Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kosmetologin tekemistä kasvohoidoista mitään hyötyä?

Vierailija
28.12.2022 |

Käyttekö jossain tuollaisissa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ilmeisesti käy?

Vierailija
2/24 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus käynyt. Ei herättänyt innostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy, enkä usko että on hyötyä. Jos olisi ongelmia ihon kanssa, menisin ihotautilääkärille. Kun ei ole, kuin luonnollista ikääntymistä mikä ei mulle ole ongelma, niin en koe tarvetta käydä missään hoidoissa.

Vierailija
4/24 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turhaa rahanmenoa, perustuu mielikuvamarkkinointiin = huijausta.

Vierailija
5/24 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran, en mene toiste. Tehtiin imuun perustuva ihohuokosten tyhjennys (ks. alla*). Hoidon jälkeen kosmetologi alkoi innolla markkinoida mulle couperosa-ihon tuotteita.

Kotona ihon rauhoituttua huomasin, että laite oli imaissut poskipäähäni pysyvän punaisen jäljen. Kokeilin apteekin voidetta couperosa-iholle, mutta en huomannut siinäkään mitään tehoa.

*MIKÄ HYDRAFACIAL ON?

Laitteen tehokkaalla alipaineimulla imetään ihosta kerääntyvä ehostus, kuollut ihosolukko, ihon eritteet, lika, haitalliset mikrobit sekä ylimääräiset hoitonesteet erilliseen jätesäiliöön. Puhdistavaan ja kosteuttavaan perushoitoon voidaan lisätä lisätehoja erilaisten hoitopäiden ja patruunoiden avulla.

Vierailija
6/24 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologikäynnit on lähinnä hemmotteluhoitoja. Kivaltahan se tuntuu pötkötellä lämpimän pyyhkeen alla, kun sivellään kasvoja ja kaulaa.

Erikseen on sitten ongelmaihon hoidot, mutta jos itselläni olisi esim. paha akne, menisin ihotautilääkärille.

Vierailija
7/24 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiertänyt kaukaa. Ehkä tarkoitettu hienosteluun bättre folkille (voin olla väärässä). Kestämistä parturissakin, että jaksan vääntää smalltalkkia.

Vierailija
8/24 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä joskus jos aikaa ja rahaa, niin kevyt hoito.

2 kertaa multa on poistettu mustapäitä, ja molemmilla kerroilla olin tyytymätön. Toisella kertaa mulla jäi todella iso ruma kuoppa nenään, ja toisellakin kerralla jäi jotain eikä se oikeen auttanut, paremmin poistan niitä itse vaikka kosmetologit sanoo ettei mukamas itse voi, mutta voi, todellakin, jos vaan osaa. ja pitää olla ahkera, koska jos odottaa kauan niin just niitä reikiä tulee kun pooiistaa mustapäitä, sen sijaan jos tekee 1 x viikossa itse hoitoa niin sillon niitä reikiä ei tule. Jos kävisin kerran vuodessa kosmetologilla, ja itse en poistaisi, niin mun nenä olisi varmaan täynnä jätti reikiä. .. Viimeksi käynyt kosmetologilla varmaan 10 vuotta sitten. Ei siitä niin isoa hyötyä kyllä mulle oo ollu. enemmän merkkaa että miten itse hoitaa ihoa, kuinka ahkera on, juoko vettä ja miten syö ja liikkuu.

Vierailija
9/24 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erittäin hyviä kokemuksia mikrohionnasta selälle. Kärsin aknesta ja lopulta otin antibioottikuurin siihen ja aloin käydä selän ihon hionnassa ja puhdistuksessa. Iho oli jotenkin paksuuntunut ja tukossa. Hiontakuurit muuttivat sen taas pehmeäksi ja lopulta selkään ei enää tullut edes mustapäitä. Tulos oli pysyvä.

Vierailija
10/24 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on erittäin hyviä kokemuksia mikrohionnasta selälle. Kärsin aknesta ja lopulta otin antibioottikuurin siihen ja aloin käydä selän ihon hionnassa ja puhdistuksessa. Iho oli jotenkin paksuuntunut ja tukossa. Hiontakuurit muuttivat sen taas pehmeäksi ja lopulta selkään ei enää tullut edes mustapäitä. Tulos oli pysyvä.

Todennäköisesti suurin apu tuli antibioottikuurista, pääsit eroon akneihon tulehduksesta.

Vierailija
11/24 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sekaiho ja pari päivää pysyy kasvot siistissä kunnossa kasvohoidon jälkeen. Ihotyyppi vaan on sellainen, että mustapäitä tulee. Samaa mieltä, että enemmän vaikuttaa elintavat ja kotonakin pystyy poistamaan mustapääraudalla.

Vierailija
12/24 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole ollut hyötyä. Enemmänkin iho oli koko ajan ärtynyt ja puski näppyä, kun vuosia sitten kävin säännöllisesti. Ehkä ihotyyppini on jotenkin erikoinen, kun ei tykkää hoidosta. :D

Vierailija
13/24 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti suurin apu tuli antibioottikuurista, pääsit eroon akneihon tulehduksesta.

Olen ihan varma, että finnit olisivat tulleet takaisin. Antibiooteista huolimatta selkä oli edelleen pullollaan mustapäitä ja iho pinnaltaan kova.

Vierailija
14/24 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iho on kyllä selvästi kirkkaamman värinen ultraäänipuhdistuksen jälkeen. Mekaaninen puhdistus ei näy mitenkään.

Vierailija
15/24 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekaaninen ihonpuhdistus on ainakin itselle ollut ihan hyödyllistä. Sen jälkeen tulee vähemmän epäpuhtauksia

Muuten tuntuu vaan kivalta, en osaa sanoa onko mitään hyötyä oikeasti.

Vierailija
16/24 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos ei oo varaa jatkuvasti asiaa maksaa. Kertaluonteisesti parin päivän ilo. Panosta ennemmin ravintoon.

Vierailija
17/24 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siitä mun mielestä se hyöty, että pötköttely lämpimässä toisen ihmisen hellästi kosketeltavana rentouttaa ja tuottaa mielihyvähormoneita. Ei siihen kannata viimeisiä pennosiaan tuhlata tai odottaa mitään maailmoja mullistavaa, mutta kiva hemmotteluhetki silloin tällöin. Ja just tästä syystä valitsen aina jonkun hemmottelevan hoidon hierontoineen, en mitään koneellisia kuorintoja tai kaiveluita. 

Vierailija
18/24 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä ja kaunis iho, saan kehuja.

Hoidan aamuin illoin ja käyn kosmetologilla paristi vuodessa. Useammin kävisin jos raaskisin. Panostan hyviin keskihintaisiin tuotteisiin.

En ole varakas, tavallinen sinkkumamma, mutta sallin tämän ylellisyyden itselleni ja uskon tuloksiin.

N52

Vierailija
19/24 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvä ja kaunis iho, saan kehuja.

Hoidan aamuin illoin ja käyn kosmetologilla paristi vuodessa. Useammin kävisin jos raaskisin. Panostan hyviin keskihintaisiin tuotteisiin.

En ole varakas, tavallinen sinkkumamma, mutta sallin tämän ylellisyyden itselleni ja uskon tuloksiin.

N52

Minulla päinvastainen tilanne. Minulla aknearpinen, paksu rasvainen iho. Saan aina kauhisteluja sekä tuotteiden myyntipuheita, joista huomaa, että osalla kosmetologeista näyttää olevan todella huono käsitys ihon anatomiasta ja fysiologiasta. Esim. että kun käytät vain ahkerasti tätä tuotetta, niin syvät aknearvet kyllä sitten poistuvat ihohuokosten kautta sivusuunnassa. Mitä?

Mustapäät palaavat viikon kuluessa, kuten yllä monella kirjoittajalla. Kosmetologien mielestä johtuu tietysti siitä, etten käy tarpeksi usein. No, nyt en käy enää ollenkaan.

Olen varakas, ja käytän myös keskihintaista kosmetiikkaa kuten sinä. Olen nyt käyttänyt rahojani aknearpien laserhoitoon plastiikkakirurgilla. Toimenpide pitää tehdä useamman kerran, aion mennä uudestaan.

Vierailija
20/24 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan hyvät hiukset, joten kampaamoon ei mene juuri rahaa. Olen viimeisen vuodrn ajan käynyt säännöllisedti kosmetologilla 1-2kk välein. Ajattelin että ansaitsen sen, samoin kun toiset kampaamokäyntinsä.Mulla vaan hiukseni ei sitä kaipaa, vaan iho.

Olen muutenkin ihonhoidosta kiinnostunut ollut aina, ehkä koska iho on aina ollut ongelmallinen.

Mitään hemmottelua en niinkään kaipaa, osaan kuoria ja naamioida kotonakin.

Otan sellaisia hoitoja jotka kotona ei onnistu, kuten rf tai mikroneulaus. Olen kyllä huomannut eron.

Varmasti ihan peruskasvohoitokin toisi tuloksia sellaiselle, jonka kotihoito on saippua ja vesi.