Onko Pola täysin juntti merkki?
Kommentit (17)
Merkkiähän ei vaatteesta päällepäin näe, joten miksi olisi juntti?

Minulla on paljon Polan vaatteita, jotka ovat olleet todella laadukkaita ja kestäviä. Eivät ole nyppyyntyneet tai haalistuneet pesussa joten ostan jatkossakin.
Ei minusta. Voisin ostaa Polan vaatteen, vaikka nyt ei taida olla yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Merkkiähän ei vaatteesta päällepäin näe, joten miksi olisi juntti?
Minulla on paljon Polan vaatteita, jotka ovat olleet todella laadukkaita ja kestäviä. Eivät ole nyppyyntyneet tai haalistuneet pesussa joten ostan jatkossakin.
Minkä ikäinen olet?
Mitäs junttia niissä olisi? Edullisia peruskuteita. Enemmän junttia on pukeutua henkkamaukkaan tai vastaaviin tusinamerkkeihin. Se on sitten eri asia minkä merkin vaatteet sopii kunkin vartalolle tai tyyliin. Tai kukkarolle
Ne on turhan isoja mitoitukseltaan, esim. housut. Joku perus-T-paita mulla on.
Pitääkö sinun sitä täältä kysyä, elätkö muiden mielipiteiden mukaan ?
Riippuu tarkoituksesta. Arkikäytössä kotona esimerkiksi Polan trikoomekko ja legginsit on ihan paikallaan. Tai jokin vintage Pallo-paita nyt kelpaa vaikka epävirallisempiin juhliinkin. Mutta eihän noissa nyt mihinkään linnan juhliin kuulu lähteä, ei ne ole siihen suunniteltukaan.
Minä ostan Polan housuja töihin, maksaa 25 Euroa, usein myös alessa. Ihan samanlaiset mutta eri merkkiä maksavat yli 70 Euroa "paremmassa" kaupassa. Ovat joustavat, yleensä vain mustia, mutta välillä oli lilojakin.
Sama oli ennen, että Vaatehuoneen vaatteissa oli eri logo ja korkeampi hinta kuin Tampereen Säästötexin samoissa vaatteissa (nykyään Tokmanni). Eli sama valmistaja ja tuote, valmistuttajina pari eri kauppaa ainakin, molemmille lätkitään ketjun oma merkki.
Pari Polan t-paitaa on muuttunut lyhyiksi ja leveiksi, moni on kuitenkin säilynyt hyvänä.
Olen viisikymppinen, en pidä vaateostoksista, joten Polan vaatteet on mulle sopivia, omat teinitkin tosin vievät välillä neuleita, eli kelpaa heillekin.
Ei kai sillä merkillä ole väliä, jos vaate näyttää ja tuntuu hyvältä.
Minkähän takia Pola on niin halpa merkki, vaikka se tehdään Suomessa? Luulisi, että kustannukset olisi isommat ja siksi hintakin.
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia Pola on niin halpa merkki, vaikka se tehdään Suomessa? Luulisi, että kustannukset olisi isommat ja siksi hintakin.
Ei kai sitä ole Suomessa tehty enää vuosiin.
Ne vanhempien mallistojen vaatteet on ihan hyviä ja laadukkaita. Saa secondhandina.