Miksi niin monelle miehelle on nykyään vaikeaa saada naista? Mistä tämä johtuu?
Ovatko naisten vaatimukset nousseet?
Ovatko miehen huonontuneet?
Ovatko miesten vaatimukset nousseet?
Kommentit (585)
Vierailija kirjoitti:
Hei tää on hyvä idis! Mäkin alan syyttää MIEHIÄ siitä että olen sinkku. Enpäs ollut aiemmin ajatellutkaan asiaa näin. Juu joo miehissä vika. En oo biljardidööri... ei kelpaa tällainen korkeasti koulutettu kaunotar. Miehet haluaa kaksi metriä pitkän laatikkoleuan jolla on iso gfiggel. Kauhea hypergamia käy kyllä nyt siellä.
Ja muista että miehiltä on turha kysyä mitä he haluavat. Kysy meiltä muilta naisilta jotka tässä rämeessä rämmimme. Me tiedämme että on siitä kiinni että meillä ei ole laatikkoleukaa tai kaksimetristä kroppaa. Ihan sama mitä väitetään, miehet eivät oikeastaan itse edes tiedä, ja monet valehtelevat.
Vierailija kirjoitti:
Millä vuosisadalla tämän palstan naiset elävät? Ruokaa saa woltista ja siivota osaa jokainen. Miehet tarvitsee naista enää vain pillun takia, ja siinäkin eletään lopun aikoja kun netistä saa aina vaan parempia korvikkeita. Jo nyt netin AI-naiset tarjoaa parempaa ihmissuhdetta kuin yksikään mäkättävä 'rotu'eukko, keinopilluista nyt puhumattakaan.
Tämä on nykypäivää.
No MIKÄ sitten on ongelma?? Miksi vingutte täällä palstalla aamusta iltaan että yhyy ei saa naista yhyy. Menkää sinne Wolttiinne tilaamaan ruokaa ja runqutelkaa niitä AI-naisia. Usko pois, kaikki naiset kannustaa että MEN GO THEIR OWN WAY! Huraa MGTOW!
Mutta ette te runffarit mihinkään mene. Ei tämän elämän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.
LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.
Kannattaisiko minun 37v miehen sitten mielestäsi yrittää 40+ naisia?
Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??
Sinun olisi pitänyt miettiä tuota perheenperustamisasiaa jo vuosia sitten. Nyt olet tilanteessa jossa lapsen saaminen ikäisesi naisen kanssa alkaa olla jo melko epävarmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä reipas ja siisti mies aina naisen saa. Tämä on fakta.
Sitä en tiedä, miksei jotkut miehet enää ole reippaita ja siistejä. Joku mennyt kasvatuksessa vikaan?
Hoovee, ei todellakaan saa. Olen ollut koko ikäni "reipas ja siisti", käynyt koulut hyvin ja olen korkeastikoulutettu, hoikka, ei ole todellakaan mitään kaljamahaa. Ikäni arvioidaan aina vähintään 5 vuotta todellista nuoremmaksi. Ei ole alko-ongelmaa eikä muitakaan addiktioita. En ole humalassakaan aggressiivinen. Pidän huolta hygieniasta ja myös asuntoni siistinä. Ei millään tuollaisilla seikoilla ole mitään väliä. Naisille kelpaa vain pitkä ja rikas mies - tosin sekin vasta sen jälkeen, kun pennut on tehty ensin jollekin jännämiehelle tai karvakädelle.
Olen tai olin aika samanlainen ja ei tosiaan riitä tuo lista mihinkään. Voit olla lisäksi ihan hyvännäköinen, älykäs ja hyvätuloinen ja silti vetää tyhjää kymmen vuotta helposti. Rikas tarvitse olla mutta tarvitaan muutakin, erityisesti sosiaalisia taitoja. Naisilta on ihan turha kysyä millainen miehen pitää olla. Keskiverto nainen ei ymmärrä miesten paritumisongelmista mitään, eikä tarvitsekaan. Vinkit kannattaa ottaa miehiltä, jotka joutuvat tuossa suossa tarpomaan.
Kyllä, toinen pariutumaton mies on oikea kertomaan,miten saada nainen. Ihan kuten toinen työtön on oikea kertomaan toiselle työttömälle, että miten saada töitä👍
Nyt men vertaus pieleen. Sun olisi pitänyt kirjoittaa että toinen, joka ei ole koskaan ollut töissä, on oikea kertomaan toiselle, joka ei ole koskaan saanut työpaikkaa, miten saada työtä. Sitten se pitäisi paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla lähestyä naista ja naiset eivät uskalla lähestyä minua.
Ei ole rakettitiedettä
Score klubi Tallinna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ne miehet koittaa tavata naisia? Piti pitkästä aikaa vilkaista tinderiä. Lihavaa, kuvatonta, tekstitöntä, vkl-isiä, seksiä hakevaa tai lähemmäs 40v etsimässä kohtua.
Näiden ei kannatta netissä etsiä mitä ikinä etsivät.Hui kauhea, ihan seksiä kehtas hakea. Ettäs kehtas.
Saa sitä hakea mutta netistä sitä hakee vain ne jotka ei livenä saa. Noista jokainen on sellainen jolle ei netissä seuranhaku sovi kun heti profiilissa esteet esillä. Kannattaisi vaan koittaa livenä sitä omaa persoonaa tuoda esille niin ehkä jotain saisi joskus.
Mistä sitä livenä saa, jos ei ole juoppo ja kierrä baareja?
Vaikkapa kysyä(keino tilanteeseen sun pitää keksiä itse) siltä ekalta sua kiinnostavalta naiselta, joka tulee sua vastaan sun kotikadullasi? Ai nii, et uskalla. Tuskin sitten kannattaa kysellä, että mistä naisia saa, kun et uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle naisena suuri syy pariutumattomuuteen on se, että av:n kaltaisten anonyymipalstojen kautta on päässyt tutustumaan miesten ajatuksiin naisista ja parisuhteista. Ennen haaveilin avioliitosta ja perheestä, mutta enpä haaveile enää. Itse asiassa mikään ei tunnu vastenmielisemmältä ajatukselta.
Moni ystäväni on samaa mieltä nykyään. Itse uskon että on iso määrä meidän kaltaisia naisia jotka eivät enää halua parisuhteita ymmärrettyään että miehelle suhteen perusta on vain naisen nuoruus, kaunis ulkonäkö ja hoikka kroppa. Näitä käytetään jonkin aikaa ja sitten nainen hylätään kun hän vanhenee liikaa. Kuka haluaa tuollaiseen?
tämä on totuus av:llä. Nää palstaukot ajattelee, että kun saa naisen, se on panokone, jonka tärkein omainaisuus on ulkonäkö. Irl totuus parisuhteesta on jotain muuta.
Mulla on kohta 50 v ikää ja tulin eksäni lemppaamaksi jokunen vuosi sitten kun eksä löysi uuden rakkauden, tietenkin se tavallinen tarina että eksän uusi vaimo on alle 30 ja kaunis ja timmi, käytännössä paljon parempi kuin tämmöinen 50 vee ryppyinen mummeli joka täälläkin olen saanut kuulla olevani.
Olen deittaillut aika paljon eri palveluissa ja sovelluksissa miehiä ja yritellyt vähän seurustellakin, mutta voi herran tähden, millaisia miehet nykyään on ja miten käyttäytyvät. Valehtelevat ikänsä ja ihmissuhteensa, kieroilevat, eivät pidä lupauksiaan, suurinpiirtein päivän tuttavuuden jälkeen ovat tulossa luokseni asumaan tai haluavat epämääräisillä selityksillä rahaa lainaksi. Kummallista touhua kertakaikkiaan. Mitä paremmin johonkin mieheen tutustuu sitä oudommaksi alkaa mennä ja onpa tielleni osunut pari selkeästi mielenterveysongelmaista. Ei todellakaan kiinnosta tämmöinen valikoima.
Jos tämä porukka on tullut edellisten puolisoittensa toimesta pois potkituiksi tai eivät oo ikinä edes puolisoa vielä löytäneet, niin pakko sanoa etten hirveästi syitä ihmettele miksi elävät yksinään. Anteeks nyt kun näin sanon mutta turha kaunistella.
Jos miehet ovat noin kauheita, niin miten he muka saavat itseään 20 v nuorempia timmejä naisia, kun kerran se on se tavallinen tarina kuten sinun tapauksessasi?
Nuoret naiset eivät välttämättä osaa lukea red flageja vielä kunnolla. Tai voi olla ns. isäkompleksia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan hyvä, tavallinen mies. Aknearpia, pömppömaha, mukava luonne, yhteistyö toimii ja homma pelaa. Voin kuitenkin jo nyt luvata, että jos ero tulee, minä en yhtään miestä enää riesakseni samaan talouteen ota. Ihan vaan kun pakko ei ole, nuoruuden hulluuksissa piti naimisiin mennä, parasta olisi olla parisuhteessa tuon miehen kanssa mutta asua omissa talouksissa. Voi olla että eroankin jossain kohtaa ihan vaan kun kyrsii kaikenlaiset kompromissit mitä parisuhteessa joutuu väkisinkin tekemään.
Että ehkä siinä on yksi monista syistä miksi miesten on vaikeampi löytää kumppania nykyään. Kun naisen ei vaan ole pakko olla parisuhteessa. En ymmärrä miksi kukaan, koskaan haluaisi luopua omasta henkilökohtaisesta vapaudestaan päättää kaikki asiansa ihan yksin ja itse. Nuorena sitä vaan ei tajunnut, joten tässä sitä ollaan, periaatteessa ihan onnellisena, mutta ei kuitenkaan.
Oleellinen pointti onkin juuri tuo, että lähes kaikki haluavat kokea sen kunnon suhteen. Kun sen on kerran kokenut, ei välttämättä enää tarvitse tai halua uudelleen. Jos sitä ei saa kokea, tuntee mahdollisesti kovaa kaipuuta ja puutetta elämässään.
Itse olen mies, ja elänyt 15 vuotta kestäneen suhteen. Enää en kaipaa uutta suhdetta, vaan nautin todella paljon juuri siitä, että päätän kaikesta itse, eikä kukaan valita mistään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan hyvä, tavallinen mies. Aknearpia, pömppömaha, mukava luonne, yhteistyö toimii ja homma pelaa. Voin kuitenkin jo nyt luvata, että jos ero tulee, minä en yhtään miestä enää riesakseni samaan talouteen ota. Ihan vaan kun pakko ei ole, nuoruuden hulluuksissa piti naimisiin mennä, parasta olisi olla parisuhteessa tuon miehen kanssa mutta asua omissa talouksissa. Voi olla että eroankin jossain kohtaa ihan vaan kun kyrsii kaikenlaiset kompromissit mitä parisuhteessa joutuu väkisinkin tekemään.
Että ehkä siinä on yksi monista syistä miksi miesten on vaikeampi löytää kumppania nykyään. Kun naisen ei vaan ole pakko olla parisuhteessa. En ymmärrä miksi kukaan, koskaan haluaisi luopua omasta henkilökohtaisesta vapaudestaan päättää kaikki asiansa ihan yksin ja itse. Nuorena sitä vaan ei tajunnut, joten tässä sitä ollaan, periaatteessa ihan onnellisena, mutta ei kuitenkaan.
Aika samat ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Että ehkä siinä on yksi monista syistä miksi miesten on vaikeampi löytää kumppania nykyään. Kun naisen ei vaan ole pakko olla parisuhteessa.
Niin ja naisen on helppo halutessaan saada sitä läheisyyttäkin aina kun tarvitsee. Ei tarvi kuin jossain somessa vähän valittaa että voi voi kun on yksinäistä ja nyt kelpaisi vaikka helluntaiheila ja heti on tarjokkaita. Miehillä ei mene aivan näin niin siksi on suurempi hinku parisuhteeseen sen vakisaannin äärelle. En tiedä montaakaan naista jotka täysin vailla miehen läheisyyttä selviävät, vaikka sinkkuina mainostavatkin olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ehkä siinä on yksi monista syistä miksi miesten on vaikeampi löytää kumppania nykyään. Kun naisen ei vaan ole pakko olla parisuhteessa.
Niin ja naisen on helppo halutessaan saada sitä läheisyyttäkin aina kun tarvitsee. Ei tarvi kuin jossain somessa vähän valittaa että voi voi kun on yksinäistä ja nyt kelpaisi vaikka helluntaiheila ja heti on tarjokkaita. Miehillä ei mene aivan näin niin siksi on suurempi hinku parisuhteeseen sen vakisaannin äärelle. En tiedä montaakaan naista jotka täysin vailla miehen läheisyyttä selviävät, vaikka sinkkuina mainostavatkin olevansa.
Löheisyyttä? Eli jonkun tyhjentämään kassinsa.
Jep. Sinäkin voit sen saada. Kyllä joku tulee mielellään antamaan sulle läheisyyttä, eli tyhjentämään kassinsa sun reikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tarkoitat sitä, että nainen saa jonkun tyydyttämään itsensä naisen pilluun?
Voi mitenkään ihanaa. Kuule, saman läheisyyden saa vaikkapa dildolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheisyyttä? Anna mun nauraa. Edes kunnollista seksiä on naisena vaikea mistään netistä saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juu varmaan 45-vuotias tanakka AV-mamma kananpersetukalla saa heti luotettavia ja mukavia naisia arvostavia miehiä seurakseen. Menee taas osastoon "ja lehmät lentää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Sinäkin voit sen saada. Kyllä joku tulee mielellään antamaan sulle läheisyyttä, eli tyhjentämään kassinsa sun reikään.
Kyllä. Ei sinunkaan tarvitse olla ilman tätä läheisyyttä. Kyllä joku puutteessa oleva, yksinäinen mies tulee mielellään antamaan sullekin läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.
LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.
Kannattaisiko minun 37v miehen sitten mielestäsi yrittää 40+ naisia?
Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??Ai että ydinperheen? Kuule, tilastojen mukaan miehet tekee 1.lapsensa Suomessanoin kolmekymppisenä, että se juna meni jo sinun osaltasi. Jos haluat lapsia, niin etsi nainen, jolla jo on lapsia, ja joka ehkä haluaa lisää. Eli omanikäisesi.
Missä mikä mikä maassa nämä miehet oikein elää? Melkein nelikymppiset miehet luulee, että pääsevät ehkä tulevaisuudessa perustamaan ydinperheen lapsettoman naisen kanssa???? Joo, ei.
Nyt on katkeraa settiä naiselta :DDDD
Mutta totta. Pahnanpohjimmaiset ei kelpaa kellekään. Tilastollinen fakta on, että äärimmäisen harva mies saa ensimmäisen lapsensa nelikymppisenä.
Täältä sitten löytyy se tilastoihme. Tavattu livenä eikä missään Tinderissä. Minä 35 ja mies 42 kun alettu seurustelemaan. Kummatkin silloin lapsettomia. Edelleen yhdessä ja lapset aikuisia.
Ei ole väitettykään, etteikö kukaan. Vaan on sanottu, että tilastojen mukaan harva. Tunnen itsekin yhden pariskunnan, jotka saivat ensimmäisen (ja mitä ilmeisimmin ainoan) lapsensa kun nainen oli 40 ja mies 43, olivat olleet yhdessä kai 3-4 vuotta sitä ennen. Eivät tällaiset yksittäiset esimerkit kuitenkaan tarkoita sitä, että tällainen olisi yleistä, tai että kannattaa nojata oman elämän suunnittelua sen varaan, että "näinkin voi käydä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ei sinunkaan tarvitse olla ilman tätä läheisyyttä. Kyllä joku puutteessa oleva, yksinäinen mies tulee mielellään antamaan sullekin läheisyyttä.
Sulle läheisyys on siis lähinnä rais kaus, josta naisen pitäisi muka nauttia ja saada "läheisyyttä".
Juu ei.
Onko seurustelu toisten poikien kanssa pelkkää tyhjää kuittailua ja kaljakähinää? Jos alkaisi kehittää ensin niitä ihmissuhteita kypsempään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä reipas ja siisti mies aina naisen saa. Tämä on fakta.
Sitä en tiedä, miksei jotkut miehet enää ole reippaita ja siistejä. Joku mennyt kasvatuksessa vikaan?
Hoovee, ei todellakaan saa. Olen ollut koko ikäni "reipas ja siisti", käynyt koulut hyvin ja olen korkeastikoulutettu, hoikka, ei ole todellakaan mitään kaljamahaa. Ikäni arvioidaan aina vähintään 5 vuotta todellista nuoremmaksi. Ei ole alko-ongelmaa eikä muitakaan addiktioita. En ole humalassakaan aggressiivinen. Pidän huolta hygieniasta ja myös asuntoni siistinä. Ei millään tuollaisilla seikoilla ole mitään väliä. Naisille kelpaa vain pitkä ja rikas mies - tosin sekin vasta sen jälkeen, kun pennut on tehty ensin jollekin jännämiehelle tai karvakädelle.
Ehkä sinä olet sitten vain ihan sairaan ruma naamastasi. Ei tuohon ole mitään muuta syytä olemassa. Nimittäin kyllä mukava koulutettu mies kelpaa kelle vaan vaikka hyvin vaatimattomallakin ulkonäöllä, mutta jos naama näyttää jollekin pedarivervolle niin siihen ei auta sitten edes kiva luonne. sorry.
Vilkaisepa ajan kuluksi Yli laudan deitti palstaa tai Treffit 24 profiileja pk-seudun ulkopuolelta. Molemmilta löytyy lukematon määrä fiksuja ja korkeakoulutettuja miehiä jotka eivät löydä seuraa. Profiileissa on myös kuvat joista näkee että monet ovat kaiken lisäksi komeita.
Mutta jos luonne on paikalla, niin ihan sama, vaikka olisi Henry Cavillilta näyttävä juristi.
Mies luulee yleisesti naisten ja vosujen parantavan päänsisäiset ongelmat. Petytään ettei näin käy. Ensin oma pää sit vast naisiin.