Miksi niin monelle miehelle on nykyään vaikeaa saada naista? Mistä tämä johtuu?
Ovatko naisten vaatimukset nousseet?
Ovatko miehen huonontuneet?
Ovatko miesten vaatimukset nousseet?
Kommentit (585)
Vierailija kirjoitti:
Esim. minä olen kahden pikkulapsen sinkkuäiti ja tienaan 100keur/v.
En toki ole mitenkään haku päällä, mutta en kerta kaikkiaan näe, että jos joku mies tulisi kuvioon, niin miten hän alkaisi mun lasten kuluja maksella. .
Ihanko oikeasti olet sitä mieltä, että jos vaikka laitoshuoltajana työskentelevä kahden kouluikäisen lapsen yh-mutsi alkaa seurustella vaikka lapsettoman diplomi-insinöörimiehen kanssa, niin se nainen ei ala odottaa, että miesystävä alkaa ostella juttuja hänen lapsilleen?
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toki ole mitenkään haku päällä, mutta en kerta kaikkiaan näe, että jos joku mies tulisi kuvioon, niin miten hän alkaisi mun lasten kuluja maksella. .
Ihanko oikeasti olet sitä mieltä, että jos vaikka laitoshuoltajana työskentelevä kahden kouluikäisen lapsen yh-mutsi alkaa seurustella vaikka lapsettoman diplomi-insinöörimiehen kanssa, niin se nainen ei ala odottaa, että miesystävä alkaa ostella juttuja hänen lapsilleen?
Ihanko oikeasti olet sitä mieltä, että kaikki yh-mutsit on pienituloisia?
Eiköhän mies voi ihan itse arvioida naisen taloudelliset resurssit ja linjata odotuksensa rahan käytön suhteen siltä pohjalta, sekä keskustellen naisen kanssa. Ei ole lasten määrästä kyse siinä, jos ottaa itseään huomattavasti pienituloisemman naisen. Myös se lapseton laitoshuoltaja todennäköisesti odottaa DI-miehen maksavan enemmän, kun taas se johtajanainen, jolla lapsia, ei todennäköisesti odota DI-miehen maksavan yhtään naisen tai naisen lapsen kuluja.
Vierailija kirjoitti:
[
Ihanko oikeasti olet sitä mieltä, että kaikki yh-mutsit on pienituloisia?
Olenko jossain kohtaa väittänyt, että kaikki yh-mutsit ovat pienituloisia?
a) Sosiaalisen median myötä nämä miehet pääsevät sanomaan ongelmansa ääneen ja löytävät samanmielistä vertaistukea, mikä voimistaa heidän ääntään.
b) Nykyään naiset (ja miehet) pärjäävät ja ymmärtävät myös pärjäävänsä ilman kumppania, itsellisesti, sillä opiskelu- ja työelämä on tasa-arvoista. Ei ole entisaikojen painetta elää kuten kaikki aiemmatkin sukupolvet ja tehdä samat valinnat tietämättä paremmasta.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään miehet ovat huonontuneet. Kun hakkaa pleikkaria tai tietsikkaa koko ikänsä jää olennaiset vuorovaikutustaidot oppimatta. Ilman aktiivisuutta, kykyä lukea ihmisten eleitä ja ilmeitä sekä vuorovaikutustaitoja ei toisiin ihmisiin pysty tutustumaan niin että pari löytyisi.
Väärin naiset ovat huonontuneet. Nyt on mennyt pian viisi vuotta eikä yksikään nainen ole tehnyt aloitetta. Olen antanut merkkejä hymyillyt ja katsonut silmiin mutta ei. Naisten vuorovaikutustaidot ovat kadonneet eikä osata tai uskalleta tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään miehet ovat huonontuneet. Kun hakkaa pleikkaria tai tietsikkaa koko ikänsä jää olennaiset vuorovaikutustaidot oppimatta. Ilman aktiivisuutta, kykyä lukea ihmisten eleitä ja ilmeitä sekä vuorovaikutustaitoja ei toisiin ihmisiin pysty tutustumaan niin että pari löytyisi.
Väärin naiset ovat huonontuneet. Nyt on mennyt pian viisi vuotta eikä yksikään nainen ole tehnyt aloitetta. Olen antanut merkkejä hymyillyt ja katsonut silmiin mutta ei. Naisten vuorovaikutustaidot ovat kadonneet eikä osata tai uskalleta tehdä mitään.
Hahaha, ai jos kaikki vastaantulevat naiset eivät heti ala yrittää pariutumista kanssasi, vaikka hymyilet heille, niin naisten vuorovaikutustaidot ovat heikentyneet? Anna mun kaikki kestää :D Kuules, jospa ne naiset eivät vain ole sinusta kiinnostuneita. Lähestyvät sitä, josta ovat kiinnostuneita. Tai entäpä jos ovatkin jo varattuja? Voi huhhuh tätä miesten logiikkaa taas.
Kyllä sitä on kolmekymppisenä ja tarpeeksi monta miestä nähneenä tullut siihen tulokseen, että parisuhde on äärimmäisen yliarvostettu asia. Jopa suht hyvän miehen kanssa on kaikenlaista krämää pikkujutuista, ja saa tehdä jos jonkinmoista temppua toista miellyttääkseen. Eikä mieheltä tietenkään saa vaatia liikaa (on nalkutusta), mutta pitää kuitenkin yrittää pitää puolensa, ettei olisi täysin olo kuin hyväksikäytetyllä ovimatolla.
Jos nykyinen suhteeni joskus päättyy, en ota enää uutta miestä. Aika paljon vaivaa kuitenkin pelkästään sen pelon takia, ettei tuntisi oloaan yksinäiseksi.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko vaikka niin, että ihmiset ovat yksilöitä - joku odottaa, joku ei. Veikkaisin silti, että pääsääntöisesti seurustelusuhteessa ei ole vielä yhteisiä rahoja tai yhteistaloutta.
Itse olen pienituloinen (en kylläkään mikään laitoshuoltaja tms) nainen ja aloittanut hiljattain suhteen diplomi-insinöörimiehen kanssa. En keksi yhtään syytä, miksi odottaisin miesystävän ostelevan lahjoja (kouluikäisille) lapsilleni. Ostan itse tai sitten lapsen isovanhemmat ostavat. Ja toisaalta en edes halua kotiin mitään krääsää. En ole yhdessäkään suhteessa halunnut edes aikuisten kesken mitään lahjarumbaa, koska olen aika huono keksimään hyviä lahjoja, joten toivoisin kyllä, että välittäminen osoitettaisiin jotenkin muuten kuin ostamisen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehissä on paljon vikoja, kyllä. Mutta inhottaa lukea silti täällä naisten vihaista lähestymistapaa. Mies 42v sanoo: voisin haluta puolison ja ehkä lapsia." Naiset vastaa tähän tyyliin: "juna meni jo, oot vanha pappa ei sua kukaan haluu!". Inhottavasti sanottu. Ehkä kyseinen herra ei ole löytänyt aiemmin sopivaa kumppania. Ette voi tietää vaikka hän olisi vain esim ujo, mutta jumalaisen näköinen ja upea luonne. En yhtään ihmettele miksi pariutuminen on nykyään vaikeaa. Miehillä toki joskus epärealistiset toiveet mutta niin on naisillekin syytä olla kohteliaampia miehiä kohtaan. Ei kaikki miehet oo elämä koululaisia pillun perässä juoksijoita. Itsellä on kaikki sinänsä ok mutta olen ollut ikisinkku. Ei se haittaa, olen pystynyt itseäni kehittämään ja käyttää elämääni omiin mielenkiinnon kohteisiin. Ei vain ole ketään sopivaa löytynyt ja sille ei voi mitään :) mutta vihaiset naiset on TURN OFF. M34. Katsotaan tuleeko tästäkin 100 alapeukkua. Olkaa sydämmellisempiä, te kaikki.
Kohteliaisuus ja sydämellisyys pitää ansaita. Sori vaan, mutta vuosia tätä palstaa ja miesten kommentteja naisista luettuani ei ole enää syitä olla miehille sydämellinen.
Pitääkö naistenkin ansaita miesten kohteliaisuus ja sydämellisyys? Hiljaista tulee olemaan kanssakäyminen miesten ja naisten välillä. 🤣
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletus on aina se, että pienituloisilta perheiltä puuttuu noin kovasti asioita, joita he haluaisivat?
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä juttuja ajattelit, että sen diplomi-insinöörin pitäisi ostella?
Monet miehet olisivat saaneet minut, mutta sanoivat, etteivät ole valmiit suhteeseen. Miksi miehet eivät halua sitoutua? Sanoisivat edes suoraan, jos vika on minussa!
Hyvin monella tässä ketjussa lällättelevällä naisella on varmasti ihastuttava poikalapsi, josta myöhemmin kasvaa katkera incel. Toivottavasti muistatte lällätellä myös hänelle sitten, kun sopiva aika on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehissä on paljon vikoja, kyllä. Mutta inhottaa lukea silti täällä naisten vihaista lähestymistapaa. Mies 42v sanoo: voisin haluta puolison ja ehkä lapsia." Naiset vastaa tähän tyyliin: "juna meni jo, oot vanha pappa ei sua kukaan haluu!". Inhottavasti sanottu. Ehkä kyseinen herra ei ole löytänyt aiemmin sopivaa kumppania. Ette voi tietää vaikka hän olisi vain esim ujo, mutta jumalaisen näköinen ja upea luonne. En yhtään ihmettele miksi pariutuminen on nykyään vaikeaa. Miehillä toki joskus epärealistiset toiveet mutta niin on naisillekin syytä olla kohteliaampia miehiä kohtaan. Ei kaikki miehet oo elämä koululaisia pillun perässä juoksijoita. Itsellä on kaikki sinänsä ok mutta olen ollut ikisinkku. Ei se haittaa, olen pystynyt itseäni kehittämään ja käyttää elämääni omiin mielenkiinnon kohteisiin. Ei vain ole ketään sopivaa löytynyt ja sille ei voi mitään :) mutta vihaiset naiset on TURN OFF. M34. Katsotaan tuleeko tästäkin 100 alapeukkua. Olkaa sydämmellisempiä, te kaikki.
Kohteliaisuus ja sydämellisyys pitää ansaita. Sori vaan, mutta vuosia tätä palstaa ja miesten kommentteja naisista luettuani ei ole enää syitä olla miehille sydämellinen.
Kertoo enemmän omasta luonteestasi jos kohteliaisuus tulee ansaita.
Kohtelias tulee olla jokaiselle. Jos toinen ei sitten käyttäydy sen mukaisesti, niin kohteliaisuuden voi kyllä unohtaa häntä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo enemmän omasta luonteestasi jos kohteliaisuus tulee ansaita.
Kohtelias tulee olla jokaiselle. Jos toinen ei sitten käyttäydy sen mukaisesti, niin kohteliaisuuden voi kyllä unohtaa häntä kohtaan.
Lisätään tähän vielä, että miten ihmeessä sinä ansaitset kohteliaan käytöksen itseäsi kohtaan, jos et itse käyttäydy kohteliaasti toista kohtaan. Sinullako on lupa on kylmä ja epäkohtelias ja toisen tulee olla mukava, niin sitten sinäkin voit olla kohtelias toista kohtaan. Kuulostaa aika m*lkulta käytökseltä.
Minä kyllä mielelläni haluaisin sitoutua mutta eipä ole koskaan vastakaikua saanut naisilta - yksille treffeille meinasin päästä kuusi vuotta sitten mutta ainakin hänelle oli käytöstavat ja sanoi että halusi peruuttaa ne paria päivää ennen, katosi sitten.
Ihan tavallinen ikäiseni nainen sopisi enemmän kuin hyvin jos hän vain pitäisi minusta. Oikeasti en edes ajattele monia kauniita naisia potentiaalisina kumppaneina koska itsetunto sen verta pohjamudissa ja miksi hekään haluaisivat minua?
Kyllä olen aidosti epätoivoinen, mutta yrittäkää ymmärtää kun ei ole koskaan mitään kokenut niin kyllä se sattuu. Sitä vaan tuntee itsensä merkityksettömäksi saastaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin monella tässä ketjussa lällättelevällä naisella on varmasti ihastuttava poikalapsi, josta myöhemmin kasvaa katkera incel. Toivottavasti muistatte lällätellä myös hänelle sitten, kun sopiva aika on.
Alanuolia tulee, mutta ymmärrettäväähän se on.
Ei kukaan äiti voi kuvitella että omasta pojasta tulisi mikään incel, mutta monen rakastavan äidin pojasta tulee sellainen. Sellainen on nykyinen yhteiskuntamme. Nauttikaamme siitä.
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä. Minkä tähden haetaan Itä-Eurooppalaista naista suomenkielisessä Tinderissä eikä esim. Puolassa ja Romaniassa?
Kielitaidon puute. Ei ostata kuin suomea ja savoa.
Miehelle olen vain tissit, takapuoli ja pillu. Haluaisin olla kokonainen ihminen. Siksi en ota miestä enää.
Eli hyväkään mies ei kelpaa enää parisuhteeseen.
Aika hankalaksi on mennyt miesten kannalta - luovuttaisin jos olisin parisuhdemarkkinoilla.