Aiv-lukijamatka pihtiputaaseeseen OFFICAL
Kesäreissu perinteisin menoin... melkein. Kaikki mukaan. Johtoauto täyttyy pian. Etupenkki varattu Jutteliaalle uteliaalle
Kommentit (375)
Vierailija kirjoitti:
Minkähän kirjan Titty Ala-Kikkare ottaa mukaan? Ettei vaan sattuis sama...
Onkos Annikki Lehmustolle varattu tilaa takkapuille?
En kestä jos Vika Vintilä sattuu vieruskaveriksi, en vaan kestä.
(Valedemari)
Annukka Saarinkon puuklapeista on nyt koko bussi täynnä tuohen palasia ja puutikkuja. Miksi tuo nainen otettiin mukaan? Ikävä tunne kun tikut pistelee joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Valedemari)Annukka Saarinkon puuklapeista on nyt koko bussi täynnä tuohen palasia ja puutikkuja. Miksi tuo nainen otettiin mukaan? Ikävä tunne kun tikut pistelee joka paikassa.
Onkos nuo siskoksia? Annukka ja Annikki? Vai vaan saman klapikerhon jäseniä...🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Valedemari)Annukka Saarinkon puuklapeista on nyt koko bussi täynnä tuohen palasia ja puutikkuja. Miksi tuo nainen otettiin mukaan? Ikävä tunne kun tikut pistelee joka paikassa.
Onkos nuo siskoksia? Annukka ja Annikki? Vai vaan saman klapikerhon jäseniä...🤔
Jotain samaa porukkaa ovat jostain Arkadiasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä se koronarokotus? Pitääkö olla, vai eikö saa olla? Mie en ny muista kumminka päin tänä vuonna 🧐..
Minä tulen mukaan ja piikitän teidät jokaisen viiteen, kuuteen, kymmeneen ja sataan kertaan!!!!
Tv. Krista. K.
Jaahas notta maar! Ei ole meirään helavöitä näkynyhy!
Juuli Juristi nyt töihin ja nopiata.
Alotetahan kohta itse etsimähän. Käyrään jokanehen läpikotaasin läpi käsikopelolla!
Sain salaiata tietoa helavöistä. Edellisellä pysäyksellä aakkoshuoltsikalla oli metallinkeräys. Tarjottelivat tukkua seteleitä juurikin helavöistä. Ovat noilla nurkilla kovinkin kysyttyä tavaraa. Yks palasi bussiin leveä virne naamalla. Luulen että syyllinen on hän. Vaitiolovelvollisuus estää lisätiedon levittämisen..
Juuli Juristi
Kätevä Emäntä, oletko hollilla? Kun nytten on ollunna niin hauska reissu ja kyynelten pyyhintää tosi vähän, hyvä niin, niin nyt vasta huomasin, että isävainaan harmaavalkoruudullinen puuvillainen vasta silitetty nelisnurkkainen nenäliina on yhestä kulmastaan rispaantunu. Siis ommel ratkennut. Nyt jo. Ei varmaan ole edes 80v vanha. Niin että oliskos sulla neulaa ja harmaata lankaa, valkoinenkin käy. Muut ei. Voitais korjate a se valmiiks, siis jos tarvetta tulee, mitä en tietenkäs toivo. Tai muut onkos kellään?
Olen nytten lukenut kaikki mukanani olevat matkakirjat. Oliskos jollain lainata Hiljaiset sillat, Hevoskuiskaaja tai Poikani Kevin? Lupaan, etten takuulla muista palauttaa. Sopii sulla enemmän tuliaisia kassiin. Winwin - kaikki voittaa?
Voitaisko opetella tsatsatsaata tänään? Onko Aira mukana???
Onko lintuasiantuntijoita mukana? Mikä lintu laulaa iltaisin fii fyy fii fyy?
Bussi pysähtyi nyt. Lakko. Heimo Huima lopetti jo aiemmin. Olen rikkuri, joka tuli tuntoihinsa. Olen nyt lakossa, en aja metriäkään enää. Kyllä, äsken oli tienviitta Kaikenmaailmantie 8. Nyt ei lue mitään. Kartalla ollaan!
Eino Luihu
Vierailija kirjoitti:
AIV-lukijamatka? Rehualan asiantuntijoille?
Repesin... 🤣
Saako ilmoittautua, vaikka olis vaan harrastuspohjalta liikkeellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repesin... 🤣
Saa toki. Tosin meitä voi olla vaikea löytää, kun olemme bussilakon takia jumissa täällä jossain.
Btw, minkäs kokonen palsta sul on aiv-peltoa? Eka kerran kuulen tämmöisestä harrastuksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repesin... 🤣
Nonniin. Matka jatkuu, lakkoilu ohi. Sopiiko kaikille, että otetaan tuo Eino Luihu matkalle mukaan? Sillä kun nyt on vapaa-aikaa luvassa.
Sinä harraustaja - AIV, ilmoitathan mistä sinut voi noutaa? Voi tätä siksak reissailua, viimeisimmät kuviot Kemistä Kuus kajas kariin ja sieltä Kuruun. Nyt ollaan siis Kaikenmaailmantiellä Saarikylissä.
Heimo Huima
Ps nyt ajan Vain 10, 5h päivässä. Herra mun vereni näitä saavutettuja etuja. Päivän seisokkitunnit pyrin järjestämään aakkoshuoltsikalle tai unionille. Teepeetä välttelemme kannatussyistä.
Mikä vanhan kansan taito sinulla on? Vieruskaverini ei halua enää kuulla taidoistani, voisinko saada uuden? Ei enää tahdo tietää lisää, vaikka olen vasta listani puolessa välissä: nypläys, niitto, vesaus, sahdinpano, kudonta, ruisleipä, parsiminen, puutyöt, kalttaus, pilkintä, veneen tervaus, hiihto lylyllä ja kalhulla, kerppujen teko, heinän seivästys, haravakoneen ajo, pyykinpesu avannossa, runonlausunta, matonkutominen, virkkaus, sienestys, pärekorinteko, mahlan juoksutus, tervan keitto, mykysoppa, tappajaiskeitto, matikan perkaus, niin. Tässä kohtaa hän sanoi ihan ystävällisesti, että riittää jo. Tunsi kai itsensä riittämättömäksi ja ehkä kateelliseksikin.
Mervi tässä Teuvon äiti Moi!
Tulin kotiin järjestelemään kun kohta on Teuvon ja Sirpa- Sinikan kihlajaiset! Lahjalistaa tässä just laadin. Miten teillä menee siellä retkellä? Onko Naisluolassa tapahtumia ja tunnelmaa? Onko jotain uusia juoruja?
Vierailija kirjoitti:
Mervi tässä Teuvon äiti Moi!
Tulin kotiin järjestelemään kun kohta on Teuvon ja Sirpa- Sinikan kihlajaiset! Lahjalistaa tässä just laadin. Miten teillä menee siellä retkellä? Onko Naisluolassa tapahtumia ja tunnelmaa? Onko jotain uusia juoruja?
Moi Mervi
Täs on nytten ollu vähän sekavat ajat. Bussilakko pysäytti reissun keskelle ei mitään. Matkakirjat luettu ja lainailtu toisille/toisilta. Onneks meil oli klapikuorma, saatiin makkaratulet. Talvilomaviikot hajaannutti porukkaa eri viikoilla. Tanssia, saunomista, taukojumppaa maltillisesti. Kyllä me keritään kihlajaisiin, kiitos vaan kutsusta. Jokos se bebe sai nimen?
Juttelias Utelias
Hei mut kuulkaas. Sanni toi meille naisluolaan niitä tulisia hornetteja. Siis niin mausteisia et nestehukka vielkii.🍻🍻🍻
Mistähän sil Sannilla niitä riittää? Saul ja Kanki-K ei tienny mitään.
No hopsan. Jospa tänään olis steppiä ja hulahulahulavanteilua.
Tahtosin saman vanteen sisälle latinon34 kaa vai oliksejo 35?. Tosin niitä mahtus melkei kaks, kun mä oon N62
Ei minua kyllä haittaa bikinit nuoren naisen yllä.