Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiv-lukijamatka pihtiputaaseeseen OFFICAL

Heimo Huima
30.12.2022 |

Kesäreissu perinteisin menoin... melkein. Kaikki mukaan. Johtoauto täyttyy pian. Etupenkki varattu Jutteliaalle uteliaalle

Kommentit (375)

Vierailija
281/375 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö ilmaseksi, jos ottaa lastenrattaat mukaan?? Ei sitä lasta, tietenkään.

Vierailija
282/375 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyyköhän kahen päivän reissusta palautuun entiselleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/375 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tälläisellä reissulla täytyy olla tarkka matkatavaroiden määrästä/painosta. Eväät, en nyt luettele tässä, painaa turkasen paljon menomatkalla ja paluumatkalle matkamuistot/-tuliaiset saman verran.

Rattaita EI saa ottaa mukaan ilman lasta!!!

Yt

Juuli Juristi

Vierailija
284/375 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyyköhän kahen päivän reissusta palautuun entiselleen?

Voitko tarkentaa?

Mikä "kahen päivän reissu" on kyseessä?

Kirkkokuoron reissusta palautuu tunnissa.

Muu kuororeissu ottaa viikon...

Esim.

Vierailija
285/375 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän kirjan Titty Ala-Kikkare ottaa mukaan? Ettei vaan sattuis sama...

Onkos Annikki Lehmustolle varattu tilaa takkapuille?

En kestä jos Vika Vintilä sattuu vieruskaveriksi, en vaan kestä.

(Valedemari)

Vierailija
286/375 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinko saada vieruskaverikseni sellaisen, joka ei taukoamatta kuvailisi kaikkea kummallista, mitä on nähnyt uimahallissa?

Tai sellaisen, joka ei koko ajan halua jakaa reseptejään pestystä jauhenlihasta ja pakastetusta makarooninkeitinvedestä?

Nimim

Kuultu on!

Vierailija
287/375 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä matkalle l'ähtijät olisitte, jos pyydettäisiin kuskia bussin ovella käsisuutelemaan autoon tulijat. Olisiko ihanan romanttinen ele ja toisiko kevättä matkalaisten rintoihin?

Vierailija
288/375 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisinko saada vieruskaverikseni sellaisen, joka ei taukoamatta kuvailisi kaikkea kummallista, mitä on nähnyt uimahallissa?

Tai sellaisen, joka ei koko ajan halua jakaa reseptejään pestystä jauhenlihasta ja pakastetusta makarooninkeitinvedestä?

Nimim

Kuultu on!

Ja jos ne kirkkaankeltaiset bikinit bannattais tällä reissulla, pliis 🙏

Vierailija
289/375 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuli Juristi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tälläisellä reissulla täytyy olla tarkka matkatavaroiden määrästä/painosta. Eväät, en nyt luettele tässä, painaa turkasen paljon menomatkalla ja paluumatkalle matkamuistot/-tuliaiset saman verran.

Rattaita EI saa ottaa mukaan ilman lasta!!!

Yt

Juuli Juristi

Entäs jos se perseilevä peikonlehti ois niissä rattaissa? Oon kuullut ennenkin kasvin saavan istua niissä, ja juurikin bussissa!!

Vierailija
290/375 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä matkalle l'ähtijät olisitte, jos pyydettäisiin kuskia bussin ovella käsisuutelemaan autoon tulijat. Olisiko ihanan romanttinen ele ja toisiko kevättä matkalaisten rintoihin?

Muuten käy, mutta mistä hemmetistä mä enää rinnat ehdin hankkia, kun imetin Taavi-Terttua 14-vuotiaaksi, niin tissit hävis, enkä oo mistään löytänyt! Ne on niitä oudosti kadonneita asioita 🧐

Vierailija
291/375 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten käy, mutta mistä hemmetistä mä enää rinnat ehdin hankkia, kun imetin Taavi-Terttua 14-vuotiaaksi, niin tissit hävis, enkä oo mistään löytänyt! Ne on niitä oudosti kadonneita asioita 🧐

JOs ei mistään löydy enää alkuperäisiä, voisiko ollai deaa kanafileissä? Sulaisivat matkan aikana sopivasti js olisivat jäisiä lähtiessä. Makaronin keitinvesi on kiva kastike fileille, uskoisin useallaolevan mukana.

Vierailija
292/375 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuli Juristi kirjoitti:

Juuli Juristi tässä

Joku alaikäinen on nähnyt aidoksi luulleen peeniksen saunassa. Oikeasti se oli sukkahousuista muotoiltu pötkäle.

Nyt kun kuitenkin asia on vuotanut iltapäivälehtiin asti ja antti on "paljastunut" muutamme saunakäytäntöä. Enää kun ei voi tietää kuka on nainenmiestyttöpoikajokumuu, saunavuorot jakautuvat seuraavasti.

Saunaan mennään aakkosjärjestyksessä pareittain. Peeniksellinen peittää sen/itsensä/saunakaverin silmät.

Ellei tämä onnistu, mennään pituusjärjestyksessä. Tai ikäjärjestyksessä. Tai ei mennä.

En minäkään kaikkea tiedä

Yt

Juuli Juristi

Tarkoitatko nyt peenikset pituusjärjestykseen, vai kuinka? Minä en tuota lakikieltä oikein osaa, vaikka aionkin kyllä pyrkiä oikeustieteelliseen lakia lukemaan. Laki-luke minusta tulee 🤟

Vierailija
293/375 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl olis ihanaa. Heimo Huiman käsisuudelma💋👄💋👄💋👅

Vierailija
294/375 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuli Juristi kirjoitti:

Juuli Juristi tässä

Joku alaikäinen on nähnyt aidoksi luulleen peeniksen saunassa. Oikeasti se oli sukkahousuista muotoiltu pötkäle.

Nyt kun kuitenkin asia on vuotanut iltapäivälehtiin asti ja antti on "paljastunut" muutamme saunakäytäntöä. Enää kun ei voi tietää kuka on nainenmiestyttöpoikajokumuu, saunavuorot jakautuvat seuraavasti.

Saunaan mennään aakkosjärjestyksessä pareittain. Peeniksellinen peittää sen/itsensä/saunakaverin silmät.

Ellei tämä onnistu, mennään pituusjärjestyksessä. Tai ikäjärjestyksessä. Tai ei mennä.

En minäkään kaikkea tiedä

Yt

Juuli Juristi

Tarkoitatko nyt peenikset pituusjärjestykseen, vai kuinka? Minä en tuota lakikieltä oikein osaa, vaikka aionkin kyllä pyrkiä oikeustieteelliseen lakia lukemaan. Laki-luke minusta tulee 🤟

Olen vanhanajan juristi. Minulle pituusjärjestys merkitsee henkilön pituutta: mies/nainen/muu

Tosin viimeisin lakikirja käsittelee mm translain. Sehän voi tuoda uusia ulottuvuuksia tähän. Se on minulla vielä lukematta.

(*** kuiskaa: prkl pitääkö niitä uusia lakeja alvariinsa rustata%$#@&^%$#)

Vierailija
295/375 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heimo Huima tässä

Mikä ihme on tapahtunut?

Minua on lähestynyt iso joukko naisoletettuja ja vaatinut mitä ihmeellisempiä asioita:

Pukeutuminen lentäjän univormuun

Hymyileminen aina matkustajan saapuessa ja lähtiessä bussiin/bussista

Osallistuminen taukovoimisteluun!

(Huh. Kerran tein niin ja juutuin emännän kanssa hulahulahulavanteeseen!!!)

Ja viimeisimpänä tämä:

Käsisuudelma naisoletetuille bussiin saapuessa!!!

Mistä prklstä minä erotan nykypäivänä ne ja muut toisistaan. Etten saa turpaan erehtyessäni...

Enkö voisi vain ajaa ja pysähtyä aakkoshuoltsikalle???

Heimo Huima

Ps

Minua lähestyi myös Hyasinth Buket kysyen onko matkalla oleva ohjelma sopivaa 94-vuotiaalle. Ja että haluaa juoda teensä kultareunaisista kupeista, onhan sellaiset joka paikassa vai ottaako omansa mukaan???

Vierailija
296/375 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pilkille joka järvelle, minkä matkalla näemme. Eihän ole ongelma...

Otan oman kairan, kärpäsentoukat ja styroksisen kalalaukun. Toukat säilyttäisin jääkaapissa, jonsei kukaan niihin kajoa. En tahtoisi niistä kärpäsiä kehittyvän, vaikka mielenkiintoista sekin.

Samalla voisimme kertoa mehukkaimmat kalavaleet bussissa.

Sopiihan tämä kaikille?

En ole vielä ilmottautunut, kun haluaisin tämän selväksi sitä ennen

Vierailija
297/375 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heimo Huima kirjoitti:

Heimo Huima tässä

Mikä ihme on tapahtunut?

Minua on lähestynyt iso joukko naisoletettuja ja vaatinut mitä ihmeellisempiä asioita:

Pukeutuminen lentäjän univormuun

Hymyileminen aina matkustajan saapuessa ja lähtiessä bussiin/bussista

Osallistuminen taukovoimisteluun!

(Huh. Kerran tein niin ja juutuin emännän kanssa hulahulahulavanteeseen!!!)

Ja viimeisimpänä tämä:

Käsisuudelma naisoletetuille bussiin saapuessa!!!

Mistä prklstä minä erotan nykypäivänä ne ja muut toisistaan. Etten saa turpaan erehtyessäni...

Enkö voisi vain ajaa ja pysähtyä aakkoshuoltsikalle???

Heimo Huima

Ps

Minua lähestyi myös Hyasinth Buket kysyen onko matkalla oleva ohjelma sopivaa 94-vuotiaalle. Ja että haluaa juoda teensä kultareunaisista kupeista, onhan sellaiset joka paikassa vai ottaako omansa mukaan???

Nyt mulla alkaa kyl mitta täyttyä!

Eilen yks mamma kysyi, että jos purisin hammasta koko ajan, alkaisinko näyttää enemmän laatikkoleukaiselta lentäjä-kirurgilta!!!! Edes takaa päin???

Mennyt niin ulkonäkökeskeiseksi tämä maailma. Eikö riitä että kuski o s a a a j a a ???

(*** kuiskaa: prkl. Onneksi eläkeikä lähestyy...kai. Toisinaan tuntuu et kauentuu)

Vierailija
298/375 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meirään helavyöt on karoksis ny! Kaaruhima bussin permannolle ko siinä oli joku silitysrauran johto kulkuväylällä pitkin poikin. Nyt Heimo auto seis ja jokaanen ettimähän meirään helavyöt ja heti ny!

Vierailija
299/375 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kukaan liikahda. Auton ovia ei avata ennenkuin helavyöt löytyvät. *kuiskaa: emmehän tahdo väkivahvoja painijuntturoita hermostuttaa?*

Sinä Silittäjä-mamselli! Mitäs on puhuttu bussissa silittämisestä ja katkojohdoista!!! Ups siis jatkojohdoista...

Tämon ensimmäiineen varootus!

Vierailija
300/375 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin välillä käymään kotona kun en saanut mitään tilaisuutta tutustua Jalmariin siihen Teuvon isään ja Mervin ex- mieheen. Harmi minusta. Jaa että olis Alman "sukula ispoika" lähtenyt? Noo kas kummaa kun aivan selvästi näin ikkunastani syrjäsilmällä kun se "sukulaispoika" kulki käsikynkkää Sirpa- Sinikan kanssa tuossa pihalla. Ja taisivat mennä Tintin asuntoon? Ari-Tapani myös meni sinne ja kassit kilisi jokaisella. Menneni lemusi voimakkaasti voimakkaasti koko piha alueella. Tässä yksinäni nyt näitä kukkiani hoitelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän