Miksi niin monelle miehelle on nykyään vaikeaa saada naista? Mistä tämä johtuu?
Ovatko naisten vaatimukset nousseet?
Ovatko miehen huonontuneet?
Ovatko miesten vaatimukset nousseet?
Kommentit (585)
Vierailija kirjoitti:
kaii se johtuu siitä että niin moni nainen kärsii nykyään mielenterveysongelmista. Kuka nyt hullua haluaisi puolisokseen ...
Miehet eivät halua puhua vakavasta läheisriippuvuus ongelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin tämän ketjun ja olen itse myös sen ilmiantanut monta kertaa. Silti tämä säilyy, tämä tyhmin ketju jonka olen tehnyt koska se on samaan tyyliin kuin muutkin ulinat täällä.
Sitten poistuu muut ketjut joissa tyyliin kysellään mauste reseptejä.
Mutta vastailkaa lisää mulle. Olen tooosi huolissani siitä miksi niin monelle miehelle ei tule hämähäkkiä väärinpäin.
Sen takia, että suurin osa miehistä on vi**n urpoja. Käytöstavat, toisen huomioiminen ja keskustelutaidot puuttuvat. Jos oot esim. persu, mutta et öyhöttäjä, juot kaljaa kohtuudella, laitat dödöä kainaloon ja kampaat hiukset ja peset hampaat ja sulla on siistit vaatteet päällä niin saat naista JOS vain omaat aluksi mainitut asiat. Se ei vaadi paljoa. Mutta miehen on tehtävä jotakin naisen saamisen eteen, jos oot vähän "heikompaa ainesta". On olemassa motivoituneita janttereita, jotka kehittävät itseään ja löytävät hyvän naisen. Huonot miehet vaan surkuttelevat sitä, kun eivät kelpaa ja kehittelevät salaliittoteorioita huonossa omassatunnossaan, että "paremmat" vie kaikki naiset ettei heille jää yhtään:D No voin sanoa vaikkapa Prismassa on enemmän sinkkunaisia mistä valita, kuin osaat edes kuvitella, joten voit heittää ne mielipiteet sper....mapapereilla kyllästyneeseen roskikseen siitä, ettei muka vapaita naisia ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtaannu netistä, hae apua.
Mistä voi hakea apua naisettomuuteen? Kiinnostaa kokeilla.
Sun pitää ensin päästä ihmisten ilmoille. Harrastuksiin tai semmoisiin missä tutustuu naisiinkin luonnollisesti ihan ihmisinä, kavereina pidemmän ajan kuluessa. Tai osallistu johonkin koulutukseen alalla jossa on paljon naisia. Tai vaikka vapaaehtoistyöhön tms. Tai matkusta ulkomaille osallistumaan erilaisiin harrastukseen tms. perustuviin tapahtumiin tms.
Yhteisestä kiinnostuksesta se suhde yleensä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä reipas ja siisti mies aina naisen saa. Tämä on fakta.
Sitä en tiedä, miksei jotkut miehet enää ole reippaita ja siistejä. Joku mennyt kasvatuksessa vikaan?
Hoovee, ei todellakaan saa. Olen ollut koko ikäni "reipas ja siisti", käynyt koulut hyvin ja olen korkeastikoulutettu, hoikka, ei ole todellakaan mitään kaljamahaa. Ikäni arvioidaan aina vähintään 5 vuotta todellista nuoremmaksi. Ei ole alko-ongelmaa eikä muitakaan addiktioita. En ole humalassakaan aggressiivinen. Pidän huolta hygieniasta ja myös asuntoni siistinä. Ei millään tuollaisilla seikoilla ole mitään väliä. Naisille kelpaa vain pitkä ja rikas mies - tosin sekin vasta sen jälkeen, kun pennut on tehty ensin jollekin jännämiehelle tai karvakädelle.
Ehkä sinä olet sitten vain ihan sairaan ruma naamastasi. Ei tuohon ole mitään muuta syytä olemassa. Nimittäin kyllä mukava koulutettu mies kelpaa kelle vaan vaikka hyvin vaatimattomallakin ulkonäöllä, mutta jos naama näyttää jollekin pedarivervolle niin siihen ei auta sitten edes kiva luonne. sorry.
Vilkaisepa ajan kuluksi Yli laudan deitti palstaa tai Treffit 24 profiileja pk-seudun ulkopuolelta. Molemmilta löytyy lukematon määrä fiksuja ja korkeakoulutettuja miehiä jotka eivät löydä seuraa. Profiileissa on myös kuvat joista näkee että monet ovat kaiken lisäksi komeita.
Ku-kuule kukkuluure... Minusta kuulostaa siltä että sinä olisit heistä enemmän kiinnostunut kun olet kerran noin tarkkaan tutustunut. Siis ihan jos totta puhutaan. Ei siinä ole nykyään enää mitään hävettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle naisena suuri syy pariutumattomuuteen on se, että av:n kaltaisten anonyymipalstojen kautta on päässyt tutustumaan miesten ajatuksiin naisista ja parisuhteista. Ennen haaveilin avioliitosta ja perheestä, mutta enpä haaveile enää. Itse asiassa mikään ei tunnu vastenmielisemmältä ajatukselta.
Moni ystäväni on samaa mieltä nykyään. Itse uskon että on iso määrä meidän kaltaisia naisia jotka eivät enää halua parisuhteita ymmärrettyään että miehelle suhteen perusta on vain naisen nuoruus, kaunis ulkonäkö ja hoikka kroppa. Näitä käytetään jonkin aikaa ja sitten nainen hylätään kun hän vanhenee liikaa. Kuka haluaa tuollaiseen?
tämä on totuus av:llä. Nää palstaukot ajattelee, että kun saa naisen, se on panokone, jonka tärkein omainaisuus on ulkonäkö. Irl totuus parisuhteesta on jotain muuta.
Sitten naisen pitäisi tehdä nämä onnellisiksi. Se on naisen velvollisuus. Jos nainen ei tässä onnisti, vika on naisen. Ihan sama, vaikka olisi koko ikänsä ollut onneton ennen tätä.
Hei tää on hyvä idis! Mäkin alan syyttää MIEHIÄ siitä että olen sinkku. Enpäs ollut aiemmin ajatellutkaan asiaa näin. Juu joo miehissä vika. En oo biljardidööri... ei kelpaa tällainen korkeasti koulutettu kaunotar. Miehet haluaa kaksi metriä pitkän laatikkoleuan jolla on iso gfiggel. Kauhea hypergamia käy kyllä nyt siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en tiedä, miksei jotkut miehet enää ole reippaita ja siistejä. Joku mennyt kasvatuksessa vikaan?
Hoovee, ei todellakaan saa. Olen ollut koko ikäni "reipas ja siisti", käynyt koulut hyvin ja olen korkeastikoulutettu, hoikka, ei ole todellakaan mitään kaljamahaa. Ikäni arvioidaan aina vähintään 5 vuotta todellista nuoremmaksi. Ei ole alko-ongelmaa eikä muitakaan addiktioita. En ole humalassakaan aggressiivinen. Pidän huolta hygieniasta ja myös asuntoni siistinä. Ei millään tuollaisilla seikoilla ole mitään väliä. Naisille kelpaa vain pitkä ja rikas mies - tosin sekin vasta sen jälkeen, kun pennut on tehty ensin jollekin jännämiehelle tai karvakädelle.
Olen tai olin aika samanlainen ja ei tosiaan riitä tuo lista mihinkään. Voit olla lisäksi ihan hyvännäköinen, älykäs ja hyvätuloinen ja silti vetää tyhjää kymmen vuotta helposti. Rikas tarvitse olla mutta tarvitaan muutakin, erityisesti sosiaalisia taitoja. Naisilta on ihan turha kysyä millainen miehen pitää olla. Keskiverto nainen ei ymmärrä miesten paritumisongelmista mitään, eikä tarvitsekaan. Vinkit kannattaa ottaa miehiltä, jotka joutuvat tuossa suossa tarpomaan.
Kyllä, toinen pariutumaton mies on oikea kertomaan,miten saada nainen. Ihan kuten toinen työtön on oikea kertomaan toiselle työttömälle, että miten saada töitä👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle naisena suuri syy pariutumattomuuteen on se, että av:n kaltaisten anonyymipalstojen kautta on päässyt tutustumaan miesten ajatuksiin naisista ja parisuhteista. Ennen haaveilin avioliitosta ja perheestä, mutta enpä haaveile enää. Itse asiassa mikään ei tunnu vastenmielisemmältä ajatukselta.
Moni ystäväni on samaa mieltä nykyään. Itse uskon että on iso määrä meidän kaltaisia naisia jotka eivät enää halua parisuhteita ymmärrettyään että miehelle suhteen perusta on vain naisen nuoruus, kaunis ulkonäkö ja hoikka kroppa. Näitä käytetään jonkin aikaa ja sitten nainen hylätään kun hän vanhenee liikaa. Kuka haluaa tuollaiseen?
tämä on totuus av:llä. Nää palstaukot ajattelee, että kun saa naisen, se on panokone, jonka tärkein omainaisuus on ulkonäkö. Irl totuus parisuhteesta on jotain muuta.
Mulla on kohta 50 v ikää ja tulin eksäni lemppaamaksi jokunen vuosi sitten kun eksä löysi uuden rakkauden, tietenkin se tavallinen tarina että eksän uusi vaimo on alle 30 ja kaunis ja timmi, käytännössä paljon parempi kuin tämmöinen 50 vee ryppyinen mummeli joka täälläkin olen saanut kuulla olevani.
Olen deittaillut aika paljon eri palveluissa ja sovelluksissa miehiä ja yritellyt vähän seurustellakin, mutta voi herran tähden, millaisia miehet nykyään on ja miten käyttäytyvät. Valehtelevat ikänsä ja ihmissuhteensa, kieroilevat, eivät pidä lupauksiaan, suurinpiirtein päivän tuttavuuden jälkeen ovat tulossa luokseni asumaan tai haluavat epämääräisillä selityksillä rahaa lainaksi. Kummallista touhua kertakaikkiaan. Mitä paremmin johonkin mieheen tutustuu sitä oudommaksi alkaa mennä ja onpa tielleni osunut pari selkeästi mielenterveysongelmaista. Ei todellakaan kiinnosta tämmöinen valikoima.
Jos tämä porukka on tullut edellisten puolisoittensa toimesta pois potkituiksi tai eivät oo ikinä edes puolisoa vielä löytäneet, niin pakko sanoa etten hirveästi syitä ihmettele miksi elävät yksinään. Anteeks nyt kun näin sanon mutta turha kaunistella.
Jos miehet ovat noin kauheita, niin miten he muka saavat itseään 20 v nuorempia timmejä naisia, kun kerran se on se tavallinen tarina kuten sinun tapauksessasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Mun tuntemat naiset kaipaavat tukea, läsnäoloa, hellyyttä, huumoria, mukavaa yhdessäoloa, jne... Palstamiesten kannattaisi miettiä onko heillä mitään tarjota tuosta näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää miehet tuhlatko elämäänne jalustalle nostettujen naisten jahtaamiseen. Vain harva mies haluaa elämältään samaa kuin suomalaisten naisten enemmistö. Yli puolet liitoista päättyy eroon ja yli 70% eroista on naisen alullepanemia. Katsokaa tuttavapiiriänne ja laskekaa, että kuinka moni liitoista on päättynyt, niin näette sen todellisuuden, joka on päiväunien takana.
Naiset hakevat useimmiten eroa koska vika on miehessä. Sori että sanoin suoraan, mutta näin se vaan on. Paljon on suomalaismiehiä, jotka eivät osaa olla parisuhteessa saati että osaisivat elää perhe-elämää.
Vain naisten mielestä näin, koska eivät itse voi myöntää sitä että eivät ole vaimoainesta.
Valitettavasti olet väärässä, kyllä tuo on 60 vuoden kokemuksella nähty todeksi. Tiedän vain yhden miehen mun tuttavapiirissä, joka on hakenut eroa ja syystä (vaimo alkoi heilastella työkaverin kanssa ja valehteli siitä).
Kaikissa naisten hakemissa eroissa oli vakavat syyt: mies käytti päihteitä, oli väkivaltainen, petti, yhtä isää epäiltiin oman lapsensa seks. hyväksikäytöstä, miehet eivät osallistuneet perheen elättämiseen, lastenhoitoon, kotitöihin, eivät kyenneet parisuhteeseen, oli mt-ongelmia (mutteivät menneet hoitoon), usealla oli vihanhallintaongelmia (mutteivät hakeneet apua), sellaistakin muistan että mies pakotti vaimonsa lainojensa takaajaksi ja häippäsi sitten ulkomaille (jätti siis vaimonsa ja lapsensa velkataakan alle vuosikymmeniksi), jne...
Sellaisia "sankareita".
Mies hakee eroa vain,jos uusi vosu on valmiiksi katsottuna, ei muuten, koska perusjumppa tietää, että muuten jää yksin, ja uutta ei saa ja elämä.lähtee vituralleen sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tai olin aika samanlainen ja ei tosiaan riitä tuo lista mihinkään. Voit olla lisäksi ihan hyvännäköinen, älykäs ja hyvätuloinen ja silti vetää tyhjää kymmen vuotta helposti. Rikas tarvitse olla mutta tarvitaan muutakin, erityisesti sosiaalisia taitoja. Naisilta on ihan turha kysyä millainen miehen pitää olla. Keskiverto nainen ei ymmärrä miesten paritumisongelmista mitään, eikä tarvitsekaan. Vinkit kannattaa ottaa miehiltä, jotka joutuvat tuossa suossa tarpomaan.
Ettäkö haluat suhteen naisen kanssa, mutta sua ei kiinnosta tippakaan mitä se nainen haluaa?
Eipä ihme että tarvot suossa. Sulta on täysin unohtunut parisuhteen tärkein piirre: vastavuoroisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja viimeinen lauseesi paljasti sen,miksi "et saa naista". Luonteesi on paska.
En todellakaan ala aisuriksi tai kasvattamaan jotain mulattiäpäriä naisen edellisistä suhteista. Naisten pitäisi tajuta, että mies haluaa KOKO PAKETIN TAI EI MITÄÄN.
Aivan aivan. LUONTEESI on syy miksi olet yksin.
Niinpä. Nainenkin haluaa koko paketin. Sinä et näköjään pysty koko pakettia tarjoamaan naisille.
Millä vuosisadalla tämän palstan naiset elävät? Ruokaa saa woltista ja siivota osaa jokainen. Miehet tarvitsee naista enää vain pillun takia, ja siinäkin eletään lopun aikoja kun netistä saa aina vaan parempia korvikkeita. Jo nyt netin AI-naiset tarjoaa parempaa ihmissuhdetta kuin yksikään mäkättävä 'rotu'eukko, keinopilluista nyt puhumattakaan.
Tämä on nykypäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.
LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.
Kannattaisiko minun 37v miehen sitten mielestäsi yrittää 40+ naisia?
Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??Ai että ydinperheen? Kuule, tilastojen mukaan miehet tekee 1.lapsensa Suomessanoin kolmekymppisenä, että se juna meni jo sinun osaltasi. Jos haluat lapsia, niin etsi nainen, jolla jo on lapsia, ja joka ehkä haluaa lisää. Eli omanikäisesi.
Missä mikä mikä maassa nämä miehet oikein elää? Melkein nelikymppiset miehet luulee, että pääsevät ehkä tulevaisuudessa perustamaan ydinperheen lapsettoman naisen kanssa???? Joo, ei.
Uusperheet ei todellakaan toimi, ei tod kannata ottaa naista, jolla lapsia.
Mä en todellakaan ottais miestä jolla on lapsia.
N40v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Ei naiset tiedä mitään siitä mitä itse haluavat. Parhaita siihen kysymykseen vastaamaan ovat miehet jotka eivät ikinä ole psrisuhteessa olleet.
😁 Niin niin. Ja incelien mielestä naiset tietenkin haluavat asennevammaisen, itsekeskeisen, naisia halveksivan rassen. Just joo ja lehmät lentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä olet sitten vain ihan sairaan ruma naamastasi. Ei tuohon ole mitään muuta syytä olemassa. Nimittäin kyllä mukava koulutettu mies kelpaa kelle vaan vaikka hyvin vaatimattomallakin ulkonäöllä, mutta jos naama näyttää jollekin pedarivervolle niin siihen ei auta sitten edes kiva luonne. sorry.
Vilkaisepa ajan kuluksi Yli laudan deitti palstaa tai Treffit 24 profiileja pk-seudun ulkopuolelta. Molemmilta löytyy lukematon määrä fiksuja ja korkeakoulutettuja miehiä jotka eivät löydä seuraa. Profiileissa on myös kuvat joista näkee että monet ovat kaiken lisäksi komeita.
Mistä tiedät etteivät saa seuraa? Monilla miehillä on seuraa useastakin naisesta mutta myös varalla aina ilmoitus deittipalstoilla...
Toisaalta joku Ylilauta tuskin ketään naista houkuttelee maineensa takia...
En uskalla lähestyä naista ja naiset eivät uskalla lähestyä minua.
Ei ole rakettitiedettä
Mulla on ihan hyvä, tavallinen mies. Aknearpia, pömppömaha, mukava luonne, yhteistyö toimii ja homma pelaa. Voin kuitenkin jo nyt luvata, että jos ero tulee, minä en yhtään miestä enää riesakseni samaan talouteen ota. Ihan vaan kun pakko ei ole, nuoruuden hulluuksissa piti naimisiin mennä, parasta olisi olla parisuhteessa tuon miehen kanssa mutta asua omissa talouksissa. Voi olla että eroankin jossain kohtaa ihan vaan kun kyrsii kaikenlaiset kompromissit mitä parisuhteessa joutuu väkisinkin tekemään.
Että ehkä siinä on yksi monista syistä miksi miesten on vaikeampi löytää kumppania nykyään. Kun naisen ei vaan ole pakko olla parisuhteessa. En ymmärrä miksi kukaan, koskaan haluaisi luopua omasta henkilökohtaisesta vapaudestaan päättää kaikki asiansa ihan yksin ja itse. Nuorena sitä vaan ei tajunnut, joten tässä sitä ollaan, periaatteessa ihan onnellisena, mutta ei kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Iroonista tässä viestissä on se, että ne ei osaa valita miestä. Ottaa kaikkia pellejä ja katkerana miehille, kun on yh. Naisilla on todella huono miesmaku
Voit katsoa itseäsi peiliin, että katkerat vihaiset miehet eivät naisia kiinnosta.
Se on pelkkä buumeri-vitsi että jokaiselle tulisi oikea vastaan ennen pitkää