Aiv-lukijamatka pihtiputaaseeseen OFFICAL
Kesäreissu perinteisin menoin... melkein. Kaikki mukaan. Johtoauto täyttyy pian. Etupenkki varattu Jutteliaalle uteliaalle
Kommentit (375)
Elovenatyttö täältä takapenkiltä lähettää terveisiä kaipaamalleen Jari26:lle. Hei, hei, näätkö vilkutukseni, olen täällä, vieruspaikkani on vapaana...
Vierailija kirjoitti:
Elovenatyttö täältä takapenkiltä lähettää terveisiä kaipaamalleen Jari26:lle. Hei, hei, näätkö vilkutukseni, olen täällä, vieruspaikkani on vapaana...
Jari26 ei nyt ehdi, se kun just etsii jonkun Kääriäsen vihreetä yläosaa, kun se on kuulemma pudonnut lattialle, tai joku on sen varastanut 😱. Ei kait ollu Jorma Kääriäisen, jestas sentään 🧐
Onko missään bussissa yhtään vapaata kassaa? Haluaisin vertaistukea.
Vierailija kirjoitti:
Onko missään bussissa yhtään vapaata kassaa? Haluaisin vertaistukea.
Sanna sinua ei haluta tänne! Juttele Olaville.
Kai me kierretään kaikkien osallistujien äänestyspaikat ajallaan? En aio äänestää ennakkoon, se jos mikä maksaa! Olen yrittänyt selvittää eri tahoilta mitä ennakkoäänestys maksaa yhteiskunnalle/ paljonko nostaa äänestys% - en saa mistään vastausta. Oi voi.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Elovenatyttö meillä on eri suunta. Minä olen alkanut katsella Juuli Juristia sillä silmällä.
Jari 26v. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Elovenatyttö meillä on eri suunta. Minä olen alkanut katsella Juuli Juristia sillä silmällä.
Ups
* kuiskaa: Arvasinkin, että tämä jakkupukupukeutumiseni tenhoaa täällä kukikkaiden tunikoiden ja turkoosien lenggikssien joukossa. Uuuh.*** punastuu
Agrologi täällä hei. Aurinko paistaa niiiiin lämpimästi, että jo kuulen raiheinän kasvavan hangen alla - kohta päästään aiv:n tekoon. Tulihan rukkaset mukaan?
Voisiko Aiv-rehun kasvua jotenkin nopeuttaa, kun nyt sit on tullu kutsu Vauva-nyyttiketseille porvooseeseen...
Kysyn vaan. En kyl tiijä koskon...
Omat nyytit mukaan, luulen
Mutta jos tulee se veturimiesten lakko, niin millä ihmeellä pääsen enää meiän Pihtiputhaan busalta kotiin?? Voiskohan Heimo Huima kiepata mutkan mun kotipihan kautta? Enhän minä nyt taksillakaan kehtaa kulkea 🤫.
Kuinkahan kateellisia nuo Juuli Juristit ja Elovenatytöt ovat, kun mä täytän justiinsa 50, mutta näytän vasta n.22-27-vuotiaalta 😘!
Onkohan aikani ohi? En ole saanut reissulla ensimmäistäkään ääliömäistä vonkausreplaa🤢
Vierailija kirjoitti:
Koska kinkataan???
Painitahan ensin. Naiset saa tulla ny hakemahan. Me poijjaat tässä ootamma rivissä. Tulkaahan ny tyttäret!
Tietääkö Pihtiputaan mummo montako grammaa makaroonilaatikkoa pitää olla kutatkin vierasta varten, ja lapsille lasten vanukkaita, tietysti kaakku kanssa ja kahvia.
Vierailija kirjoitti:
PihtiputaaLLE
Pihtiputaaseeseen!!!
Tämä bussiletka menee...
Voe helevetti ku pihti putosj öljyntäättökorkista moottorin sissään.
Katsoiko joku Oscar-gaalan? Minä kun olen kulturelli ihminen, niin yritin pysyä valveilla. Nukahdin kyllä kesken lähetyksen. Tietääkö joku monelta Oscar esiintyi?🎬