Miksi miehestä usein kuoriutuu ihan erilainen isä kuin etukäteen voisi luulla?
Eräs ystäväni sai lapsen, tyttöystävä tuli vahingossa raskaaksi. Ennen omaa lasta hän ei tykännyt lapsista, ei osannut laittaa ruokaa ja jääkaapissa oli lähinnä valo. Elämäntyyli oli aika itsekäs, hän omistautui uralle ja ei todellakaan haaveillut perheestä, alkonin maistui ihan liikaa. No lapsen synnyttyä hän onkin mitä mahtavin lapsensa kanssa todella paljon aikaa viettävä isä, joka hoitaa lasta paljon ja kantaa vastuunsa.
Itse perustin perheen miehen kanssa, joka oli pitkään haaveillut lapsista. Siivosi, laittoi joka päivä itse ruokaa, ei juossut baareissa, työnsä hoiti vastuullisesti mutta ei tehnyt ylitöitä, auttoi minua kun sairastuin jne. No, nykyään on naimisissa työnsä kanssa, lasta ei hoida yhtään ellen pakota ja silloinkin vain minimin ja välillä mietin kiinnostaako häntä oma lapsensa edes.
Kysymys otsikossa.
Kommentit (183)
Jännä juttu, kun omassa perheessä tai tuttavapiirissäni ei ole käynyt noin, vaan isät ovat hoitaneet hommansa.
0/5 joku velojen fantasiaketju
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Sossutäti kirjoitti:
Aika harva mies haluaa lapsia mutta ei halua naiselle tuottaa pettymystä joten tekevät lapsen mutta sitten eivät hoida sitä vaav jättävät naiselle kaikki hoitohommat..
Mä olen Tinderin kautta tavannut muutaman nelikymppisen miehen, jotka ovat muutama kuukausi sitten eronneet usean vuoden parisuhteesta ja sitten he kertovat, että heillä on vauvakuume. Kerrankin tapasin 37-vuotiaan miehen, joka kertoi eronneensa 4kk sitten 12 vuoden suhteesta, ja hän sanoi, että haluaa joskus omia lapsia.
Kunhan yrittävät sänkyyn päästä vauvapuheillaan.
Niin, tuttavapiirissäni on parikin miestä, jotka erosivat vela puolisoistaan ennen kuin täyttivät 40 v. He löysivät uudet puolisot ja perheeseen syntyi myös lapsia.
Puhuiko hän sinusta rumasti tai nimittelikö hän rumasti muita ihmisiä ennen kuin teillä oli lapsi? Esim. haukkuiko muita lihavia ihmisiä silloin kun olit hoikka?