Aiv-lukijamatka pihtiputaaseeseen OFFICAL
Kesäreissu perinteisin menoin... melkein. Kaikki mukaan. Johtoauto täyttyy pian. Etupenkki varattu Jutteliaalle uteliaalle
Kommentit (375)
Vierailija kirjoitti:
Blondie kirjoitti:
Voisiko Aiv-rehun kasvua jotenkin nopeuttaa, kun nyt sit on tullu kutsu Vauva-nyyttiketseille porvooseeseen...
Kysyn vaan. En kyl tiijä koskon...
Omat nyytit mukaan, luulenMitä? Nyyttiketsit? Missä kutsu? Onko joku meistä saanut vauvan?
Ei mitkään babeshowerit, vaan nyyttikestit porvooseeseen... mitä ottaisit mukaan? Oma ketjunsa on tämä
No kuulkaatten. Kun mulla on vielä toi vaaliehdokas hakusessa, niin voitaisko ajaa hitaasti noi isoimmat maantiet päästä päähän, niin voisin saada yleiskatsauksen eri puolueiden vaaliteemoista. Sit 2.4 parkkeerattais hetkeksi mun äänestyspaikalle. Ni käviskös tämmöinen? Siis vaikken 2, 3, 4, 5, 6 tiet? Ai mikäkö on mun vaalistusalue? No en tietenkään voi kertoa, vaalisalaisuus näet. Viimeiset 100 km joutuisitten olemaan silmät sidottuina, ei kait haitta? Muut, paitsi Heimo Huima tietty. Hän onkin luotettava persoona, kas: vaitiolovelvollisuus. Vaikkei olekkaan laatikkoleukainen kirurgilentäjäkroisos...
Niin että sopiiko tämä kaikille? Luvallani muutkin voisivat vilkuilla vaalimainokset, saattais sivistää joitakin (blondeja...)
No nytten kuttu Mervi, Teuvon äitee meitä Ukko Nooan saunaan, mitäs sanotte? Äänestys pystyyn
Minä: Jaa
Heimo Huima: Jaa
Tyhjiä: ?
Poissa: ?
Ei: ?
Onkohan kello nyt paljon vai vähän?
Doriis kirjoitti:
Onkohan kello nyt paljon vai vähän?
Ja Jaa
Jaa
Onkos Heimolla kesärenkaat?
Minä istun hiljaa täällä tokavikassa penkissä. En varmaan ole muistanut ilmottautua. Sori siitä. Mut jos ihan ääneti istun ja vaan vähän vilkuilen maisemia, ei kai haittaa. Olen myös mestari AIV-rehun teossa. Se kai lasketaan plussaksi. Kysyisin kuitenkin: Tehdäänkö AIV rehutorniin/pakettiin/paaliin?
Pääseekö Heinolasta kyytiin?
Pave (naimisissa)
Me kävästiin Nooan saunass, kohta kiirus kyöpelinvuorelle, sinnehän ne noijat pääsiäisenä luualla lennähtää... ja vanhatpiiat. Ei täs ehi vakiintua, reissunainen oon
Hyvää Pääsiäistä kaikille tasapuoleisesti
Terveisin Doris
Kuka meinaa viettää koko pääsiäisen naistenluolassa? Mä nimittäin ainakin meinaan ku on tässä ollu niin paljo kaikenlaista koko kevään, että tarvii kyllä kunnon rentoutumisen... Nii sitä vaan että toivottavasti muitakin sinne tulee. En tiiä esintyyks Tuisku siellä pääsiäisen aikoihin vai huolitaanko sitä ees esintymään niiden pikkujoulujen jälkeen, tietääks joku?!
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Kuka meinaa viettää koko pääsiäisen naistenluolassa? Mä nimittäin ainakin meinaan ku on tässä ollu niin paljo kaikenlaista koko kevään, että tarvii kyllä kunnon rentoutumisen... Nii sitä vaan että toivottavasti muitakin sinne tulee. En tiiä esintyyks Tuisku siellä pääsiäisen aikoihin vai huolitaanko sitä ees esintymään niiden pikkujoulujen jälkeen, tietääks joku?!
Oivoieioiei
Olin niiiiiin suunnitellut lököilyä naistenluolassa koko pääsiäisen, juomakomero 🍻🍻🥂🥂🍾🍻🥂🍾👄🍻🎵💋🎶🎼 karaoke, herkut ja semmosta. Olin tänään pilkillä koko päivän. Auringonpistos. Palelee, hikoiluttaa. Naamani on tulipunainen... aurinkorasva unohtui.
Mitä teen?
En uskalla edes yön hämäryydessä esiin. On kuutamokin... ja romantiikkaa... joillain
Poropeukalo kirjoitti:
Minä istun hiljaa täällä tokavikassa penkissä. En varmaan ole muistanut ilmottautua. Sori siitä. Mut jos ihan ääneti istun ja vaan vähän vilkuilen maisemia, ei kai haittaa. Olen myös mestari AIV-rehun teossa. Se kai lasketaan plussaksi. Kysyisin kuitenkin: Tehdäänkö AIV rehutorniin/pakettiin/paaliin?
Aiv-rehukausi lähestyy. Pelloilla vihertää jo. Ennen Juhannusta vedellään jo eka paalit. Tehdään siis semmoista rouheheinää jättipaaleihin kuivanheinän ja rehun välimuotoa. Osin perinteisellä taarupilla peräkärryyn ja monttuun. Niin siis meillä päin, mites teillä muilla?
Ehkä pistäydyn kesken reissun Enklantiin. Toisaalla Av-reissu Charlesin juhliin auki ja kaipaavat lakiapua sillä reissulla. Ellei ystäväni Lauri Lakimies pääse sinne, niin heipat vähäksi aikaa
Yt
Juuli Juristi
Ps Kätevää emäntääkin siellä kaipailtiin
(Ja luistindiivapriimadonnaa pelättiin)
Lupauduin Nooan saunalle vapunviettoon. Ei näy pal rehu vielä vihertävän, ni käväsen täs välis viemäs par peelarii sahtii.
Serpentiinit valmiina, rullasin viimevuotiset talteen
Skuul🥂
Kiirettähän tässä pitää, mutta onneksi kevät on myöhässä. Rehukelejä odotellessa voidaan hyvin ehtiä ruunajaisiin, matkatiedot toisaalla.
Muistattehan palata. Vaikkette mitään muuta muistaisikaan.
Lauri Lakimiestä, pojua, vähän tarkkailen samalla in cognitus, naamion takaa.
Yt
Juuli Juristi
Vierailija kirjoitti:
Blondie kirjoitti:
Voisiko Aiv-rehun kasvua jotenkin nopeuttaa, kun nyt sit on tullu kutsu Vauva-nyyttiketseille porvooseeseen...
Omat nyytit mukaan, luulenMitä? Nyyttiketsit? Missä kutsu? Onko joku meistä saanut vauvan?
Niin siis vauva-nyyttikestit tarkoittaa palstan lukijoita, mutta koska et sitä tajunnut et taida niihin kuulua
Juuli Juristi kirjoitti:
Kiirettähän tässä pitää, mutta onneksi kevät on myöhässä. Rehukelejä odotellessa voidaan hyvin ehtiä ruunajaisiin, matkatiedot toisaalla.
Muistattehan palata. Vaikkette mitään muuta muistaisikaan.
Lauri Lakimiestä, pojua, vähän tarkkailen samalla in cognitus, naamion takaa.
Yt
Juuli Juristi
*** kuiskaa
In Cognac , takroitin....skuul
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondie kirjoitti:
Niin siis vauva-nyyttikestit tarkoittaa palstan lukijoita, mutta koska et sitä tajunnut et taida niihin kuulua
Höpsö. Kutsuja satelee Av-väelle solkenaan. Tarvii sihteerin, et pystyy kaiket kalenteroimaan🙃
Heimo Huima kuuluttaa:
Pussini on tyhjät, kaikki katosi.
Parkkeeraan tohon apsin pihaan, lähden lomalle lontooseen. Palaan?
Mitä? Nyyttiketsit? Missä kutsu? Onko joku meistä saanut vauvan?