muuta paitsi kiva. ja nauttisit imeväpilluisen naisen vierestä heräämisestä ja nukahtamista. Mutta not for you. Ei pysty ymmärtämään. Enkä haluakaan.
panetuksen voima sietämätön
Vierailija kirjoitti:
Sun ei olisi tarvinnut olla mitään muuta paitsi kiva. ja nauttisit imeväpilluisen naisen vierestä heräämisestä ja nukahtamista. Mutta not for you. Ei pysty ymmärtämään. Enkä haluakaan.
Mitä tarkoittaa tuo imeväpilluinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
panetuksen voima sietämätön
Miksi se on näin, mitä tarkoitat? Tämän voisi ymmärtää muutamallakin eri tavalla.
Talo ja koira veisi resursseja, jos nyt ajattelee vaikka matkustamista. Opettele yksinkin tekemään asioita, tee kaikkea mistä pidät. Silläkin tavalla saattaa tavata tyyppejä aivan yllättäenkin.